Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så reklame for finaleuka, hvor Anniken sa til Öde at hun aldri ville prate med han igjen. 

Lurer på hva som har skjedd.

Anonymkode: 4b728...459

Har ikke sett dette, men spørs måten hun sier det på...er hun sint? Lei seg? Ironisk?  Spøkefull? 🤪
De er uansett venner i dag så det kan ikke være altfor ille...ihvertfall klarer de tydeligvis å legge det bak seg...☺️

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har ikke sett dette, men spørs måten hun sier det på...er hun sint? Lei seg? Ironisk?  Spøkefull? 🤪
De er uansett venner i dag så det kan ikke være altfor ille...ihvertfall klarer de tydeligvis å legge det bak seg...☺️

Hun gråter, så virker dramatisk i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisi00 skrev (46 minutter siden):

Er det slik at en eller flere ryker ut allerede i morra eller?

Nei, ingen ryker i morgen, men den første semifinalisten kåres gjennom øksekast. Deretter begynner de på den tredelte gårdskonkurransen.

På onsdag kåres vinneren av den tredelte gårdskonkurransen og hinderløypa. Disse får også semifinaleplass. De som står igjen da, er ute.

På søndag skal de tre semifinalistene ut i to kamper, som begge gir hver sin finaleplass. Til sist i programmet kommer selve finalen i kunnskap.

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor de tre som besøkte Thomas ikke får noen straff. Det gir ingen mening. Straffen burde være at pga. de tre brøt reglene, måtte en av de tre møte Thomas i kamp istedenfor for Lasse.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så reklame for finaleuka, hvor Anniken sa til Öde at hun aldri ville prate med han igjen. 

Lurer på hva som har skjedd.

Det var Kine, ikke Anniken. Hun sa at Öde var verdens verste menneske, og at hun aldri vil snakke med ham igjen.

Anonymkode: c1f8c...759

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmetreet skrev (5 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor de tre som besøkte Thomas ikke får noen straff. Det gir ingen mening. Straffen burde være at pga. de tre brøt reglene, måtte en av de tre møte Thomas i kamp istedenfor for Lasse.

Helt enig! Regelbrudd - ikke «rampestreker». 
Latterlig!

Anonymkode: a84af...192

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er fullstendig håpløst at regelbrudd ikke får noen konsekvenser. Tafatte Tiril klarte ikke å irettesette de skikkelig en gang. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg begriper ikke hvordan folk kan ha så sterke meninger om folk de stort sett har sett på tv jeg..puh😅

Jeg kjenner ingen av disse deltagerne/kjendisene i det virkelige liv og jeg tenker farmen er et underholdningskonsept som prøver å engasjere, både på godt og vondt, men at folk tar det som kommer fram på tv her som en type «sannhet» om disse folka er litt vel drøyt syns jeg. De er i en spesiell setting/boble og på mange måter er det nok kun de som har opplevd det selv som kan forstå helt følelsen...

Jeg har ihvertfall ingen planer om å bruke reaksjoner folk har inne på farmen mot de resten av livet (satt på spissen men dere skjønner sikkert) 😅Kult at de stiller opp (uansett motiv) og gir av seg sjøl tenker jeg, trenger det i denne korona tida😇 

Enig med deg. Det er en rimelig spesiell situasjon de er i selv om de frivillig har gått inn i det. Jeg tror mange av oss ville kommet uheldig ut av det hvis vi skulle vært med på noe sånt. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke aner hvordan jeg ville taklet matmangel, folk rundt meg hele døgnet og null egentid. Jeg er en fredelig og grei person til vanlig, men det kan godt hende at jeg hadde blitt annerledes i en slik situasjon. Det er ikke gitt at man takler ting like bra der inne. I hverdagen kan vi havne i diskusjoner og til og med konflikter, men vi kan gå hjem og hente oss inn igjen. Det kan ikke deltakerne på Farmen. De er innesperret sammen med folk de kommer forskjellig overens med(og kanskje kjenner fra før), og de har kamera på seg hele tiden. I tillegg vet alle hvem de er og har dannet seg et bilde av dem, og det gjør fallhøyden stor. Vi må heller ikke glemme klippingen av programmene. Selv om den og den kan virke som en sutrekopp eller hissigpropp er det godt mulig at de situasjonene vi ser dem slik var de eneste som oppstod i løpet av flere uker, og at de resten av tiden var snille og søte uten at vi får se det. 

Jeg synes kjendisene som tør å stille opp i Farmen kjendis er steintøffe. De vet ikke på forhånd hvordan TV2 kommer til å fremstille dem, og de er nok klar over at når resultatet vises vil folk elske å analysere dem i fillebiter og bruke timer på å snakke dem ned, slik vi ser her på Kvinneguiden. Jeg håper jammen de får meget godt betalt for å være med, for det er ingen jobb for pyser. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes Espen og Thomas er underholdende? Hadde vært kjedelig uten noen raseriutbrudd og lange passiv-aggressive tirader innimellom.  

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det var Kine, ikke Anniken. Hun sa at Öde var verdens verste menneske, og at hun aldri vil snakke med ham igjen.

I et tidlig intervju der tema var at han var en publikumsfavoritt sa han noe sånt som at "vel, det kan jo være at folk forandrer syn på meg etter hvert", så kanskje han finner på noe bøll mot slutten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dæven. Jeg lurer veldig på hva som har skjedd. Öde virker ikke som typen til å såre noen med vilje, så kanskje han har sagt noe som hun har misforstått veldig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scoop skrev (3 minutter siden):

Er det bare jeg som synes Espen og Thomas er underholdende? Hadde vært kjedelig uten noen raseriutbrudd og lange passiv-aggressive tirader innimellom.  

Det er jo disse typene som gjør det så gøy å se på. Hvis alle var like ordentlige og reale som Lasse og Kine tror jeg det hadde blitt ganske kjedelig :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meadow skrev (23 minutter siden):

Jeg synes det er fullstendig håpløst at regelbrudd ikke får noen konsekvenser. Tafatte Tiril klarte ikke å irettesette de skikkelig en gang. 

Er neppe hun som bestemmer om de skal straffes eller ikke. Skjønner ikke helt hvor dere tar det fra at det er hennes ansvar å passe på at de ikke gjør noe ulovlig og å dele ut straffer. Hun er der knapt! Det er ikke hennes jobb å leke barnevakt! Å det nok andre bak i kulissene som bestemmerom  om de skal straffes elller ikke.

Anonymkode: e7020...a3b

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (4 minutter siden):

Det er jo disse typene som gjør det så gøy å se på. Hvis alle var like ordentlige og reale som Lasse og Kine tror jeg det hadde blitt ganske kjedelig :) 

Ikke enig! Jeg syns Terje er morsom å han gjør det gøy å se på. 

Anonymkode: e7020...a3b

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

youcancallmejune skrev (1 minutt siden):

Enig! Trenger en god blanding av folk for at det skal bli interessant. Noen er alltid like greie og rolige, noen morsomme og noen litt småsprø, som Thomas og Espen. Vet aldri hvordan de reagerer på noe som helst. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Scoop skrev (5 minutter siden):

Ikke bare du :)  Jeg syns de er veldig underholdende jeg også og har ledd godt av både raseriutbrudd og tirader. Samtidig er jeg skuffet over kyllingrockeren siden han var en av de jeg hadde gledet meg mest til å se. Jeg trodde han var kulere enn som så. Lo godt av Espen og sytingen hans over så lite alkohol i går også, haha 😂 For meg er 2 flasker gin mye til så få personer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor TIRIL får slik tyn her inne 😳 Ikke hun som programleder som bestemmer !!! Hun er mest mulig nøytral! Samt hun under innspillingen er gravid ,- som ror sin egen båt og sykler langdistanse 😅

Anonymkode: 983b9...ca9

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor TIRIL får slik tyn her inne 😳 Ikke hun som programleder som bestemmer !!! Hun er mest mulig nøytral! Samt hun under innspillingen er gravid ,- som ror sin egen båt og sykler langdistanse 😅

Skjønner ikke det heller. 

Jeg syns hun er mye bedre enn Gaute. Pen å se på også. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke det heller. 

Jeg syns hun er mye bedre enn Gaute. Pen å se på også. 

Anonymkode: 27ee6...923

Ja ,fin ung dame 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...