AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1981 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Oisann. Ser ikke for meg øde så forbannet men kanskje Espen eller eventuelt Terje? Men hvem er de tre som besøker Thomas? Ikke Silje antagelig. Anonymkode: d169f...59b Eller Sølje 🙈 Anonymkode: 298c1...f77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 13. februar 2021 #1982 Del Skrevet 13. februar 2021 Sisi00 skrev (13 minutter siden): Hmm kan det faktisk være at Thomas velger Lasse som 2. kjempe..?!? Han virker jo egentlig å være veldig sindig og behersket, men man vet jo aldri... Glad vi er enige om at det umulig kan være Øde som reagerer sånn...☺️ da blir jeg sjokkert ihvertfall...😬 Slik jeg forstod artikkelen og kan det jo virke som tvekampen er det som går litt over styr, så da kan det jo være Lasse ja i tautrekking for eksempel. Men mulig jeg misforstod det og. 🙂 Blir skikkelig spennende hvertfall! Både valget og situasjonen det er skrevet om. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1983 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg tipper følgende: Lasse blir 2. kjempe...😱 Espen, Øde og EK ror ut og besøker Thomas... Anonymkode: 3503b...396 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1984 Del Skrevet 13. februar 2021 Lasse er da godt likt, så veldig rart at Thomas får besøk fremfor Lasse. Og hvem besøker Thomas? Ikke Anniken eller Kine, så kanskje EK, Terje og Øde? Anonymkode: 27ee6...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1985 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tipper følgende: Lasse blir 2. kjempe...😱 Espen, Øde og EK ror ut og besøker Thomas... Anonymkode: 3503b...396 Veldig dumt av Thomas å velge Lasse😅 Anonymkode: 27ee6...923 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1986 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lasse er da godt likt, så veldig rart at Thomas får besøk fremfor Lasse. Og hvem besøker Thomas? Ikke Anniken eller Kine, så kanskje EK, Terje og Øde? Anonymkode: 27ee6...923 Ja, men det handler ikke om hvem som er godt likt, men om hvem som tør å bryte reglene... EK sa jo at hun skulle ro ut til Øde og holde han med selskap hvis han ble valgt☺️ og det kan jo ha sådd et frø... Anonymkode: 3503b...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1987 Del Skrevet 13. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: EK sa jo at hun skulle ro ut til Øde og holde han med selskap hvis han ble valgt Er helt forvirret jeg nå.. Er det ikke Anniken og Øde som er kjærester, ikke Øde og Eli Kari?? Anonymkode: 0077a...f0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1988 Del Skrevet 13. februar 2021 Hvorfor kan det ikke være Øde som er andrekjempe? Høres jo ut som om det er en som reagerer på en måte man ikke forventer? Syntes egentlig det virker som det kan være hvem som helst. Men stusser også på at tre deltakere ville reist ut og besøkt Thomas for å drikke kaffe om morgenen i stedet for hvilken som helst annen mannlig deltaker. Spennende! Anonymkode: 13418...3cb 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1989 Del Skrevet 13. februar 2021 Kanskje han velger Lasse, også klikker Thomas for at han velger tautrekking og kaller han feig osv.🤷🏼♀️ Også utarter det seg derfra. Kan egentlig ikke se for meg noen fyre seg opp bortsett fra Espen og Thomas da. Ser ikke for meg Terje klikke heller🤷🏼♀️ Anonymkode: eaab6...b48 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1990 Del Skrevet 13. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Er helt forvirret jeg nå.. Er det ikke Anniken og Øde som er kjærester, ikke Øde og Eli Kari?? Anonymkode: 0077a...f0e Øde og Eli Kari har også en veldig god tone. De er begge glade i å sove lenge om morgenen og de er begge sammen om å syntes Sølje er litt teit. Øde og Anniken har hatt sin egen greie hele tiden, men det er mer filosofisk, virker det som. Anniken er jo ikke så interessert i å baksnakke. Anonymkode: 13418...3cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1991 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er helt forvirret jeg nå.. Er det ikke Anniken og Øde som er kjærester, ikke Øde og Eli Kari?? Anonymkode: 0077a...f0e 😂😂 Det er da ingen som er kjærester inne der🤪 Øde er god venn med både Anniken og EK, og jeg tipper det er de to han betror seg til inne der... Anonymkode: 3503b...396 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1992 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor kan det ikke være Øde som er andrekjempe? Høres jo ut som om det er en som reagerer på en måte man ikke forventer? Syntes egentlig det virker som det kan være hvem som helst. Men stusser også på at tre deltakere ville reist ut og besøkt Thomas for å drikke kaffe om morgenen i stedet for hvilken som helst annen mannlig deltaker. Spennende! Anonymkode: 13418...3cb Øde har jo aldri vært i nærheten av å heve stemmen eller krangle med noen inne der (han diskuterer alltid på en veldig rolig og saklig måte) så det virker helt utenkelig at han plutselig skal klikke...ihvertfall sånn jeg ser det..☺️ Anonymkode: 3503b...396 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1993 Del Skrevet 13. februar 2021 Kan det være Terje som klikker? Virker som om han har litt oppbygd aggresjon mot Thomas, ifh mat greier og smisking. Vil tro at Thomas er for feig til å velge Lasse, og Espen er jo en god venn av ham. Anonymkode: 78c36...4f3 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1994 Del Skrevet 13. februar 2021 Hvordan skal jeg holde ut til i morgen, nå som jeg vet at noen KLIKKER så sykt der inne i morgendagens episode???? Anonymkode: f6eaa...235 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1995 Del Skrevet 13. februar 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Øde har jo aldri vært i nærheten av å heve stemmen eller krangle med noen inne der (han diskuterer alltid på en veldig rolig og saklig måte) så det virker helt utenkelig at han plutselig skal klikke...ihvertfall sånn jeg ser det..☺️ Anonymkode: 3503b...396 Samtidig har de i produksjonen lagt mye vekt på at Øde sier han ikke vil tilbake på kjempehytta, så det kan jo være build up til at noe skjer der? Anonymkode: 13418...3cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1996 Del Skrevet 13. februar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan skal jeg holde ut til i morgen, nå som jeg vet at noen KLIKKER så sykt der inne i morgendagens episode???? Anonymkode: f6eaa...235 Ta litt godt i glasset og sovepiller, så sover du lett til i morgen Anonymkode: 0077a...f0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1997 Del Skrevet 13. februar 2021 Er sikkert de som røyker pipe som ror til Thomas. Ser for meg at Terje, Espen eller Lasse kan klikke. Men, siden «det kunne ha endt med legevakt» er det vel nærliggende å tenke at det er Lasse som blir valgt. Mulig han har sagt at han skal velge en gren begge kan vinne, men snur å tar tautrekking pga jukset. Anonymkode: 4b728...459 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1998 Del Skrevet 13. februar 2021 Legevakt trenger jo ikke ha noe med rå styrke eller slosskamp å gjørr? Det kan være en øks eller slegge som glipper eller sag som håndteres uvørent? Anonymkode: 13418...3cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1999 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samtidig har de i produksjonen lagt mye vekt på at Øde sier han ikke vil tilbake på kjempehytta, så det kan jo være build up til at noe skjer der? Anonymkode: 13418...3cb Ja, det tenkte jeg også først, men dajeg leste at det er 1. kjempen som får besøk så rimer det ikke med at EK da hun ville besøke Øde.. Jeg tror Thomas velger Lasse og blir lovet en fair kamp, men så blir Lasse forbannet og ombestemmer seg da han ser at Thomas får besøk...og så drar han Thomas gjennom gjørma i tvekampen....😱😬 Morro å spekulere gitt..😇 Anonymkode: 3503b...396 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #2000 Del Skrevet 13. februar 2021 Jeg hadde likt å sett trynet på Thomas om han ble disket. Hva skjer med tomatene da? Anonymkode: 298c1...f77 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå