Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så trekker Thomas seg😂 latterlig! 

Anonymkode: b3ee6...cd9

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke mamge sympatiske mennesker der inne. Kanskje Kine siden hun er så anonym, vet ikke helt. Øde er morsom og on point innimellom, men den overlegne holdningen og å dra på hytta til Thomas trekker han ned.

• Liker 16
Skrevet

Så kleint når Thomas sa «HA HA HA» kjempehøyt 😂

• Liker 18
Skrevet

Syns Terje er den mest likandes deltageren der inne

• Liker 45
Skrevet

Hvor gammel er Lasse egentlig? 12? Sutrer som et lite barn over ingenting!

Anonymkode: 8ea6d...020

• Liker 7
Skrevet

Nå kommer nok Kine på banen for fullt for hun er et konkurransemenneske🤘🏻 Selvfølgelig er det fair om hun skulle vinne også, men likevel utrolig kjedelig.

Det er nok flere som har type allianser og strategier for å komme så langt som mulig, og det er jo ikke forbud mot det. 

Personlig heier jeg mest på de som har lagd underholding underveis, for hvis det bare var ren konkurranse hele tida, så hadde jeg nok ikke giddet å se på.. Farmen kjendis er underholdning for meg, ikke en seriøs konkurranse🤪 

• Liker 14
Skrevet

Dagens episoder ble et skikkelig antiklimaks sett i forhold til hva som ble teaset av mediene på forhånd.

Anonymkode: 614f6...5e2

• Liker 30
Skrevet

Jeg syns folk overreagerer, men blir vel slik når en begynner å bli lei av å gå oppå hverandre..☺️ 

Blir gøy når finaleuka starter da - da er det jo uansett alle mot alle og det nytter ikke å alliere seg med noen😊

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 2
Skrevet

Er 100% sikker på Lasse velger tautrekking, da han satt kniven i tautrekking-symbolet var det ikke overraskende lengre..

• Liker 8
Skrevet
Selbu skrev (47 minutter siden):

Espen og Thomas passer særdeles godt sammen. To gamliser som oppfører seg som furtne småunger. Det er pinlig å se på.

Ja, det er voldsomt som de to styrer og krangler, og oppfatter alt som angrep på sine opphøyde selvbilder!

Anonymkode: 36d0e...c03

• Liker 24
Skrevet

Syns dere ikke det er feigt av Thomas og trekke seg? 
og så det brevet fra Signy da🤦🏻‍♀️

Anonymkode: b3ee6...cd9

• Liker 26
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

enig.. Jeg reagerte også angående prioriteringen på torpet, og nå kom dette her. Ikke normalt å klage over at de fikk 2 flasker med sprit! 2 flasker er faktisk ganske mye i farmensammenheng! 

Anonymkode: fed79...6b9

Må sitere meg selv! Og ikke glem at Espen tok med seg en spritflaske i starten av oppholdet, da han enten var første eller andrekjempe. Tror det var da han var andrekjempe i uke nr. 2.  Da drakk han seg dritings alene ute på kjempehytta..

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 17
Skrevet

Thomas er bare tragisk. Dobbeltmoralen lever godt hos den mannen.

• Liker 44
Gjest Trynefaktor
Skrevet (endret)
Selbu skrev (3 minutter siden):

Thomas er bare tragisk. Dobbeltmoralen lever godt hos den mannen.

Hvorfor er han så sint for det brevet? Han har jo en allianse med Espen (og Öde). Oslo-benken, som han vel kalte det? 

Og så ljuger han om at han hadde invitert dem. 

Endret av Trynefaktor
Skrevet

Vil egentlig bare sitte med Lasse og se på disen som siger over vannet ❤️ 

Anonymkode: fb933...672

• Liker 40
Skrevet

Er dere Øde-lovers fortsatt like fan etter hvordan han oppførte seg på tinget(eller hva det nå heter)? Gud som han irriterer meg, han er jo like ille som den trioen han tydeligvis er en del av. «Småulovlig», pytt pytt.

Synes virkelig de som rodde ut til Thomas skulle fått en straff. De har jo faktisk brutt reglene. Akkurat som de som dro på hyttetur i vanlig Farmen, de ble jo litt straffet i det minste.

Anonymkode: eaab6...b48

• Liker 48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...