Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):
Sitat

Skjul innhold

Sier ganske mye om Øde og Edpen som personer. Espen kan jeg styre min begeistring for. Øde blir bare dummere og dummere. Faen til navi og blåst type. Heia Kine!

Har aldri likt Øde i Farmen jeg, så jeg er ikke overrasket. Øde er en dårlig posør og det er intet ved han som er interessant, annerledes eller unikt, bortsett fra språget som er så tilgjort atte hjælp. Skjønner ikke at folk lar seg lure av en mann som gjør seg dummere enn han er og ellers omtaler alt med en parallell til døden. Han unike tanker er intet mindre enn tull og tøys.

Anonymkode: 298c1...f77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er midt mellom Thomas og Espen aldersmessig, så jeg kjenner veldig mange menn i det alderssegmentet. Attpåtil er mange av de jeg kjenner i samme bransje/miljø, så den typen menn er noe jeg er vant til, for si det sånn.

Og jeg kan ikke annet enn å si hahahahaha, Espen og Thomas er så typiske og patetiske.

Det som er felles for dem, er at de gjennom 80- og 90-tallet har vært kule og definerende, og at de er vant til at hvite menn på deres alder er de som har definisjonsmakten og som 'ruler' verden.

Det så man f.eks. da Thomas ville latterliggjøre Lasse fordi han ikke hadde vært "kul mediefyr" på samme måte som han selv og et par andre. Han hadde liksom bare danset litt i Italia, mens HAN derimot, og etpar andre der, hadde underholdt en masse folk på TV.

Så Lasse fikk ikke hans respekt fordi han ikke var del av det liksomkule Oslo- og mediebildet, og det samme med John Arne Riise. Öde slapp inn fordi han var fra Urra og dessuten har en aparte kunstnerfar.

Dette er menn som det rakner helt for når de mister den makten de trodde de hadde, slik man jo har sett i fullt monn både hos Espen og hos Thomas.

Hvite menn i den generasjonen (og ja, jeg er hvit selv) kommer fullstendig i harnisk når det stilles spørsmål ved deres overlegenhet som hvite menn, enten det gjelder #metoo, bruken av ordet "neger", eller noe annet. (Bare se på fb-veggen til Kjetil Rolness, som er av nøyaktig samme generasjon og med samme tankegods.)

De er dødsfornærmet hvis de ikke får styre skuta. Og det at de nå er akterutseilte og at det er andre som har kommet på banen, synes de det er umulig å akseptere.

Bare se på Thomas som fikk et sånt voldsomt behov for å liksom være ovenpå og liksom skjønne mer enn alle andre med sine utlegninger om allianser, osv, da han ble stemt ut. Han trodde at definisjonsmakten var hans.

Anonymkode: e40b8...eba

Elsker dette innlegget! 👏

Anonymkode: add3a...369

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (17 minutter siden):

https://www.tv2.no/v/1633497/

Og denne spiseforstyrrelsen han mener han har fått... Det er så klisjé å strebe etter å være "sultende kunstner". Det virker som om han ikke er helt seg selv med disse flosklene av noen uttrykk og setninger. 

Nuvel.

Anonymkode: df610...925

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://www.tv2.no/v/1633497/

Og denne spiseforstyrrelsen han mener han har fått... Det er så klisjé å strebe etter å være "sultende kunstner". Det virker som om han ikke er helt seg selv med disse flosklene av noen uttrykk og setninger. 

Nuvel.

Han har tydeligvis blitt mye tynnere. Familien Nerdrum er ikke sultende, faren har tjent uhorvelig mye penger så de sitter godt i det.

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hvor mye dritt folk i slike forum som dette klarer å lire av seg mot folk de ikke kjenner...puh sier jeg. Trodde bla denne tråden er for gøy diskusjoner jeg - ikke drittslenging i hytt og pine...  My mistake🤘🏻
Det er greit å mislike folk, for all del, men det bikker liksom litt over for noen ser det ut som... I det store og hele er FK ment å være underholdning, ikke glem det da....

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg er midt mellom Thomas og Espen aldersmessig, så jeg kjenner veldig mange menn i det alderssegmentet. Attpåtil er mange av de jeg kjenner i samme bransje/miljø, så den typen menn er noe jeg er vant til, for si det sånn.

Og jeg kan ikke annet enn å si hahahahaha, Espen og Thomas er så typiske og patetiske.

Det som er felles for dem, er at de gjennom 80- og 90-tallet har vært kule og definerende, og at de er vant til at hvite menn på deres alder er de som har definisjonsmakten og som 'ruler' verden.

Det så man f.eks. da Thomas ville latterliggjøre Lasse fordi han ikke hadde vært "kul mediefyr" på samme måte som han selv og et par andre. Han hadde liksom bare danset litt i Italia, mens HAN derimot, og etpar andre der, hadde underholdt en masse folk på TV.

Så Lasse fikk ikke hans respekt fordi han ikke var del av det liksomkule Oslo- og mediebildet, og det samme med John Arne Riise. Öde slapp inn fordi han var fra Urra og dessuten har en aparte kunstnerfar.

Dette er menn som det rakner helt for når de mister den makten de trodde de hadde, slik man jo har sett i fullt monn både hos Espen og hos Thomas.

Hvite menn i den generasjonen (og ja, jeg er hvit selv) kommer fullstendig i harnisk når det stilles spørsmål ved deres overlegenhet som hvite menn, enten det gjelder #metoo, bruken av ordet "neger", eller noe annet. (Bare se på fb-veggen til Kjetil Rolness, som er av nøyaktig samme generasjon og med samme tankegods.)

De er dødsfornærmet hvis de ikke får styre skuta. Og det at de nå er akterutseilte og at det er andre som har kommet på banen, synes de det er umulig å akseptere.

Bare se på Thomas som fikk et sånt voldsomt behov for å liksom være ovenpå og liksom skjønne mer enn alle andre med sine utlegninger om allianser, osv, da han ble stemt ut. Han trodde at definisjonsmakten var hans.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Thomas' ufyselige oppførsel mot Anniken hører også med her. Han respekterer henne ikke fordi hun er kvinne og dessuten mye yngre enn ham (og sikkert også fordi hun er blogger), men tar seg i det fordi han etter hvert skjønner hvordan det tar seg ut på TV. Men han respekterer henne fremdeles ikke.

Spot on! :Nikke:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han har tydeligvis blitt mye tynnere. Familien Nerdrum er ikke sultende, faren har tjent uhorvelig mye penger så de sitter godt i det.

Anonymkode: d169f...59b

Man kan bli tynnere uten at det er en spiseforstyrrelse. Er jo en grunn til at han provoserer venner og bekjente når han kaller det en "spiseforstyrrelse". Han er en posør, og jeg tror han liker dette "sultende kunstner"-uttrykket han prøver å skape seg. Blir bare enda teitere når han kommer fra penger. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiubi skrev (4 minutter siden):

Jeg er imponert over vinneren av hinderløypa. Ingen hadde vel sett den komme.

Vinneren, jo. Men andreplassen er jeg overrasket over.

Anonymkode: fa84a...27a

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til øksekast🤘🏻
Tipper Terje klarer den...og muligens Lasse...og Kine av damene. Hun har jo trent på alle øvelsene før hun dro inn i farmen, så her er det konkurranse som gjelder🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiubi skrev (6 minutter siden):

Jeg er imponert over vinneren av hinderløypa. Ingen hadde vel sett den komme.

Hvorfor ikke, vinneren er da atletisk bygd, har både fart og styrke i kroppen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad for at Kine kom videre, virker som at det betydde mer for henne. Synes ikke Øde fortjente å komme videre, og skulle gjerne sett Eli Kari heller enn ham.

Anonymkode: 0db20...696

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg ELSKER at Øde slo Kine i hinderløypa 😂

Anonymkode: 753df...72d

Det var jo bare med 9 sekunder, og han hadde ikke slått henne dersom han også måtte svømme en strafferunde. Kine svarte feil på et spørsmål og måtte derfor legge ut på svøm, tapte endel tid på det.

Anonymkode: ca833...76c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

tapte endel tid på det.

Spoiler

Nå overrasket han i slegge, og klarte seg veldig bra i hinderløypa... Jeg så definitivt ikke for meg at han var typen til det!  -Derfor er det litt morro at han gjør det såpass bra... Det var litt synd med den "bom" kommentaren, men håper(tror) ikke det var fordi han ønsket at hun skulle bomme noe mer enn de andre.. Veldig bra hun ikke røyk ut ivertfall...

Endret av ltfutt
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Typisk på norsk tv blant kjendiser hvert fall. Ser det også på mesternes mester, der velger de ikke taktisk. Veldig sjeldent at andre enn den som kommer nest sist som blir valgt som 'andrekjempen'. Ser ikke så mange andre  reality, så kan kun uttale meg om MM.

Det skal liksom være rettferdig og man må ikke kjempe og tenke på kun seg selv. 'Ikke komme her og komme her', vet du.

Men ET, har han alkoholproblem eller noe slikt siden han reagerte slik på 'lite' alkohol? Han har jo drukket mye under oppholdet totalt sett.

Anonymkode: 11f78...c07

Jeg er ikke sånn kjempegodt bevandret i realitysjangeren jeg heller, men av det jeg har sett av utenlandske produksjoner så har jeg enda til gode å se at noen velger det som er til det beste for motstanderen framfor å velge det som er taktisk riktig for en selv. 

Vi bor jo i et land der vi er opptatt av at alle skal være mest mulig like, men når det gjelder konkurranser så virker det som at folk glemmer at det ikke fungerer helt sånn. Det blir litt som den talentkonkurransen som skolen her jeg bor hadde for litt siden. Alle skulle få lov til å konkurrere, og det ble ikke gitt noe veiledning til de som ønsket å delta. Det førte til bitre tårer da de som trodde at det holdt å synge en liten barnesang mens de kniste på scenen ble gruset av de som har spilt instrument, og danset i mange år. Det er nok kjempesurt å oppleve noe sånt, men alle kan ikke vinne, og man kan ikke forvente at de som er dritgod i noe skal jekke seg ned slik at du skal kunne slå dem. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (13 timer siden):

Sumo. Ukedagens episode legges alltid ut på Sumo kl 3 om natten. Noen av oss klarte ikke vente..... Søndager legges begge episoder ut kl 20 og ikke natten før.

Så da har noen sett onsdagens episode på sumo allerede? Slik å forstå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...