Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cookiemonster skrev (2 timer siden):

Jeg prøver å se for meg Øde klikke... "nei nu er jeg opprørt og meget forbannet" 😂

😂 😂
Jeg fikk plutselig veldig lyst til å se Øde bli sint...☺️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øde i nytt intervju med Nettavisen;

«Det kan jo hende jeg er en idiot, jeg er åpen for den muligheten»

☺️

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste sesong insisterer jeg på at vi - folket - må få nyte "Farmen kjendis minutt for minutt"!  :jolie: 
                                                                                                         Intet skal gås forbi uoppdaget.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir Lasse, tautrekking og at han drar for voldsomt slik at Thomas går over ende. De andre synes han er drittsekk fordi han velger den grenen (de andre har valgt grener som blir mer jevne på tross av at de kan gå ut selv), og Thomas sier personen prøvde å ta ham i tvekampen. Synes det er rart Thomas tør å velge Lasse, men kan jo være han velger strategisk og håper det blir en mer jevn gren. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 8bb20...909

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det blir Lasse, tautrekking og at han drar for voldsomt slik at Thomas går over ende. De andre synes han er drittsekk fordi han velger den grenen (de andre har valgt grener som blir mer jevne på tross av at de kan gå ut selv), og Thomas sier personen prøvde å ta ham i tvekampen. Synes det er rart Thomas tør å velge Lasse, men kan jo være han velger strategisk og håper det blir en mer jevn gren. 🤷🏼‍♀️

Men, hva er det 1.kjempen gjør som får 2. kjempen så forbanna i forkant? Er det besøket som får det til å tilte over?

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tipper det er Lasse.

Jeg forstår faktisk at andrekjempen reagerer såpass sterkt på at Thomas mottok besøk på morgenen der. Egentlig burde det få konsekvenser, for de bryter bevisst reglene! Er man litt demotivert e.l, kan det faktisk være utslagsgivende å få et sånt besøk hvor noen booster deg... 

Anonymkode: fed79...6b9

Enig.. Hvis det er Lasse og han velger tautrekking , er det til pass for alle egentlig. Han har jo full rett til å velge det. Lurer på hvem som drar og besøker... Tipper EK og Espen i hvert fall,  den siste vet jeg ikke. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvis det er tilfelle er de dobbeltmoralske, som selv bryter reglene med å besøke,  men Lasse kan ikke velge tautrekking som han har full rett til i følge spillets regler. 

Hvorfor skal han være fair,  når det er 4 stk som ikke er det ?

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (11 minutter siden):

Hvis det er tilfelle er de dobbeltmoralske, som selv bryter reglene med å besøke,  men Lasse kan ikke velge tautrekking som han har full rett til i følge spillets regler. 

Hvorfor skal han være fair,  når det er 4 stk som ikke er det ?

Du kan så si, men det er vel ikke første gang det er litt dobbeltmoral ute og går der 😅 Synes det er rart at tre stykker velger å bryte reglene for å besøke Thomas uansett, jeg. Har liksom fått litt inntrykk av at veldig mange der inne reagerer negativt på ham, men kan selvfølgelig være feil inntrykk. Kan hende den artikkelen er veldig overdrevet, og at det ikke er SÅ ille som det fremstår. Synes det var litt spesielt språk også «urent trav» og «umusikalsk», hvem kan det være som snakker sånn? Synes egentlig det høres litt ut som Espen, men han og Thomas er jo venner fra før. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Thomas har valgt Lasse til 2.kjempe, og forventer at han skal ta kunnskap for å ikke fremstå som drittsekk. Så blir sikkert Lasse sint og tar tautrekking som hevn. Håper det, iallefall. Kan ikke fordra Thomas, hadde aldri trodd han var så ufyselig!

Anonymkode: f4120...e3b

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forståelig at man blir irritert over at noen bryter reglene, men å bli fly forbanna høres jo ut som en overreaksjon? Og at han da tar et valg som går inn i Farmen historien høres jo voldsomt ut... Men det at de nå har tråkka oppå hverandre i 5 uker begynner vel å vises ved at folk lettere mister tålmodigheten..😅

Jeg tror 2. kjempen blir Lasse - og det betyr jo at vi får se en side av han som vi ikke har sett enda...og for å si det sånn, mannen er jo svær så at noen blir litt redd for at skader kan oppstå er jo absolutt forståelig😬

Jeg tror det er Espen, Øde og Eli Kari som ror ut til Thomas på morgenen - enten for å røyke pipe og skravle litt, eller for rett og slett å spørre hvordan de skal klare å holde liv i grønnsakshagen...😉😂🤪

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (40 minutter siden):

Det er jo forståelig at man blir irritert over at noen bryter reglene, men å bli fly forbanna høres jo ut som en overreaksjon? Og at han da tar et valg som går inn i Farmen historien høres jo voldsomt ut... Men det at de nå har tråkka oppå hverandre i 5 uker begynner vel å vises ved at folk lettere mister tålmodigheten..😅

Jeg tror 2. kjempen blir Lasse - og det betyr jo at vi får se en side av han som vi ikke har sett enda...og for å si det sånn, mannen er jo svær så at noen blir litt redd for at skader kan oppstå er jo absolutt forståelig😬

Jeg tror det er Espen, Øde og Eli Kari som ror ut til Thomas på morgenen - enten for å røyke pipe og skravle litt, eller for rett og slett å spørre hvordan de skal klare å holde liv i grønnsakshagen...😉😂🤪

Haha, ja de trengte kanskje tips til hvordan de skulle holde liv i tomatene 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas må jo bare bli så sint som han orker, altså hvis han velger Lasse så kan han bare takke seg selv. Det er jo en konkurranse, 2. kjempe får velge gren og man velger jo den grenen man har størst sannsynlighet for å vinne. Hvorfor velge noe annet og risikere å tape for å være «fair»? Pff. Hadde Thomas aldri gjort hvis han hadde hatt en stor fordel. Som å dyrke tomater f.eks :rolleyes:

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (21 minutter siden):

Haha, ja de trengte kanskje tips til hvordan de skulle holde liv i tomatene 😂

De kan ihvertfall bruke det som unnskyldning for å ro ut dit..😉

Sølje er jo piperøyker nr 1, men kan ikke se for meg at hun ror ut til Thomas hvis Lasse sitter i andre hytta...☺️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Episoden er ute på sumo nå

Anonymkode: de

Den kan ikke spilles av før klokken 20.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Episoden er ute på sumo nå

Anonymkode: 0077a...f0e

Nei, det er den ikke!

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva begrunnelsen for at han velger Lasse er...🤔

Mulig det rett og slett er fordi Lasse er den eneste som ikke har vært i kamp... Eller at Thomas tenker «jeg skal jammen vise dere at jeg er en tøffing som velger Lasse siden ingen andre av dere turte..»😅 Uansett, kan se for meg at Thomas blir litt lett ja...😬

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...