Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fortell til de som ikke har insta?

Anonymkode: d169f...59b

Anniken la ut en snutt av at hun og Øde har en type quiz på mobilen (aner ikke hva det kalles?! 🤪) og da sitter de veldig tett sammen i sofaen (noe de vel måtte fordi begge måtte ha plass på skjermen for at det skulle funke😉

De er veldig søte og Øde sier at Anniken bare tuller og lyver på spørsmålene..☺️

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg meget nysgjerrig på hvem 2.kjempen er, siden de andre deltakerne fryktet at noen ble sendt til legevakta. 

Og hvilken konsekvenser det er for Thomas. Fysøren for en løgner!

Anonymkode: 27ee6...923

Jeg har vært sååå sikker på at det skulle bli Øde, men jeg kan ikke forestille meg at det er han nå...?! Det høres ut som ting går litt over styr ihvertfall....😬

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg meget nysgjerrig på hvem 2.kjempen er, siden de andre deltakerne fryktet at noen ble sendt til legevakta. 

Og hvilken konsekvenser det er for Thomas. Fysøren for en løgner!

Legevakta? Konsekvenser? Blir det eller er fare for slåsskamp, mener du? Er så nysgjerrig på det de viser på reklamen (har kun sett det uten lyd), men nå ble jeg enda mer nysgjerrig! 

Thomas fremstår som en drittsekk. Alltid likt han så godt, men ikke nå lenger.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Anniken la ut en snutt av at hun og Øde har en type quiz på mobilen (aner ikke hva det kalles?! 🤪) og da sitter de veldig tett sammen i sofaen (noe de vel måtte fordi begge måtte ha plass på skjermen for at det skulle funke😉

De er veldig søte og Øde sier at Anniken bare tuller og lyver på spørsmålene..☺️

Jaa, de sitter helt tett og han har armen rundt henne☺️

Anonymkode: 88b95...6f4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Legevakta? Konsekvenser? Blir det eller er fare for slåsskamp, mener du? Er så nysgjerrig på det de viser på reklamen (har kun sett det uten lyd), men nå ble jeg enda mer nysgjerrig! 

Ja det er pussig hvordan farmen kjendis har forandret mitt inntrykk av flere. Likte Mira Craig  og ikke Petter Pilgård- vipps så ble det snudd på hodet. Likte Thomas som dommer i Stjernekamp og likte Ikke Anniken utfra boka hun skrev og bloggerne. Vipps igjen- så var det snudd. Finnes flere på lista, men made my point 😬

Endret av Zenhouse
Ha ha Craig ble til Crush 🙈
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.2.2021 den 12.02):

Noen som har link til instagramkontoen til Kine?

Anonymkode: a74db...a02

Ingen som har link???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (1 time siden):

Ja det er pussig hvordan farmen kjendis har forandret mitt inntrykk av flere. Likte Mira Crush og ikke Petter Pilgård- vipps så ble det snudd på hodet. Likte Thomas som dommer i Stjernekamp og likte Ikke Anniken utfra boka hun skrev og bloggerne. Vipps igjen- så var det snudd. Finnes flere på lista, men made my point 😬

Mira Crush. 😁 Men ellers er jeg enig i alt du sier her.

Anonymkode: 97f1a...cab

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ingen som har link???

Det tar to sekunder å Google men tror den er privat.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Det lå en artikkel om søndagens episode på seher.no.

Det var der jeg leste om at deltakerne fryktet at noen ville havne på legevakta grunnet 2.kjempens vrede.

Det kan sikkert ikke være Øde. Kanskje Espen? Klarer ikke å se for meg at noen av de andre mannfolkene har så voldsomt til raseri. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det var der jeg leste om at deltakerne fryktet at noen ville havne på legevakta grunnet 2.kjempens vrede.

Det kan sikkert ikke være Øde. Kanskje Espen? Klarer ikke å se for meg at noen av de andre mannfolkene har så voldsomt til raseri. 

Jeg ser også for meg Espen der. Men var ikke han og Thomas venner? Så heller for meg at Thomas skulle velge Øde enn Espen, men kanskje han også har falt for Ødes sjarm 😅

Anonymkode: e86f5...26d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Mira Crush. 😁 Men ellers er jeg enig i alt du sier her.

Anonymkode: 97f1a...cab

Isabella Moon skrev (47 minutter siden):

Mira Crush

Petter Pilgaard-Vipps

:ler: 

En å i stedet for to a’er kan jeg leve med. Og Vipps var ikke ment som en del av navnet he he. 

Men Crush i stedet for Craig, den måtte jeg inn å endre på altså- den autokorrekten!!!  😂😂 det siste jeg har er et Crush på henne altså! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Zenhouse said:

Men Crush i stedet for Craig, den måtte jeg inn å endre på altså- den autokorrekten!!!  😂😂 det siste jeg har er et Crush på henne altså! 

Så du sier Pilgaard og Craig er kjærester??

Anonymkode: 0077a...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du sier Pilgaard og Craig er kjærester??

Anonymkode: 0077a...f0e

Hø? Nei jeg tok dem som eksempler på tidligere deltakere der synet mitt på dem endret seg pga Farmen kjendis.  

Endret av Zenhouse
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen som har link???

Hva med å søke henne opp med navnet hennes?? Er det så vanskelig?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Oisann. Ser ikke for meg øde så forbannet men kanskje Espen eller eventuelt Terje? Men hvem er de tre som besøker Thomas? Ikke Silje antagelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for at Lasse er andre kjempen. Han velger Tautrekking der han rett og slett leker med Thomas

Anonymkode: 4bdda...9a4

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Oisann. Ser ikke for meg øde så forbannet men kanskje Espen eller eventuelt Terje? Men hvem er de tre som besøker Thomas? Ikke Silje antagelig.

Kan garantere at det ikke er Silje 🤭

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kan det faktisk være at Thomas velger Lasse som 2. kjempe..?!? Han virker jo egentlig å være veldig sindig og behersket, men man vet jo aldri...

Glad vi er enige om at det umulig kan være Øde som reagerer sånn...☺️ da blir jeg sjokkert ihvertfall...😬

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...