Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De forbanna tomatene 🙈 Det kreves ikke all verden for å holde liv i tomater liksom 😜

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes jeg husker Øde si noe om at det ikke var sikkert han var Norges nye kjæledegge etter denne uken. Noe a la det ihvertfall....kan jo være det er Øde som har fått nok? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det være Terje som klikker? Virker som om han har litt oppbygd aggresjon mot Thomas, ifh mat greier og smisking.  Vil tro at Thomas er for feig til å velge Lasse, og Espen er jo en god venn av ham. 

Anonymkode: 78c36...4f3

For feig? Å velge en muskelbunt på to meter til andrekjempe, og han kan dermed velge gren. Er det samme som å bare pakke i hop og dra hjem.

Anonymkode: 50061...ef5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tenkte jeg også først, men dajeg leste at det er 1. kjempen som får besøk så rimer det ikke med at EK da hun ville besøke Øde..

Jeg tror Thomas velger Lasse og blir lovet en fair kamp, men så blir Lasse forbannet og ombestemmer seg da han ser at Thomas får besøk...og så drar han Thomas gjennom gjørma i tvekampen....😱😬 Morro å spekulere gitt..😇

Anonymkode: 3503b...396

Å velge Lasse er jo det samme som å dra hjem.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg vet det, men  er ganske sikker på at han velger Terje til andrekjempe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg vet det, men  er ganske sikker på at han velger Terje til andrekjempe.

Jeg er også redd for deg. Men jeg håper han velger Lasse og Lasse vinner.

Burde mest av alt valgt Espen, men det gjør han garantert ikke.

Anonymkode: 36d0e...c03

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selbu skrev (3 timer siden):

Synes jeg husker Øde si noe om at det ikke var sikkert han var Norges nye kjæledegge etter denne uken. Noe a la det ihvertfall....kan jo være det er Øde som har fått nok? 🤔

Ja, men jeg er rimelig sikker på at Øde da det om uka han skulle være storbonde?  Men helt sikker er jeg ikke..

Gleder meg til å se hva som faktisk skjer i morra, moro med litt action🤘🏻🤪

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er sikkert de som røyker pipe som ror til Thomas. Ser for meg at Terje, Espen eller Lasse kan klikke. Men, siden «det kunne ha endt med legevakt» er det vel nærliggende å tenke at det er Lasse som blir valgt. Mulig han har sagt at han skal velge en gren begge kan vinne, men snur å tar tautrekking pga jukset. 

Anonymkode: 4b728...459

Det er nok for pipe ja;) Kanskje avklare ang kjøkkenhagen videre. 

Anonymkode: c5484...c49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ror nok ut til Thomas for å avklare hvordan de skal klare å holde liv i tomatene hvis han skulle ryke..🤪 for sannsynligvis er de veldig bekymra for å ikke få i seg nok vitaminer den siste uka..😂😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (8 minutter siden):

Lurer på om Thomas blir diskvalifisert.

Det lurer jeg på og. Samtidig er det urettferdig om han er den eneste av de fire det gjelder som da får straff. De som kommer bryter jo reglene like mye.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (23 minutter siden):

Lurer på om Thomas blir diskvalifisert.

Det har skjedd at folk har vært ute på ulovlig besøk på kjempehyttene i vanlig Farmen uten det har fått konsekvenser. Dessuten er det jo egentlig ikke Thomas som har gjort noe galt, men de som rodde ut.

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Tomas tror han kan vinne over Espen forundrer det meg ikke om han velger han, vennskap eller ei 🤷

Anonymkode: 05db8...c96

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart! Det kan være alle mann. Lasse, Øde, Terje, Espen.

Lasse stikker seg ut for meg, men det er kun fordi han er den som jeg føler har aller høyest integritet der inne. Samtidig er han et mål for alle, siden han er så sterk. Og derav er det en grunn for alle  de andre å samles på den andre hytta. Han er den som må slås. Han har kanskje da valgt å være fair før kampen, men endret til tautrekking i løpet av natten, for å statuere et eksempel med tanke på det ulovlige besøket, og deretter regelrett knuse Thomas.

Anonymkode: f4765...0a7

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trynefaktor
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så rart! Det kan være alle mann. Lasse, Øde, Terje, Espen.

Lasse stikker seg ut for meg, men det er kun fordi han er den som jeg føler har aller høyest integritet der inne. Samtidig er han et mål for alle, siden han er så sterk. Og derav er det en grunn for alle  de andre å samles på den andre hytta. Han er den som må slås. Han har kanskje da valgt å være fair før kampen, men endret til tautrekking i løpet av natten, for å statuere et eksempel med tanke på det ulovlige besøket, og deretter regelrett knuse Thomas.

Anonymkode: f4765...0a7

Gjetter på Lasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det lå en artikkel om søndagens episode på seher.no.

Det var der jeg leste om at deltakerne fryktet at noen ville havne på legevakta grunnet 2.kjempens vrede.

Det kan sikkert ikke være Øde. Kanskje Espen? Klarer ikke å se for meg at noen av de andre mannfolkene har så voldsomt til raseri. 

Anonymkode: 27ee6...923

Jeg tipper det er Lasse. Husker ikke hvem, men mener det ble sagt av en av guttene i forrige episode, at alle guttene burde ha vært i tvekamp før finaleuke? Godt mulig at jeg husker feil, men hvis det stemmer, så er det vel bare Thomas og Lasse som ikke har vært i tvekamp enda? Jeg tror ikke at Thomas velger Espen i og med at de visstnok er kompiser utenfor gården. Terje er vel også en venn av han? Öde satte seg vel i respekt da han vant mot Markus i slegge? 

Nei, jeg vet ikke, MEN Jeg tenker egentlig at Thomas velger Lasse, fordi han innerst inne sikkert vet at han taper uansett hvem han velger og at han da like gjerne kan velge den som er størst favoritt 🤷‍♀️ Eneste der inne jeg kan se for meg at kan reagere slik det står i artikkelen fra seher.no, er Espen eller Lasse.  Så gjenstår det bare å se..  Uansett, så håper jeg at Thomas ryker på hue og ræva ut!

Jeg forstår faktisk at andrekjempen reagerer såpass sterkt på at Thomas mottok besøk på morgenen der. Egentlig burde det få konsekvenser, for de bryter bevisst reglene! Er man litt demotivert e.l, kan det faktisk være utslagsgivende å få et sånt besøk hvor noen booster deg... 

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

I beskrivelsen av neste episode står det at Thomas satser på at det blir en fair kamp, så da høres det jo veldig ut som at han har valgt Lasse.

Anonymkode: 0db20...696

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...