Jaimatadi Skrevet 14. februar 2021 #2181 Del Skrevet 14. februar 2021 Ingen grunn for at Lasse ikke skulle velge tautrekking. Kred til Lasse for det! Bare synd Thomas trakk seg. Var jo hans valg å gå i kamp med Lasse. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. februar 2021 #2182 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Thomas virket virkelig ikke helt god der på slutten når han trakk seg og koste seg over å gi Lasse en bismak ved å vinne på walkover. Mulig det er produksjonen sin vinkling, men det har virket som at mannfolka har vært de største sladrekjerringene der som har holdt det gående med intriger. Samtidig får jeg en guffen følelse av Sølje blant annet med jugingen sin, og innimellom Eli Kari som ikke tør si noe til noen men må blåse ut alene til kameraet eller hvisketiske litt med noen. Vanskelig å finne noen man liker 🤪 Endret 14. februar 2021 av Frøkensina 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2183 Del Skrevet 14. februar 2021 Lasse får jo pepper kun fordi han er så ekstrem favoritt. Alle andre har jo bevisst unngått å velge han som andrekjempe pga fysikken. Har det vært så mange i tidligere program som IKKE har valgt det de tror de er best til? Synes vi kunne fått flere reaksjoner på valg av gren etter hva han valgte. ...... Øksekast første gren i finalen. Hvem blir best ? Anonymkode: 62d40...996 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 14. februar 2021 #2184 Del Skrevet 14. februar 2021 Håper Terje eller Anniken vinner, de har vært mest reale av deltagerne som er igjen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 14. februar 2021 #2185 Del Skrevet 14. februar 2021 Godt å se det var litt gnist i Lasse, han har selvsagt all rett til å velge de øvelsene han mener han har størst mulighet i, det er andre kjempens privilege 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 14. februar 2021 #2186 Del Skrevet 14. februar 2021 Bøtteballetten skrev (6 minutter siden): Tror nok Lasse hadde vunnet om han hadde gått for opprinnelig plan også. Det kreves teknikk og muskelmasse for å greie saging. Der tror jeg Thomas ville kommet til kort. Pluss at de hadde sluppet surmulinga på tinget. Mest sannsynlig hadde han vunnet uansett, men hvorfor skal han gamble på det? Han er i sin fulle rett til å velge akkurat det han vil. At det liksom har blitt en sånn "æreskodeks" i farmen, eller hva jeg skal kalle det, om å velge noe slik at det blir en fair kamp, det skjønner jeg ingenting av. Er man ikke med for å komme lengst mulig da, og for å vinne?? Da er det jo klart at man skal velge det man tror man selv er best i og motstanderen dårlig i. Det er jo naturlig? Surmulinga på tinget kunne de sluppet uansett dersom en viss person hadde klart å opptre som en voksen og ikke som en trassig 4 åring som ikke får viljen sin... 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 14. februar 2021 #2187 Del Skrevet 14. februar 2021 Janzypants skrev (3 minutter siden): Mest sannsynlig hadde han vunnet uansett, men hvorfor skal han gamble på det? Han er i sin fulle rett til å velge akkurat det han vil. At det liksom har blitt en sånn "æreskodeks" i farmen, eller hva jeg skal kalle det, om å velge noe slik at det blir en fair kamp, det skjønner jeg ingenting av. Er man ikke med for å komme lengst mulig da, og for å vinne?? Da er det jo klart at man skal velge det man tror man selv er best i og motstanderen dårlig i. Det er jo naturlig? Surmulinga på tinget kunne de sluppet uansett dersom en viss person hadde klart å opptre som en voksen og ikke som en trassig 4 åring som ikke får viljen sin... Han er i sin fulle rett ja, men jeg synes det tar seg lite pent ut. Det blir som en elefant som går i kamp med en mygg. De hadde en deal i forkant av tinget om å ta en gren der de stilte jevnere. Og de ville fått en mer spennende kamp. Ved saging, så går det på teknikk og utholdenhet. Lasse har gått i hardt kroppsarbeid, mens at Thomas har bedrevet kjøkkentjeneste og gartnerarbeid. Det hele ble litt kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2188 Del Skrevet 14. februar 2021 Men har dere sett insta til Annikken og Øde? Shipper❤️ Anonymkode: fff79...08c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 14. februar 2021 #2189 Del Skrevet 14. februar 2021 32 minutter siden, Amatariel said: Hvorfor Kine? Fordi jeg kjenner henne. Hun får ikke mye tv-tid og er ganske introvert, så skjønner spørsmålet ditt 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 14. februar 2021 #2190 Del Skrevet 14. februar 2021 Infinity skrev (30 minutter siden): Jeg syns at Lasse tapte seg når han valgte tautrekking. Med så stor forskjellig vekt og styrke, så hadde det nok endt opp med at Thomas hadde skadet seg. Han hadde uansett vunnet i saging. Hadde dette vært ab, hadde jeg nesten begynt å lure om Thomas var på kg Nei, eneste som tapte ansikt var Thomas. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Yellowbutton Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #2191 Del Skrevet 14. februar 2021 Bøtteballetten skrev (1 minutt siden): Han er i sin fulle rett ja, men jeg synes det tar seg lite pent ut. Det blir som en elefant som går i kamp med en mygg. De hadde en deal i forkant av tinget om å ta en gren der de stilte jevnere. Og de ville fått en mer spennende kamp. Ved saging, så går det på teknikk og utholdenhet. Lasse har gått i hardt kroppsarbeid, mens at Thomas har bedrevet kjøkkentjeneste og gartnerarbeid. Det hele ble litt kjedelig. Men poenget er vel at «fordelen» til førstekjempen er å kunne velge en andrekjempe dårligere enn seg selv, mens fordelen til andrekjempen er å skulle velge gren for å øke sine egne sjanser for å vinne. Velger man en andrekjempe som åpenbart er sterkere enn seg selv i utgangspunktet, har man jo feilet allerede der.. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2192 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg syns og Lasse tapte ansikt. Det er nesten 45 kilo mellom dem.... Anonymkode: 73063...cdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2193 Del Skrevet 14. februar 2021 Yellowbutton skrev (1 minutt siden): Men poenget er vel at «fordelen» til førstekjempen er å kunne velge en andrekjempe dårligere enn seg selv, mens fordelen til andrekjempen er å skulle velge gren for å øke sine egne sjanser for å vinne. Velger man en andrekjempe som åpenbart er sterkere enn seg selv i utgangspunktet, har man jo feilet allerede der.. ENIG. Anonymkode: 219b5...455 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 14. februar 2021 #2194 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) Blueberrymuffin skrev (8 minutter siden): Hadde dette vært ab, hadde jeg nesten begynt å lure om Thomas var på kg Nei, eneste som tapte ansikt var Thomas. Du om det. Lasse hadde vunnet det meste mot Thomas. I alle andre grener hadde Thomas ihvertfall kunne gjennomført kampen ( og tapt ), men man risikerer ikke helsen i tautrekking som man uansett vet man taper i. Endret 14. februar 2021 av Infinity 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2195 Del Skrevet 14. februar 2021 Heia Terje sier jeg bare. Anonymkode: 219b5...455 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tulla25j Skrevet 14. februar 2021 Populært innlegg #2196 Del Skrevet 14. februar 2021 Synes det er helt fair av Lasse og velge tautrekking. Tror han gjorde det mer av prinsipp med tanke på det besøket Thomas fikk. (Hva skjedde med jugingen der? De tre sa de var invitert, mens Thomas sa han ikke visste noe om det) Lasse hadde nok vunnet i både saging og slegge også, som selvfølgelig hadde vært mer fair. Samtidig så fikk jo Thomas en fordel han ikke skulle hatt (et besøk gir jo en boost) og da tror jeg Lasse rett og slett ga f i å være fair. Som noen skrev over så har førstekjempen fordelen med å velge en svakere/ likeverdig motstander, når han da velger den sterkeste får han ta konsekvensene. 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 14. februar 2021 #2197 Del Skrevet 14. februar 2021 Yellowbutton skrev (1 minutt siden): Men poenget er vel at «fordelen» til førstekjempen er å kunne velge en andrekjempe dårligere enn seg selv, mens fordelen til andrekjempen er å skulle velge gren for å øke sine egne sjanser for å vinne. Velger man en andrekjempe som åpenbart er sterkere enn seg selv i utgangspunktet, har man jo feilet allerede der.. Jada, er enig med deg i det. Thomas gjorde et taktisk dårlig valg for sin egen del. Han burde skjønt at det ble rått parti uansett og at det ville vært smartere å velge en av de andre. Det ville gitt en jevnere og mer spennende kamp. I dette tilfellet så var resultatet gitt på forhånd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 14. februar 2021 #2198 Del Skrevet 14. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg syns og Lasse tapte ansikt. Det er nesten 45 kilo mellom dem.... Anonymkode: 73063...cdd Og nettopp det er poenget. Det er en konkurranse. Man prøver å vinne. Andrekjempens privilegium er å kunne velge den grenen som gir han/hun størst sjanse til å vinne. Noe Lasse også gjorde. Han hadde jo også tenkt å gå denne liksom noble veien ved å gi Thomas en fair sjanse. Vel, Thomas spiller på ingen måte fair. Han ljuger så han selv tror på det. Er det noen som har tapt ansikt så er det vel Mr.Two Faced Thomas. Endret 15. februar 2021 av Selbu 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2021 #2199 Del Skrevet 14. februar 2021 Hva om begge hadde kommet inn i finale uka, det er jo alltid en matlagings konkurranse. Fordel Thomas. That’s life. Noen ganger til den enes fordel, andre ganger til den andre. Move on. Anonymkode: c164d...d41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 14. februar 2021 #2200 Del Skrevet 14. februar 2021 Jeg har ikke hatt noen favoritt på Farmen kjendis i år, men nå begynner jeg å helle mot Terje som min favoritt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå