AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1961 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Fortell til de som ikke har insta? Anonymkode: d169f...59b Anniken la ut en snutt av at hun og Øde har en type quiz på mobilen (aner ikke hva det kalles?! 🤪) og da sitter de veldig tett sammen i sofaen (noe de vel måtte fordi begge måtte ha plass på skjermen for at det skulle funke😉) De er veldig søte og Øde sier at Anniken bare tuller og lyver på spørsmålene..☺️ Anonymkode: 3503b...396 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1962 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er jeg meget nysgjerrig på hvem 2.kjempen er, siden de andre deltakerne fryktet at noen ble sendt til legevakta. Og hvilken konsekvenser det er for Thomas. Fysøren for en løgner! Anonymkode: 27ee6...923 Jeg har vært sååå sikker på at det skulle bli Øde, men jeg kan ikke forestille meg at det er han nå...?! Det høres ut som ting går litt over styr ihvertfall....😬 Anonymkode: 3503b...396 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. februar 2021 #1963 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er jeg meget nysgjerrig på hvem 2.kjempen er, siden de andre deltakerne fryktet at noen ble sendt til legevakta. Og hvilken konsekvenser det er for Thomas. Fysøren for en løgner! Anonymkode: 27ee6...923 Legevakta? Konsekvenser? Blir det eller er fare for slåsskamp, mener du? Er så nysgjerrig på det de viser på reklamen (har kun sett det uten lyd), men nå ble jeg enda mer nysgjerrig! Thomas fremstår som en drittsekk. Alltid likt han så godt, men ikke nå lenger. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1964 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anniken la ut en snutt av at hun og Øde har en type quiz på mobilen (aner ikke hva det kalles?! 🤪) og da sitter de veldig tett sammen i sofaen (noe de vel måtte fordi begge måtte ha plass på skjermen for at det skulle funke😉) De er veldig søte og Øde sier at Anniken bare tuller og lyver på spørsmålene..☺️ Anonymkode: 3503b...396 Jaa, de sitter helt tett og han har armen rundt henne☺️ Anonymkode: 88b95...6f4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. februar 2021 #1965 Del Skrevet 13. februar 2021 (endret) jukkapalme skrev (3 timer siden): Legevakta? Konsekvenser? Blir det eller er fare for slåsskamp, mener du? Er så nysgjerrig på det de viser på reklamen (har kun sett det uten lyd), men nå ble jeg enda mer nysgjerrig! Thomas fremstår som en drittsekk. Alltid likt han så godt, men ikke nå lenger. Ja det er pussig hvordan farmen kjendis har forandret mitt inntrykk av flere. Likte Mira Craig og ikke Petter Pilgård- vipps så ble det snudd på hodet. Likte Thomas som dommer i Stjernekamp og likte Ikke Anniken utfra boka hun skrev og bloggerne. Vipps igjen- så var det snudd. Finnes flere på lista, men made my point 😬 Endret 13. februar 2021 av Zenhouse Ha ha Craig ble til Crush 🙈 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1966 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 12.02): Noen som har link til instagramkontoen til Kine? Anonymkode: a74db...a02 Ingen som har link??? Anonymkode: a74db...a02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1967 Del Skrevet 13. februar 2021 Zenhouse skrev (1 time siden): Ja det er pussig hvordan farmen kjendis har forandret mitt inntrykk av flere. Likte Mira Crush og ikke Petter Pilgård- vipps så ble det snudd på hodet. Likte Thomas som dommer i Stjernekamp og likte Ikke Anniken utfra boka hun skrev og bloggerne. Vipps igjen- så var det snudd. Finnes flere på lista, men made my point 😬 Mira Crush. 😁 Men ellers er jeg enig i alt du sier her. Anonymkode: 97f1a...cab 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella Moon Skrevet 13. februar 2021 #1968 Del Skrevet 13. februar 2021 Mira Crush Petter Pilgaard-Vipps 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1969 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen som har link??? Anonymkode: a74db...a02 Det tar to sekunder å Google men tror den er privat. Anonymkode: d169f...59b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1970 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ingen som har link??? Anonymkode: a74db...a02 Det er ganske lett å søke opp folk på Instagram, da. https://www.instagram.com/kineolsen11/?hl=nb Anonymkode: 50ac2...603 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1971 Del Skrevet 13. februar 2021 jukkapalme skrev (3 timer siden): Legevakta? Konsekvenser? Blir det eller er fare for slåsskamp, mener du? Er så nysgjerrig på det de viser på reklamen (har kun sett det uten lyd), men nå ble jeg enda mer nysgjerrig! Thomas fremstår som en drittsekk. Alltid likt han så godt, men ikke nå lenger. Det lå en artikkel om søndagens episode på seher.no. Det var der jeg leste om at deltakerne fryktet at noen ville havne på legevakta grunnet 2.kjempens vrede. Det kan sikkert ikke være Øde. Kanskje Espen? Klarer ikke å se for meg at noen av de andre mannfolkene har så voldsomt til raseri. Anonymkode: 27ee6...923 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1972 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det lå en artikkel om søndagens episode på seher.no. Det var der jeg leste om at deltakerne fryktet at noen ville havne på legevakta grunnet 2.kjempens vrede. Det kan sikkert ikke være Øde. Kanskje Espen? Klarer ikke å se for meg at noen av de andre mannfolkene har så voldsomt til raseri. Anonymkode: 27ee6...923 Jeg ser også for meg Espen der. Men var ikke han og Thomas venner? Så heller for meg at Thomas skulle velge Øde enn Espen, men kanskje han også har falt for Ødes sjarm 😅 Anonymkode: e86f5...26d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. februar 2021 #1973 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Mira Crush. 😁 Men ellers er jeg enig i alt du sier her. Anonymkode: 97f1a...cab Isabella Moon skrev (47 minutter siden): Mira Crush Petter Pilgaard-Vipps En å i stedet for to a’er kan jeg leve med. Og Vipps var ikke ment som en del av navnet he he. Men Crush i stedet for Craig, den måtte jeg inn å endre på altså- den autokorrekten!!! 😂😂 det siste jeg har er et Crush på henne altså! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1974 Del Skrevet 13. februar 2021 7 minutter siden, Zenhouse said: Men Crush i stedet for Craig, den måtte jeg inn å endre på altså- den autokorrekten!!! 😂😂 det siste jeg har er et Crush på henne altså! Så du sier Pilgaard og Craig er kjærester?? Anonymkode: 0077a...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 13. februar 2021 #1975 Del Skrevet 13. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du sier Pilgaard og Craig er kjærester?? Anonymkode: 0077a...f0e Hø? Nei jeg tok dem som eksempler på tidligere deltakere der synet mitt på dem endret seg pga Farmen kjendis. Endret 13. februar 2021 av Zenhouse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 13. februar 2021 #1976 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen som har link??? Anonymkode: a74db...a02 Hva med å søke henne opp med navnet hennes?? Er det så vanskelig? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1977 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det lå en artikkel om søndagens episode på seher.no. Det var der jeg leste om at deltakerne fryktet at noen ville havne på legevakta grunnet 2.kjempens vrede. Det kan sikkert ikke være Øde. Kanskje Espen? Klarer ikke å se for meg at noen av de andre mannfolkene har så voldsomt til raseri. Anonymkode: 27ee6...923 Oisann. Ser ikke for meg øde så forbannet men kanskje Espen eller eventuelt Terje? Men hvem er de tre som besøker Thomas? Ikke Silje antagelig. Anonymkode: d169f...59b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2021 #1978 Del Skrevet 13. februar 2021 Ser for at Lasse er andre kjempen. Han velger Tautrekking der han rett og slett leker med Thomas Anonymkode: 4bdda...9a4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 13. februar 2021 #1979 Del Skrevet 13. februar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Oisann. Ser ikke for meg øde så forbannet men kanskje Espen eller eventuelt Terje? Men hvem er de tre som besøker Thomas? Ikke Silje antagelig. Anonymkode: d169f...59b Kan garantere at det ikke er Silje 🤭 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 13. februar 2021 #1980 Del Skrevet 13. februar 2021 Hmm kan det faktisk være at Thomas velger Lasse som 2. kjempe..?!? Han virker jo egentlig å være veldig sindig og behersket, men man vet jo aldri... Glad vi er enige om at det umulig kan være Øde som reagerer sånn...☺️ da blir jeg sjokkert ihvertfall...😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå