AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2301 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det var Kine, ikke Anniken. Hun sa at Öde var verdens verste menneske, og at hun aldri vil snakke med ham igjen. Anonymkode: c1f8c...759 Huffda Øde «verdens verste menneske» høres ikke ut som den kuleste tittelen å gå ut av farmen med😬😅 Når jeg tenker meg om så virket Kine litt småspydig når hun snakket om Øde i et eller annet intervju...husker hun sa noe slikt som «det er jo Øde vi snakker om, det er aldri godt å vite hva som foregår oppi nøtta der» Jeg tror ikke Øde nødvendigvis går inn for å såre noen med vilje, men at han kan ha en skarp tunge ja det tror jeg nok..😉 Jeg anser meg selv som en veldig diplomatisk og rolig person, men tror til og med jeg kunne mista besinnelsen innimellom hvis jeg måtte gå oppå en haug med så forskjellige folk og sterke personligheter i 5 uker😂 puh😅 Anonymkode: 3503b...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #2302 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg syns og Lasse tapte ansikt. Det er nesten 45 kilo mellom dem.... Anonymkode: 73063...cdd Thomas valgte selv å møte Lasse, og det er 2.kjempens privilegium å velge gren. Det blir det for dumt å mene at Lasse skulle risikere å miste en plass i finaleuka bare fordi Thomas ikke ville kjempe mot noen av de andre gutta. Det blir litt sånn "jeg vil ha med alle vennene mine til finaleuka så da valgte jeg deg. Men du må velge en gren hvor jeg har mulighet til å slå deg da..." Anonymkode: 21d37...e3a 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2303 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor TIRIL får slik tyn her inne 😳 Ikke hun som programleder som bestemmer !!! Hun er mest mulig nøytral! Samt hun under innspillingen er gravid ,- som ror sin egen båt og sykler langdistanse 😅 Anonymkode: 983b9...ca9 Endelig ett oppegående menneske! Skrev nylig innlegg om det samme,det er neppe Tiril som bestemmer om de skal straffes eller ikke. Å Tiril er da virkelig ikke barnevakten deres,hun skal ikke passe på at de ikke gjør lovbrudd,hun er der jo knapt! Er nok noen i kulissene som bestemmer om de skal straffes eller ikke. Anonymkode: e7020...a3b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. februar 2021 #2304 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det blir litt sånn "jeg vil ha med alle vennene mine til finaleuka så da valgte jeg deg. Men du må velge en gren hvor jeg har mulighet til å slå deg da..." Ja enig! Skikkelig barnehageoppførsel. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2305 Del Skrevet 15. februar 2021 Palmetreet skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke hvorfor de tre som besøkte Thomas ikke får noen straff. Det gir ingen mening. Straffen burde være at pga. de tre brøt reglene, måtte en av de tre møte Thomas i kamp istedenfor for Lasse. Kanskje litt voldsom straff du foreslår der, men jeg syns de kunne blitt hindret i å delta i øksekast, som er den første konkurransen som gir semifinaleplass. Da blir de ikke automatisk sendt hjem eller utsatt i tvekamp, men får forminsket sjansene for å komme til semifinalen. Anonymkode: 50ac2...603 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 15. februar 2021 #2306 Del Skrevet 15. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (5 timer siden): Hva i alle dager?! Mener du at Thomas er et barn og at de andre deltagerne skal tilpasse seg han? Skjønner ikke helt hva du mener her. Unnskyld, men det var ikke noe galt eller feil med å velge tautrekking. Det er faktisk en konkurranse, og på samme måte som Thomas kunne velge andrekjempe, så har Lasse sin rett til å velge den grenen han er best i. At du sammenligner det med å stjele fra småbarn er spesielt. Det har da ingenting med saken å gjøre. Det er faktisk en konkurranse, hvor godt trent Thomas er har ingenting med saken å gjøre heller. Han er faktisk en godt voksen mann (selv om man ikke skulle tro det), og derfor må Thomas kunne ta konsekvensene av å være så ekstremt ovenpå at han velger en andrekjempe som er for sterk. Det viser kun at Thomas har en evne til å overvurdere seg selv og at han ikke klarer å tenke helt rasjonelt. Det er ikke Lasse sitt ansvar at Thomas tar dårlige valg. Eneste som var feig er Thomas, som faktisk ikke kan stå for andrekjempevalget han gjorde, og trekker seg. Den eneste som er hevngjerrig her er Thomas som snakker om at han gir Lasse en ynkelig walkover, det er å være smålig og feig. Nei det sa jeg ikke. Men prinsippet er det samme. Det er størrelse og vektforskjell det er snakk om. Da mener jeg at Lasse burde tenkt på det når han valgte gren. Det er harde tak i en tvekamp. Folk har endt opp på legevakt / sykehus. Det hadde vært en viss fare for det kunne skje hvis tvekampen hadde blitt fullført. Sånn sett mener jeg Lasse burde holdt seg til plan a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badevakta Skrevet 15. februar 2021 #2307 Del Skrevet 15. februar 2021 Scoop skrev (1 time siden): Er det bare jeg som synes Espen og Thomas er underholdende? Hadde vært kjedelig uten noen raseriutbrudd og lange passiv-aggressive tirader innimellom. Enig med deg. Synes rollebesetningen har vært knallgod i år. Skulle gjerne sett John Arne der litt lengre. For de som hører på podcasten "Sånn er du" med Harald Eia og Nils Brenna så har personlighet mye å si for reaksjonsmønster. Anbefaler episoden med Espen til spesielt interesserte. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2308 Del Skrevet 15. februar 2021 Ser at «sagaen om det ulovlige kaffebesøket» fortsetter 😋 Øde sier at et kamera team visste om planene deres og at de også hadde invitert de til å bli med ut hvis de ville🤪 EK bekrefter dette...de skjønte derfor ikke at det var ulovlig og ble litt tatt på senga av reaksjonene etterpå. Det er tv dette, det er nok ønskelig (og velkomment) med litt dramatikk🤘🏻😅 Anonymkode: 3503b...396 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Blueberrymuffin Skrevet 15. februar 2021 Populært innlegg #2309 Del Skrevet 15. februar 2021 Bøtteballetten skrev (13 minutter siden): Nei det sa jeg ikke. Men prinsippet er det samme. Det er størrelse og vektforskjell det er snakk om. Da mener jeg at Lasse burde tenkt på det når han valgte gren. Det er harde tak i en tvekamp. Folk har endt opp på legevakt / sykehus. Det hadde vært en viss fare for det kunne skje hvis tvekampen hadde blitt fullført. Sånn sett mener jeg Lasse burde holdt seg til plan a. Prinsippet er ikke det samme, fordi det er en konkurranse hvor alle 6 tvekampkategoriene er likeverdige og kan velges på lik linje. Hvorfor skal Lasse ta hensyn til Thomas sin fysikk, det er Thomas som valgte Lasse til tvekamp. Jeg vil påstå at det er mobbing det Thomas gjør, med at han skal spille victim card og blame Lasse fordi han velger en gren han er sterkere. At du mener Lasse skal gi fra seg seieren til Thomas pga fysikk, og velge noe han er dårligere enn Thomas i, når Thomas i tillegg jukser skjønner jeg ikke. Bryr meg ikke om hvor mye du måtte digge Thomas, oppførselen hans var barnselig og ufin. Hva blir det neste mener du, at deltagere på 71 grader nord skal nekte å klatre, fordi de kan jo ende opp på legevakten, og samtidig forvente at de skal nå nordkapp!? Dummeste argumentet jeg har hørt. Thomas visste at tautrekking er en gren, da er det ikke Lasse sitt ansvar at Thomas velger ham. Thomas kunne fint valgt Espen eller Øde. Men sannheten er at Thomas valgte Lasse, og ønsket å psyker han ut med dårlig samvittighet dersom han ikke valgte «fair» kamp. Det Thomas gjør er mobbing og utpressing slik jeg ser det. Thomas forventet at Lasse nærmest skulle gi han seieren, fordi alt annet ville vært dårlig sportsånd. Men vet du hva, eneste med dårlig sportsånd her er Thomas, som forventer at Lasse skal gi han seieren, og prøver å gi Lasse dårlig samvittighet når han ikke gjør det. Skjønner ikke hvordan du kan forsvare at Thomas snakker dritt om at Lasse velger gren helt innenfor spillets regler. Men basert på antall upvotes så ser jeg at jeg har mange i ryggen på mine mening rundt Lasse sitt førstekjempevalg. Lasse gjorde helt rett i å velge tautrekking. Og Thomas viste en motbydelig og barnselig arroganse når det var faktum at Lasse valgte noe han var bedre i. Snakk om dårlig taper. Skylde på ambulanse og skade blir for dumt. 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 15. februar 2021 #2310 Del Skrevet 15. februar 2021 Bøtteballetten skrev (32 minutter siden): Nei det sa jeg ikke. Men prinsippet er det samme. Det er størrelse og vektforskjell det er snakk om. Da mener jeg at Lasse burde tenkt på det når han valgte gren. Det er harde tak i en tvekamp. Folk har endt opp på legevakt / sykehus. Det hadde vært en viss fare for det kunne skje hvis tvekampen hadde blitt fullført. Sånn sett mener jeg Lasse burde holdt seg til plan a. Men du mener ikke at Thomas burde ha tenkt på dette, før han valgte Lasse som andrekjempe?? Syntes du har et merkelig resonnement. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2311 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er neppe hun som bestemmer om de skal straffes eller ikke. Skjønner ikke helt hvor dere tar det fra at det er hennes ansvar å passe på at de ikke gjør noe ulovlig og å dele ut straffer. Hun er der knapt! Det er ikke hennes jobb å leke barnevakt! Å det nok andre bak i kulissene som bestemmerom om de skal straffes elller ikke. Anonymkode: e7020...a3b Fordi at forgjengerene Gaute og Mats tok fatt i det om det skjedde noe, og satte de til veggs når noen brøt reglene. Tiril er så tafatt. Hvis noen prøver å ta opp noe, så går hun bare videre... Jeg liker henne godt som person, men hun er ingen programleder - synes jeg. Anonymkode: 033eb...51d 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 15. februar 2021 #2312 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi at forgjengerene Gaute og Mats tok fatt i det om det skjedde noe, og satte de til veggs når noen brøt reglene. Tiril er så tafatt. Hvis noen prøver å ta opp noe, så går hun bare videre... Jeg liker henne godt som person, men hun er ingen programleder - synes jeg. Anonymkode: 033eb...51d Det kan jo handle om at det var rett før finaleuka. Hva skulle de da ha straffet dem med egentlig, og hvorfor gidde når finaleuka startet bare noen timer etter "tvekampen"? De skal jo uansett fort ut en etter en i løpet av noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 15. februar 2021 #2313 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Kanskje litt voldsom straff du foreslår der, men jeg syns de kunne blitt hindret i å delta i øksekast, som er den første konkurransen som gir semifinaleplass. Da blir de ikke automatisk sendt hjem eller utsatt i tvekamp, men får forminsket sjansene for å komme til semifinalen. Anonymkode: 50ac2...603 Det var et veldig godt forslag faktisk. Men virker dessverre som de får gå fri uten noen form for straff. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2314 Del Skrevet 15. februar 2021 Palmetreet skrev (6 minutter siden): Det var et veldig godt forslag faktisk. Men virker dessverre som de får gå fri uten noen form for straff. Ja, dessverre. Jeg leste på en eller annen nettside (muligens TV2.no) at besøket ikke fikk konsekvenser. Anonymkode: 50ac2...603 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2315 Del Skrevet 15. februar 2021 Liten snik info...Lasse jobbet som kokk før han ble idretts-offiser i forsvaret. Altså ingen krise at Thomas ikke er ved grytene lenger....og tomatene de blir nok passet godt på siste uka også 🤪 Anonymkode: 298c1...f77 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 15. februar 2021 #2316 Del Skrevet 15. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Fordi at forgjengerene Gaute og Mats tok fatt i det om det skjedde noe, og satte de til veggs når noen brøt reglene. Tiril er så tafatt. Hvis noen prøver å ta opp noe, så går hun bare videre... Jeg liker henne godt som person, men hun er ingen programleder - synes jeg. Anonymkode: 033eb...51d Jeg tipper farmen teamet fra TV2 var mer involvert i det besøket en det som kommer frem, 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 15. februar 2021 #2317 Del Skrevet 15. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (44 minutter siden): Prinsippet er ikke det samme, fordi det er en konkurranse hvor alle 6 tvekampkategoriene er likeverdige og kan velges på lik linje. Hvorfor skal Lasse ta hensyn til Thomas sin fysikk, det er Thomas som valgte Lasse til tvekamp. Jeg vil påstå at det er mobbing det Thomas gjør, med at han skal spille victim card og blame Lasse fordi han velger en gren han er sterkere. At du mener Lasse skal gi fra seg seieren til Thomas pga fysikk, og velge noe han er dårligere enn Thomas i, når Thomas i tillegg jukser skjønner jeg ikke. Bryr meg ikke om hvor mye du måtte digge Thomas, oppførselen hans var barnselig og ufin. Hva blir det neste mener du, at deltagere på 71 grader nord skal nekte å klatre, fordi de kan jo ende opp på legevakten, og samtidig forvente at de skal nå nordkapp!? Dummeste argumentet jeg har hørt. Thomas visste at tautrekking er en gren, da er det ikke Lasse sitt ansvar at Thomas velger ham. Thomas kunne fint valgt Espen eller Øde. Men sannheten er at Thomas valgte Lasse, og ønsket å psyker han ut med dårlig samvittighet dersom han ikke valgte «fair» kamp. Det Thomas gjør er mobbing og utpressing slik jeg ser det. Thomas forventet at Lasse nærmest skulle gi han seieren, fordi alt annet ville vært dårlig sportsånd. Men vet du hva, eneste med dårlig sportsånd her er Thomas, som forventer at Lasse skal gi han seieren, og prøver å gi Lasse dårlig samvittighet når han ikke gjør det. Skjønner ikke hvordan du kan forsvare at Thomas snakker dritt om at Lasse velger gren helt innenfor spillets regler. Men basert på antall upvotes så ser jeg at jeg har mange i ryggen på mine mening rundt Lasse sitt førstekjempevalg. Lasse gjorde helt rett i å velge tautrekking. Og Thomas viste en motbydelig og barnselig arroganse når det var faktum at Lasse valgte noe han var bedre i. Snakk om dårlig taper. Skylde på ambulanse og skade blir for dumt. Nei, han kunne valgt saging som han hadde som førstevalg i stedet for å ta den feige utveien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 15. februar 2021 #2318 Del Skrevet 15. februar 2021 AllahBallah skrev (42 minutter siden): Men du mener ikke at Thomas burde ha tenkt på dette, før han valgte Lasse som andrekjempe?? Syntes du har et merkelig resonnement. Ressonementet mitt er ikke noe mer merkelig enn ditt. Ut fra valget til Lasse, så synes jeg han framsto som furten og barnslig. Som du sikkert så av reaksjonene til resten av gjengen, så tror jeg ikke de tenkte stort annerledes enn meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 15. februar 2021 #2319 Del Skrevet 15. februar 2021 Bøtteballetten skrev (1 minutt siden): Nei, han kunne valgt saging som han hadde som førstevalg i stedet for å ta den feige utveien Den eneste som tok den feige veien ut var Thomas. Saging er mye teknikk, slett ikke sikkert Lasse hadde vunnet der. Synes resonneringer din og forsvaret av Thomas er særdeles sært. Selvsagt skal Lasse kunne velge det han er sterkest i uten å bli kaldt feig. Forstår du egentlig vitsen med andrekjempe? Andrekjempe skal faktisk velge det de har størst sjanse å vinne i, uten at man skal være redd for å bli tatt for å være umoralsk. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2021 #2320 Del Skrevet 15. februar 2021 Blueberrymuffin skrev (3 minutter siden): Den eneste som tok den feige veien ut var Thomas. Saging er mye teknikk, slett ikke sikkert Lasse hadde vunnet der. Synes resonneringer din og forsvaret av Thomas er særdeles sært. Selvsagt skal Lasse kunne velge det han er sterkest i uten å bli kaldt feig. Forstår du egentlig vitsen med andrekjempe? Andrekjempe skal faktisk velge det de har størst sjanse å vinne i, uten at man skal være redd for å bli tatt for å være umoralsk. Og i tillegg Thomas kunne valgt noen han lettere kunne slått! Anonymkode: b3ee6...cd9 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå