Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

omg, Thomas 🙈 FOR en pinlig affære😳 Der kom i hvertfall hans sanne ansikt frem! Gått rundt og smisket og slikket ræv til alt og alle nå i snart, er det 5 uker? Mannen er 48 år gammel (mulig han er 49 nå), men han oppfører seg som en 3-åring når han ikke får viljen sin. Direkte flaut å se på! For å si det sånn, Anniken kom bare enda sterkere ut av den krangelen de hadde her om dagen🙈 At han ikke tenker litt på hvordan dette ser ut utad? Nei, han har stadig dalt hakk for hakk for meg, men nå er det jammen ikke flere hakk igjen å falle.. 😂

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (49 minutter siden):

Aune er så vakker. Like vakker som en gyldensøt blomst som parrer med en bie. Som å studere naturens bryster. Lukten av kvinne. Paradiset på jord. Akkurat som min mors vafler med helt nydelig og unik jordbærsyltet-tøy. Høstet fra naturens vakre åker. Livet er fantastisk. Og det er du også. Aaah, bryster! :Knegg:

NB: For dem som ikke tok den: dette var en etterligning. Jeg er ikke blitt helt koko ;) 

:hoho: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen sider siden, fikk jeg tyn fordi jeg skrev hvor sterkt jeg mislikte Thomas. Jeg står for det fortsatt. 

Men dagens episode var rett og slett pinlig, og fikk mere sansen for Sølje. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig å se at Espen er godt likt og blir snakket varmt om både på Farmen og Torpet så han kan ikke være så ille. Thomas derimot har vi ikke hørt så mye godord om så jeg tror ikke på at de kan sammenlignes og veies likt.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det var bare sorgen med Thomas i kveld. Furten og sur fordi han ble valgt som 1.kjempe. Det gir han da ikke noe fritak fra å bli valgt selv om han har laget mye mat og vannet i drivhuset. Og nå vil tomatplantene visne for han skulle ikke vanne de mer. Altså er det 48 eller 4,8 år han er?

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (Akkurat nå):

Det gir han da ikke noe fritak fra å bli valgt selv om han har laget mye mat og vannet i drivhuset.

Men dette er jo faktisk et kjekt tips dersom noen her ønsker å melde seg på Farmen. Bare å si at man ønsker være ansvarlig for maten og drivhuset, så er man garantert finaleplass. Tydeligvis.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (15 minutter siden):

Thomas og Espen, to stykk av samme alen. Bebreidelser, bebreidelser og bebreidelser når det ikke går deres vei. Nok en pinlig seanse av senioren(e). Jeg skal ikke påstå at hjertet mitt blør, men jeg tror de to skrottene deres er proppfull av usikkerhet og manglende selvtillit, på grensen til at det burde vekket empatien i meg (men den gang ei). Jeg ser ingen annen grunn til at de blir så dødelig fornærmet og forurettet. Jeg tror ikke det er noen som føler at de fortjener å bli utpekt som førstekjempe. Så den følelsen av mangel på rettferd bør de bare svelge. Og det er noe (mentalt) voksne folk mestrer. Det er noe man rett og slett burde terpet på før man skal inn i en slik konkurranse så man slipper å tape ansikt så durabelig som de to har gjort. Det som er brennsikkert er at å skylde på tendensiøs og kreativ klipping ikke på noen som helst måte kan redde  disse karene fra det svalestupet de begge har tatt rett ned i skammens gjørme. De har begge liret av seg selvrettferdige enetaler (uten klipp) hvor både den ene og den andre blir kastet under bussen, samtidig som begge også er frekke nok til å prate på vegne av andre for å skape et inntrykk av at de har flere på sin side når taler sin sak. 

Det er bare å bøye seg i støvet for disse gubbene som har klart å rasere sitt eget image så ettertrykkelig. Og jeg som trodde de kunne bli en av mine stor-favoritter (iallfall Thomas). Så feil kan man ta.

Ja, dette her skal faktisk godt gjøres å snakke seg ut av ved å skylde på at tv 2 klipper som dem vil. Det er ikke mulig å snakke seg ut av dette etter min mening! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillEve skrev (9 timer siden):

Hvorfor skal det på død og liv være sånn at man enten er veggis eller må kaste i seg all kjøttet man får servert? Det er ikke enten/eller. Anniken får da bestemme selv hvor hun setter sin egen grense. Hun har strukket grensa langt for andres del, men den stoppet ved en gris som de ikke hadde trengt å slakte. De hadde fint overlevd to uker uten kjøtt. Det må faktisk være lov å ha forskjellige grenser når det kommer til spising av dyr. Noen spiser alt, noen ingenting og noen har grensa midt i mellom.

Ja, det er lov å ha forskjellige grenser og meninger. Men det er ikke greit å forvente respekt av andre, men ikke respektere andre selv. F.eks komme med bemerkelser om kjøtt, lukt av død osv. Virker jo ikke som noen av de andre har hakket noe særlig på henne for hennes valg. Ja, de hadde fint klart å leve 2 uker uten kjøtt. Men dette programmet handler da ikke om å fremme verken kjøttelskere eller veganere/vegetarianere. De skal leve som 1921. Og da var det vanlig å spise kjøtt. En del av det å bo på gård betydde å slakte dyr. Jeg sier ikke at jeg er for at alle dyr skal slaktes, men folk har ulike synspunkt og det må respekteres. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde er fantastisk! Han er god til å reflektere og veldig flink til å ordlegge seg synes jeg.

Det er mulig dette har blitt postet før her, men så nettopp denne videoen hvor Øde innrømmer litt forelskelse/romanse på gården 😄 Det er jo veldig hyggelig synes jeg. :) 

1232114564.jpg

Endret av Palmetreet
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina S. skrev (10 minutter siden):

Dere Öde-jugend, altså. At det går an.

Öde-jugend, faktisk! :hoho: 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas er ute og ror nå 😂https://www.tv2.no/underholdning/11936907/

Jeg kjøper på ingen måte den forklaringen der! I artikkelen fra tv 2 sier han b.la at han ønsket å lage dårlig stemning. Akkurat dét tror jeg han klarte helt fint :P  Videre står det sist i artikkelen:

Sitat

"I ettertid har ikke Felberg viet tid til å tenke over hendelsen, og han sier at han og Bergman har skværet opp og er venner igjen i dag.

– Dette er en del av spillet. Man blir en karakter, det er ikke den jeg egentlig er. Jeg ville jo ikke reagert slik på utsiden, sier han.

Han understreker at det seerne får se på TV-skjermen ikke er virkelighet.

– Det som skjer der inne er ikke virkelig, det er underholdning. Vi er ikke slik i virkeligheten, vi er drevet inn i en tilstand. Vi har jo ikke tidsbegrep og er konstant sultne. Det er en konstruert virkelighet, en illusjon, sier han."

Altså, nei, jeg kjøper det virkelig ikke.. Greit nok at de lever i en boble der inne, men at det som skjer der inne ikke er virkelig, dét er bare svada fra ende til annen. Man går ikke hen og skjeller ut et annet menneske på den måten han gjorde mot Sølje og sier at det er en illusjon.. Altså han kan ikke sno seg ut av dette her. Tv 2 klarer ikke å klippe dette til å bli løgn. Alt dette både så vi og hørte at kom ut av Thomas Felberg sin munn. Jeg er ikke det minste i tvil om at han har et utrolig barnslig reaksjonsmønster også på utsiden, når han reagerer slik for åpne kameraer.  I tillegg til dette, har jo alle inne på gården lagt merke til den smiskingen han har bedrevet i alle uker. Han har jo snudd etter vinden så det har holdt. Nei, jeg håper virkelig han ryker på hue og ræva ut på søndag!  

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Touche! Skjønner ikke hvorfor alle er så frelst av han. Er møkkalei hele fyren synd det ikke var han som ble førstekjempe. 

Anonymkode: e7020...a3b

Fordi det er humor?

Anonymkode: f3bf8...8f4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den type oppførsel bekrefter vel bare at Søljes valg av førstekjempe var helt rett. 

Anonymkode: 62c89...736

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmetreet skrev (6 timer siden):

Øde er fantastisk! Han er god til å reflektere og veldig flink til å ordlegge seg synes jeg.

Det er mulig dette har blitt postet før her, men så nettopp denne videoen hvor Øde innrømmer litt forelskelse/romanse på gården 😄 Det er jo veldig hyggelig synes jeg. :) 

1232114564.jpg

Det der er noe av det kleineste og dårligste intervjuet jeg har sett. 

Anonymkode: a1e92...189

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at folk før de kapper hodet av de de ikke helt liker på farmen😉 bør ta med i betraktningen at disse deltagerne har gått oppå hverandre i 4-5 uker nå og de blir nok både slitne og lei av å ikke ha privatliv og måtte forholde seg til ‘fremmede’ 24/7.

Jeg støtter ikke utblåsningen til Thomas, men det er lov å miste hodet en gang i blant ute å bli kalt de verste ting. Han har nok gode sider denne mannen også, som de fleste andre. Så å mene at han fortjener å miste jobben, at han har vist sitt sanne jeg nå etc er jo å tøye strikken vel langt dere?! Det er virkelige mennesker vi snakker om her, ikke glemt det midt oppi alt. Og de er i en spesiell situasjon, en egen boble - og jeg skal slett ikke sitte her og si at det absolutt ikke kunne ‘rabla’ for meg inne der også🤪😊

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tenker at folk før de kapper hodet av de de ikke helt liker på farmen😉 bør ta med i betraktningen at disse deltagerne har gått oppå hverandre i 4-5 uker nå og de blir nok både slitne og lei av å ikke ha privatliv og måtte forholde seg til ‘fremmede’ 24/7.

Jeg støtter ikke utblåsningen til Thomas, men det er lov å miste hodet en gang i blant ute å bli kalt de verste ting. Han har nok gode sider denne mannen også, som de fleste andre. Så å mene at han fortjener å miste jobben, at han har vist sitt sanne jeg nå etc er jo å tøye strikken vel langt dere?! Det er virkelige mennesker vi snakker om her, ikke glemt det midt oppi alt. Og de er i en spesiell situasjon, en egen boble - og jeg skal slett ikke sitte her og si at det absolutt ikke kunne ‘rabla’ for meg inne der også🤪😊

Anonymkode: 3503b...396

De har faktisk blitt med på farmen frivillig og sikkert fått betaling for det. 

Rart at ikke alle har oppført seg like smiskete eller eksplodert foran alle etter å ha blitt valgt som 1. eller 2. kjempe.

Markus og Øde var et godt eksempel på det. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...