Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

MiniMjau skrev (1 minutt siden):

Så da har noen sett onsdagens episode på sumo allerede? Slik å forstå?

Nei, den kommer i natt kl 03.

Anonymkode: df610...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, den kommer i natt kl 03.

Anonymkode: df610...925

Ja, ser jo nå at det er en episode i kveld også. Jeg ser som regel et par g i uka på ukesarkivet, så vet ikke helt hvilke dager det vises på TV...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Kine snakker om at hun har øvd så mye på tvekamper, pugget kunnskap og lest masse før deltakelsen, så synes jeg det er litt rart at hun i hinderløypen uttalte at ''rett svar på 1 av 2 spørsmål var veldig bra til å være henne''.Samtidig ser man at samtlige svarer korrekt på de 2 spørsmålene, bortsett fra Espen. Tilsvarende i kunnskapskonkurransen der hun ble slått av Annijor.

I tillegg til at hun ble slått av Sølje og Øde i hinderløypen, som absolutt ikke er noen idrettsutøvere.

Anonymkode: 8c08c...c40

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når Kine snakker om at hun har øvd så mye på tvekamper, pugget kunnskap og lest masse før deltakelsen, så synes jeg det er litt rart at hun i hinderløypen uttalte at ''rett svar på 1 av 2 spørsmål var veldig bra til å være henne''.Samtidig ser man at samtlige svarer korrekt på de 2 spørsmålene, bortsett fra Espen. Tilsvarende i kunnskapskonkurransen der hun ble slått av Annijor.

I tillegg til at hun ble slått av Sølje og Øde i hinderløypen, som absolutt ikke er noen idrettsutøvere.

Anonymkode: 8c08c...c40

Har prøvd å få sansen for Kine, men klarer ikke. Hun virker så kjedelig og enkel det lille vi har sett og hørt. Vet hun studerer jus altså.

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kine er så mutt og fullstendig blottet for karisma og er, irriterer meg max. Snakk om overreaksjon!? 

Anonymkode: 73063...cdd

Enig! Skikkelig dårlig taper. Også sier hun at hun har hatt uflaks. Hun har jo frem til finalen nå seilet gjennom hele farmen. Ikke blitt valgt til andrekjempe noen gang

Anonymkode: f18e3...670

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Enig! Skikkelig dårlig taper. Også sier hun at hun har hatt uflaks. Hun har jo frem til finalen nå seilet gjennom hele farmen. Ikke blitt valgt til andrekjempe noen gang

Anonymkode: f18e3...670

Jeg forstår godt at hun ble fryktelig sint og såra over den kommentaren under øksekast. Selv om det ikke nødvendigvis var ment å komme ut slik, var det utrolig dårlig gjort. Man glipper bare ikke ut med det før noen kaster. Etter fem uker sammen hvor de har gått hverandre litt på nervene siden de ikke får noe tid fra hverandre, er det lov å reagere slik. Dette har vært målet hennes hele veien.

Samtidig fikk jeg litt vondt av den andre parten også som så tydelig angra seg. Det så hvertfall ut som genuin og ekte anger. Håper de har skværet opp seg imellom idag, for det er ikke noe jeg tenker det er verdt å gnage på lenger, men at det skapte en sterk reaksjon har jeg full forståelse for. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine høres så ung ut når hun snakker. Hvis jeg ikke visste bedre så ville jeg trodd hun var 15☺️

Blir spennende i kveld🤘🏻 Jeg har jo mine favoritter som jeg håper går videre🤞🏻men nå er det jo siste uka så det er ingen total krise uansett...🤪

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg ble faktisk glad på Anniken og Kine sine vegner når de slo Eli Kari. selv om jeg kanskje synes Kine overreagerte litt.

