Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si episoden ble en skikkelig nedtur etter all opphausingen i media. Er også meget skuffet over Tiril som ikke sier noe om hverkene besøkene på hytta, eller lar de ta en skikkelig oppvask på tinget. Mulig det har blitt klippet vekk, men både Gaute og Mads Hansen har tatt opp mye mer. For meg virka Tiril veldig ubekvem i situasjonen, og synes hun passer dårig til å være programleder. 

Ellers vil jeg si at jeg er glad Thomas er ute, makan til oppførsel! Håper Espen og Eli Kari ryker fort også! Har hatt Øde som favoritt, men han falt litt i dag, nå håper jeg på Terje. Synes fortsatt Øde er kul, men synes ikke lenger han fortjener å vinne etter dagens besøk og allianseavsløringer. 

Anonymkode: adf4d...981

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg må også si at jeg syns måten Thomas valgte å trekke seg på, var det som faktisk var ynkelig. Når Tiril spør om de er klare og Thomas svarer at nei, han er ikke klar. Han sier at han velger å gi Lasse en "ynkelig walkover". Altså, ER. DET. MULIG?! Igjen, er det noen der som var ynkelig eller gjorde noe ynkelig, så var det virkelig IKKE Lasse. Den skal Thomas få helt selv! 

Jeg er seriøst overrasket over hvordan en snart 50 år gammel mann, klarer å oppføre seg (eller ikke oppføre seg) på tv. Jeg sitter bare og håper at han skjemmes over egen oppførsel og fremtoning. Og med tanke på at han virker så opptatt av imaget sitt (hele tiden påpeker at han er gammel rocker), er jeg overrasket over hva han faktisk tillater seg å gjøre/si på tv 2's kanskje mest sette program 🙈 Snakk om å skyte seg selv i foten, liksom 😂 

Anonymkode: fed79...6b9

Kunne ikke sagt det bedre selv...han preker om det ene og det andre men han er så dobbeltmoralsk og smiskete at jeg spyr🤮 det er så gjennomskuelig hele greia. Syns Lasse virker som en redelig kar. Hvis thomas ville trekke seg så greit, men ikke påstå at du ikke er bitter så lirer du fra deg det ene etter det andre om hvor urettferdig det hele er. Han kunne bare sagt at han trakk seg,ferdig snakka, istedenfor lager han en scene og prøver å gi Lasse dårlig samvittighet.. Patetisk type...

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en produksjon, det klippes og limes - men det fratar ikke mitt inntrykk av at Thomas rett og slett er en dust. Han har alltid virka som en grei type, selv om han noen ganger har virka litt for «allright». 

Fyren greier jo ikke beherske seg. Det fråtser ut setning på setning med drit. Når du tror han er ferdig å snakke drit, så kommer det enda mer og enda mer 😦

Han taper veldig ansikt på måten han har oppført seg på mot Anniken og fra han ble valgt som førstekjempe. Dobbeltmoralske holdninger (griner over alianser, men skal ha egne). Karrieren hans blir nok neppe den samme igjen etter å ha vist sitt sanne jeg i en slik produksjon. 

Anonymkode: 62952...84c

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er en produksjon, det klippes og limes - men det fratar ikke mitt inntrykk av at Thomas rett og slett er en dust. Han har alltid virka som en grei type, selv om han noen ganger har virka litt for «allright». 

Fyren greier jo ikke beherske seg. Det fråtser ut setning på setning med drit. Når du tror han er ferdig å snakke drit, så kommer det enda mer og enda mer 😦

Han taper veldig ansikt på måten han har oppført seg på mot Anniken og fra han ble valgt som førstekjempe. Dobbeltmoralske holdninger (griner over alianser, men skal ha egne). Karrieren hans blir nok neppe den samme igjen etter å ha vist sitt sanne jeg i en slik produksjon. 

Helt enig! Fatter ikke at en voksen mann oppfører seg sånn..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si mitt inntrykk av Eli Kari også er endret. Maser om selvfølgeligheter og legger seg oppi alt mulig. Den talen hun holdt under dagens episode et ikke en voksen kvinne verdig spør du meg. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😂😂👏  Helt enig! Er det noe den mannen burde lære seg først som sist, er det å vite når han burde klappe igjen 😂 Sjelden jeg hører så mye søppel komme ut av én og samme person over et så kort tidsrom 🙈 Det kommer jo drit ut både på inn- og utpust! 

Det er én ting til han burde lære seg og eventuelt tilegne seg; og da snakker jeg om selvinnsikt. Det virker til å være totalt fraværende. Som du skriver, så klager han over at andre har spilt spillet, når han i aller høyeste grad spiller spillet selv 😂🙈Hadde han hatt et snev av selvinnsikt, hadde han sett hvor dumt han fremstiller seg selv når han klager over at det spilles, samtidig som han selv har dannet allianser🙄 Nei, jeg har ikke ord. Det blir bare for dumt hele greia 😂

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Må si mitt inntrykk av Eli Kari også er endret. Maser om selvfølgeligheter og legger seg oppi alt mulig. Den talen hun holdt under dagens episode et ikke en voksen kvinne verdig spør du meg. 

Klein. Tydelig at hun kan mene mye foran kamera i intervju-setting, men hun smisker og spiller med like mye som de hun fråtser ut om på intervjudelen. Slår meg som veldig konfliktsky i gruppa og ikke like tøff som hun gjerne ønsker å være. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå valgte selvfølgelig Thomas andrekjempe vel vitende om at tautrekking var en av øvelsene i spill og Lasse på sin side har selvfølgelig all rett i verden til å velge den grenen han selv ønsker.

Men når de fysiske forutsetningene så til de grader er ulike, og den sterkeste parten i tillegg er svært sint, er det kanskje like greit at det ikke ble noen kamp.  Det er ikke spesielt moro og se på kamper der folk potensielt kan skade seg skikkelig (noe som vel har skjedd tidligere, med mer jevnbyrdige deltakere enn Lasse og Thomas).  Jeg synes tautrekking burde erstattes med en mer praktisk rettet øvelse.  Tautrekking, melkespann og øksekast har lite og gjøre med hvor dyktig man er til å drive en gård.

Lasse hadde garantert vunnet over Thomas i saging eller slegge også.

Anonymkode: 232c8...863

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde og EK som alltid sover lengst inne på Farmen er ute og ror tidlig om morgenen ?? Klart det var avtalt! ( sammen med kompisen) 

Anonymkode: 983b9...ca9

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukesoppdraget denne uka var da mye enklere enn forrige uke og uka før også? Forrige uke var det jo veldig kompliserte ting de skulle lage. Jaja blir vel aldri helt rettferdig uansett. 

Blir moro å se hvordan folk klarer seg gjennom finale øvelsene. Øksekast er jo litt bingo også? 🤘🏻Terje sa vel han hadde kasta mye øks, men likevel vant han jo bare med nød og neppe mot Espen.. Jaja, nå konkurranse instinktene vil begynne å vise seg for fullt sikkert😇

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (8 timer siden):

Du om det. Lasse hadde vunnet det meste mot Thomas. 
I alle andre grener hadde Thomas ihvertfall kunne gjennomført kampen ( og tapt ), men man risikerer ikke helsen i tautrekking som man uansett vet man taper i.

Det er sant det du sier, men her valgte nok Lasse som han gjorde for å fortelle at det Thomas gjorde ikke er greit! Han ville ha en fair kamp, men da må han vise at han er fair også. Det gjorde han ikke når han tar i mot kaffebesøk på morgenen! 

Anonymkode: 2f584...897

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt fair at Thomas velger å trekke seg. Men måten han gjorde det på ble bare patetisk og barnslig, 

han burde bar vært ærlig og sagt noe som at «jeg vet at sjansen formå vinne dette er lik null så jeg velger å trekke meg også med tanke på min egen sikkerhet. «. 

Det hadde vært en veldig mye bedre avslutning på farmen for hans del og han hadde kommet så mye bedre ut av det. 

Forøvrig skuffet over Tiril også, som verken sa eller gjorde noe. 

Anonymkode: fff79...08c

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns både Thomas og Lasse gjorde en god figur på GMN nå. Sympatiske begge to. Jeg må innrømme at jeg syns folk i disse forumene her engasjerer seg vel mye i å dra folk gjennom gjørma fordi de ikke liker hva de ser på tv i en oppkonstruert boble😉 Jeg klarer ikke å hisse meg så opp og synes at folk er så drittsekker når de ikke alltid oppfører seg perfekt😅 Det er et underholdningsprogram dette og TV2 klipper sammen noe de ønsker skal engasjere, på godt og vondt.

Men men nå skal det bli det gøy med konkurranser!!🤘🏻 Er det en som ryker i øksekast eller er det flere?

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Syns både Thomas og Lasse gjorde en god figur på GMN nå. Sympatiske begge to. Jeg må innrømme at jeg syns folk i disse forumene her engasjerer seg vel mye i å dra folk gjennom gjørma fordi de ikke liker hva de ser på tv i en oppkonstruert boble😉 Jeg klarer ikke å hisse meg så opp og synes at folk er så drittsekker når de ikke alltid oppfører seg perfekt😅 Det er et underholdningsprogram dette og TV2 klipper sammen noe de ønsker skal engasjere, på godt og vondt.

Men men nå skal det bli det gøy med konkurranser!!🤘🏻 Er det en som ryker i øksekast eller er det flere?

Word 😅 og noen uker med relativt lite mat tror jeg gjør de fleste relativt uspiselige. Lavt blodsukker skal man ikke kødde med. Som nevnt tidligere har det vært særdeles underholdende. Jeg klarer å la tv være tv og ler godt av alt. Dette er underholdning. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas Felberg, den tøffe joviale rockeren, som gikk ned som en sippete unge på kjendis farmen.
Ville ikke ende opp som en John Cleese-parodi? Han var jo allerede en parodi..

Anonymkode: 4340f...f4a

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg syns og Lasse tapte ansikt. Det er nesten 45 kilo mellom dem....

Anonymkode: 73063...cdd

Det visste jo Thomas da han valgte ham som 2.kjempe.

Virker som de glemmer at det er en konkurranse. Herlighet, alle har jo forskjellige ting de er bedre på enn annet! Ja Lasse er muskuløs og sterk. Ikke sikkert han vil gjøre det like bra i andre konkurranser som sikkert kommer i finaleuken. F.eks smie, matlaging og hinderløype. Ser for meg Anniken og Kine f.eks fly over den hinderløypa på null komma niks. Til syvende og sist blir det rettferdig og to verdige finalister kåres.

Jeg heier på Anniken og Øde/Terje i finalen.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ET er ute i media... igjen.... og forsvarer seg selv og Thomas. Og går til angrep på Lasse. Hva er det med den fyren? 

Og hva skulle de på hyttetur for? Lage kvalme. 

Anonymkode: 248ee...2b0

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ingen ryker, men én kvalifiserer seg til semifinalen. De resterende deltakerne må kjempe videre om de to siste plassene i semifinalen. Hvis det er som tidligere år, blir de to andre konkurransene en tredelt gårdskonkurranse og hinderløype. Gårdskonkurranse er ganske omfattende og tar mest sendetid. 

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...