Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her i tråden har det jo til og med vært bråk. Folk som hamrer løs på tastaturet fordi "feil" førstekjempe har blitt valgt. Da er det forståelig at de som faktisk er inne på Farmen får et utbrudd eller  to😄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (9 minutter siden):

Her i tråden har det jo til og med vært bråk. Folk som hamrer løs på tastaturet fordi "feil" førstekjempe har blitt valgt. Da er det forståelig at de som faktisk er inne på Farmen får et utbrudd eller  to😄

Ja! 👍😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det bare var Øde sin rufsete manke som ble klippet her om dagen, men også Thomas sine sosiale antenner. Greit med en liten utblåsning, men det gjelder å stoppe i tide😅

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Screenshot_20210211-091825_Facebook.jpg

Anonymkode: e7020...a3b

Så vi fikk bare se en mild versjon??

Fansen mener nok at det er fake news😂

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella Moon skrev (12 timer siden):

Det hadde vært mer fair game å velge Øde som 1. kjempe. Øde har snublet rundt i kjortelen og deklamert dikt, ikke jobbet mer enn absolutt nødvendig og heller ikke stått jevnt og trutt på kjøkkenet og bidratt til fellesskapet, slik Thomas har. Må være surt å ha stått ørkesløse økter på kjøkkenet og bli valgt til førstekjempe fremfor den bedagelig anlagte Øde som tror han er hevet over annet enn å vifte med malepenselen og drikke vin med lillefingeren pekende like stivt ut som penisen til hans far på et visst maleri.

Det er da ingen regel om at man må velge den som har bidratt minst. 

Anonymkode: 8c7b9...a35

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (15 timer siden):

Hva i alle dager skjedde med kokosen? Jeg kan ikke se for meg at noen har sabotert med vilje... var i så fall en rar ting å sabotere.

Kan det være en av pusekattene som har tråkket i maling, og så kokosen?

Anonymkode: f4120...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan det være en av pusekattene som har tråkket i maling, og så kokosen?

Anonymkode: f4120...e3b

Kokos blir jo rød/rosa når den ligger og tørker i romtemperatur.

Ergo ingen sabotasje, men en helt naturlig ting!

Anonymkode: b3b24...87a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PJUH! Nå har jeg lest meg gjennom hele denne tråden samtidig som jeg har sett farmen kjendis back - to - back. Jeg så farmen i fjor, og ble ganske engasjert og har jo noen tanker om denne sesongen.

Altså, ØDE - hallo for et menneske! Jeg har ledd så mye av både han og Terje, som for øvrig begge har et veldig morsomt språk både sammen og alene. Jeg syns for øvrig at Øde har vist noen tendenser til å være litt "sladrekjerring" sammen med EK, men egentlig har jeg bare ledd litt av de to. Apropos Eli Kari så må jeg si at hun har gjort og sagt noen ting jeg har reagert på, men har konkludert med at hun mest sannsynlig er litt usikker og veldig konfliktsky, som hun jo innrømmer selv. Jeg som sitter her på nettet kan ikke uttale meg om essensen i et menneske av noe jeg ser på tv, så til syvende og sist så liker jeg faktisk Eli Kari! Jeg liker Lasse også, og Sølje til tross for vaksinemostand (som for meg vitner om noe uvitenhet). Kine og Anniken er liksom litt i bakgrunnen, selv om jeg også har sansen for begge de. Thomas og Espen derimot kan virke som noe mer umodne i tankemåte. Espen fordi han rett og slett har vist mobbete atferd på gården, og som kan reflekteres til hvem han er som menneske (han har jo også jobbet med Schau i mange år, og vi vet jo alle hvordan han er). Thomas er nok mer usikker og er kanskje vant til special treatment. Apropos SPECIAL TREATMENT, dere... er dette hotell famen? Det er så stor forskjell på hvordan deltakerne blir behandlet, enn i den vanlige farmen. Det syns jeg i grunn er ganske urettferdig ovenfor dem som er med på den vanlige farmen, det må jeg si... 