Og at Espen trakk seg, kunne denne episoden bli noe bedre :nori:

Synes egentlig det er en super gjeng som står igjen nå, og flere som kan være verdige vinnere. Men Kine synes jeg burde ta imot unnskyldningen fra Øde, det virket ut som det gikk veldig innpå ham. Personlig holder jeg kanskje en ekstra knapp på Lasse, kanskje Lasse og Terje i en finale :) 

Edit: sorry, trodde det gikk 20:00 på linær tv, har satt på spoiler nå :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kine har vært helt grei. Jeg kan forstå at hun var sint der og da, men at hun var fortsatt forbannet dagen derpå, og kalte han for verdens verste menneske, ta det litt med ro altså.

Spoiler

Skulle ønske EK kom videre, men sånn går det når du tror befolkingen lå på 3,8 i 1921 🙊😂

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er midt mellom Thomas og Espen aldersmessig, så jeg kjenner veldig mange menn i det alderssegmentet. Attpåtil er mange av de jeg kjenner i samme bransje/miljø, så den typen menn er noe jeg er vant til, for si det sånn.

Og jeg kan ikke annet enn å si hahahahaha, Espen og Thomas er så typiske og patetiske.

Det som er felles for dem, er at de gjennom 80- og 90-tallet har vært kule og definerende, og at de er vant til at hvite menn på deres alder er de som har definisjonsmakten og som 'ruler' verden.

Det så man f.eks. da Thomas ville latterliggjøre Lasse fordi han ikke hadde vært "kul mediefyr" på samme måte som han selv og et par andre. Han hadde liksom bare danset litt i Italia, mens HAN derimot, og etpar andre der, hadde underholdt en masse folk på TV.

Så Lasse fikk ikke hans respekt fordi han ikke var del av det liksomkule Oslo- og mediebildet, og det samme med John Arne Riise. Öde slapp inn fordi han var fra Urra og dessuten har en aparte kunstnerfar.

Dette er menn som det rakner helt for når de mister den makten de trodde de hadde, slik man jo har sett i fullt monn både hos Espen og hos Thomas.

Hvite menn i den generasjonen (og ja, jeg er hvit selv) kommer fullstendig i harnisk når det stilles spørsmål ved deres overlegenhet som hvite menn, enten det gjelder #metoo, bruken av ordet "neger", eller noe annet. (Bare se på fb-veggen til Kjetil Rolness, som er av nøyaktig samme generasjon og med samme tankegods.)

De er dødsfornærmet hvis de ikke får styre skuta. Og det at de nå er akterutseilte og at det er andre som har kommet på banen, synes de det er umulig å akseptere.

Bare se på Thomas som fikk et sånt voldsomt behov for å liksom være ovenpå og liksom skjønne mer enn alle andre med sine utlegninger om allianser, osv, da han ble stemt ut. Han trodde at definisjonsmakten var hans.

Anonymkode: e40b8...eba

Dette skal jeg printe og henge på veggen altså. SPOT ON!! 
Gjelder forsåvidt ganske så mange menn i forskjellige bransjer dette også.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg ble faktisk glad på Anniken og Kine sine vegner når de slo Eli Kari. selv om jeg kanskje synes Kine overreagerte litt.

Og at Espen trakk seg, kunne denne episoden bli noe bedre :nori:

Synes egentlig det er en super gjeng som står igjen nå, og flere som kan være verdige vinnere. Men Kine synes jeg burde ta imot unnskyldningen fra Øde, det virket ut som det gikk veldig innpå ham. Personlig holder jeg kanskje en ekstra knapp på Lasse, kanskje Lasse og Terje i en finale :) 

Edit: sorry, trodde det gikk 20:00 på linær tv, har satt på spoiler nå :) 

Spoiler

Glad Espen er borte, men forstod ikke grunnen til hvorfor han trakk seg?

Spekulerer i om det er fordi han skjønte at han ikke ville hevdet seg i kunnskap og at det ikke passer med imaget han vil ha.

Anonymkode: 4b728...459

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Espen valgte å trekke seg pga "hemmelig avtale". Tror vi noe på det? Tenker at han kjører samme stil som Thomas og ikke vil vise frem at han er elendig i kunnskap

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at Øde ble irritert at Tiril kom å maste på at det var tid for ny konkurranse allerede! Hvis det er sånn kamp hvor en eller flere skal ut allerede så er det ekstra dustete. Sikkert flere som ville kaste henne i vannet da! Synes de burde finne på noe smartere enn sånne kamper hvor det er fatalt å feile!

Anonymkode: 87752...848

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg fikk skikkelig vondt av Øde ❤️ Sleivete kommentar av ham, men herregud..come on!! Å skylde på at hun bommet på grunn av kommentaren hans 🤪 Hennes kommentar «Du er det verste mennesket jeg har truffet»..vel, det trumfer vel alle kommentarer som har vært denne sesongen. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mest overasket av at Kine som konkuranse menneske lar seg vippe så lett av pinnen.. trodde de var vant til press, mister jo helt selvkontrollen før hver konkuranse. Og ikke minst veldig dårlig både vinner og taper. Klarer ikke helt å like henne.. 

Anonymkode: 44e94...045

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg er midt mellom Thomas og Espen aldersmessig, så jeg kjenner veldig mange menn i det alderssegmentet. Attpåtil er mange av de jeg kjenner i samme bransje/miljø, så den typen menn er noe jeg er vant til, for si det sånn.

Og jeg kan ikke annet enn å si hahahahaha, Espen og Thomas er så typiske og patetiske.

Det som er felles for dem, er at de gjennom 80- og 90-tallet har vært kule og definerende, og at de er vant til at hvite menn på deres alder er de som har definisjonsmakten og som 'ruler' verden.

Det så man f.eks. da Thomas ville latterliggjøre Lasse fordi han ikke hadde vært "kul mediefyr" på samme måte som han selv og et par andre. Han hadde liksom bare danset litt i Italia, mens HAN derimot, og etpar andre der, hadde underholdt en masse folk på TV.

Så Lasse fikk ikke hans respekt fordi han ikke var del av det liksomkule Oslo- og mediebildet, og det samme med John Arne Riise. Öde slapp inn fordi han var fra Urra og dessuten har en aparte kunstnerfar.

Dette er menn som det rakner helt for når de mister den makten de trodde de hadde, slik man jo har sett i fullt monn både hos Espen og hos Thomas.

Hvite menn i den generasjonen (og ja, jeg er hvit selv) kommer fullstendig i harnisk når det stilles spørsmål ved deres overlegenhet som hvite menn, enten det gjelder #metoo, bruken av ordet "neger", eller noe annet. (Bare se på fb-veggen til Kjetil Rolness, som er av nøyaktig samme generasjon og med samme tankegods.)

De er dødsfornærmet hvis de ikke får styre skuta. Og det at de nå er akterutseilte og at det er andre som har kommet på banen, synes de det er umulig å akseptere.

Bare se på Thomas som fikk et sånt voldsomt behov for å liksom være ovenpå og liksom skjønne mer enn alle andre med sine utlegninger om allianser, osv, da han ble stemt ut. Han trodde at definisjonsmakten var hans.

Anonymkode: e40b8...eba

Veldig bra innlegg! Den typen menn finnes i alle bransjer, over hele landet. 
Uforskyldt skilte menn var et begrep tidligere, som dekker denne gjengen her. 
Hilsen kvinne, 56. 

Anonymkode: b6fed...887

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mest overasket av at Kine som konkuranse menneske lar seg vippe så lett av pinnen.. trodde de var vant til press, mister jo helt selvkontrollen før hver konkuranse. Og ikke minst veldig dårlig både vinner og taper. Klarer ikke helt å like henne.. 

Anonymkode: 44e94...045

Liker henne godt, jeg. Hun har bein i nesa, og skjønner godt at hun ble skikkelig forbanna over at noen bevisst psyket henne ut. Sånn gjør man bare ikke. Men jeg tror Øde har hengt for mye med slemmegutta, og snublet litt pga det. Og han angret oppriktig, så han har fremdeles en høy stjerne hos meg.

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kine viste sitt sanne, sure ansikt i dag. Håper hun ryker ut før finalen. Hun er sist på listen min over de jeg håper vinner.

Terje er favoritten, med Sølje og Lasse rett etter

Anonymkode: b6a87...c14

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...