Uansett syns jeg utblåsningen fra Thomas i går vitner om mangel på impulskontroll, og helt sikkert litt opphausa ettersom de nå har vært med hverandre såpass lenge uten mulighet til å sjekke omverdenen, tiden eller snakke med andre mennesker. Som Øde sa, er jo ikke dette et stort samfunn akkurat, med tanke på dette med å innføre "spioner" 😂

Endret av Ms.Sommerfugl
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerangrep, brukerdebatt, personangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper hun deilige Kine vinner. Drømmer om kroppen hennes hver natt ❤️

Anonymkode: a74db...a02

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas var helt enorm i gårsdagens sending. Endelig satte han en av kvinnene skikkelig på plass. Forstår frustrasjonen. Herlig å se på. 

Anonymkode: 702bc...34e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at jentene tenker at så lenge de ikke bruker ordet ‘allianse’ så har de ingen allianse😅 men det er jo tydelig at de hjelper hverandre. 
Har det skjedd tidligere? At jentene egentlig bare spaserer gjennom farmen og til finaleuka? 
Og hvordan fungerer finaleuka egentlig? Utslagskonkurranser og alle mot alle? 

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Öde eller Terje vinner. Liker begge like godt. Gleder meg til kampen på søndag, tipper geipen til Thomas henger helt nede på bakken om han taper :hoho: Sånn som han har driti seg ut. Skulle likt å se det som ble klippet bort av utbruddet hans! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pinlig utbrudd av Thomas altså.... her kommer hans sanne vesen frem tenker jeg. At han har holdt mye inni seg... Det mot Anniken var nok bare litt skraping på overflaten.

Tror dog ikke Sølje snakket helt sant under valget..? Da nei til at hun ikke hadde blitt fortalt/ledet av Signy i valget sitt? Spesielt det med å velge en gutt. Var det ikke snakk tidligere om at de nettopp hadde snakket om dette. Men uansett så har det vel kommet frem i ettertid at tvekampen mellom Signy og Sølje faktisk var avtalt spill, men det sa hun ved valget her at det ikke var. Så noe skurret.

Jeg HÅPER Thomas velger Espen, men jeg TROR han velger Øde 😕 Håper da ikke Øde får sammebrudd for å overnatte i kjempehytten igjen, men klarer seg fint og ikke minst slår Thomas i tvekamp!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenker at folk før de kapper hodet av de de ikke helt liker på farmen😉 bør ta med i betraktningen at disse deltagerne har gått oppå hverandre i 4-5 uker nå og de blir nok både slitne og lei av å ikke ha privatliv og måtte forholde seg til ‘fremmede’ 24/7.

Jeg støtter ikke utblåsningen til Thomas, men det er lov å miste hodet en gang i blant ute å bli kalt de verste ting. Han har nok gode sider denne mannen også, som de fleste andre. Så å mene at han fortjener å miste jobben, at han har vist sitt sanne jeg nå etc er jo å tøye strikken vel langt dere?! Det er virkelige mennesker vi snakker om her, ikke glemt det midt oppi alt. Og de er i en spesiell situasjon, en egen boble - og jeg skal slett ikke sitte her og si at det absolutt ikke kunne ‘rabla’ for meg inne der også🤪😊

Anonymkode: 3503b...396

Jeg tror det er mange som glemmer dette. Farmen er en veldig spesiell situasjon, og de har gått med manko på mat i flere uker og gått opp på hverandre hele tiden. Det er lett å tenke at reaksjonene er merkelige og barnslige, men vi mennesker blir mer irritable og forandrer oss i slike situasjoner. Det er lett å sitte bak skjermen, stappmett av grandiosa og cola og si at "slik hadde ikke jeg reagert, herregud," osv. Få, om noen, forstår hva sult og mangel på privatliv i lengre tid kan gjøre med folk. Jeg tror flere av kritikerne hadde eksplodert i disse situasjonene, selv om dere ikke gjøre det til vanlig.

Anonymkode: 702bc...34e

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...