AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1801 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Elsker Ødes sammenligning av Sølje med marsvin 😂😂 Og måten han sier det på, det er så nonsjalant liksom, alt bare flyter rett ut av munnen og man vet aldri helt hva som kommer. Kommer til å savne han og Terje etter programmer er over 😩😩 Anonymkode: 06a18...fa0 Sånn bortsett fra at han åpenbart ikke vet forskjell på marsvin og hamster (som så mange andre). Det er hamster som stresser rundt i hamsterhjulet sitt og er hyperaktive. Marsvin er relativt laid-backe dyr. Anonymkode: ca22c...685 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 10. februar 2021 #1802 Del Skrevet 10. februar 2021 Amatariel skrev (6 timer siden): Ja selvfølgelig! Han hadde jeg allerede glemt 😅 Du har glemt Thomas også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1803 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg synes dere som ikke takler at episoder diskuteres, ETTER at de er publisert, er rare. At 70% av dere ikke har sumo, betyr ikke at vi andre må forholde oss til et flertallstyranni. Å forsøke å stanse/kontrollere diskusjon angående publiserte episoder er en kamp som er umulig å vinne. Nettopp fordi det alltid strømmer nye mennesker inn i debattforaer, og de mest ihuga er ofte de som betaler for å se, samt ønsker å diskutere raskest mulig. stopp nå før dere påfører dere selv mer smerte Anonymkode: f4765...0a7 Disse hønsene har jo fått gjennom at det er blitt en grupperegel mot å skrive ting som ikke er vist på tv enda 🙄 Du kan faktisk bli kasta ut der fra om du skriver om ting som har skjedd før det er blitt vist på tv. Latterlig! Anonymkode: e7020...a3b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1804 Del Skrevet 10. februar 2021 Så i kveld er det sirkus oppvisning. Det kan jo bli moro...og kanskje litt kleint😅 Tipper Øde eller Thomas som 1. kjempe. Sølje ønsker nok å ha ut en av gutta og er fornøyd så lenge det ikke blir Lasse😉 Ser for meg at Lasse og jentene tripper inn i finalen uten en eneste kamp bak seg🤘🏻😇 Anonymkode: 3503b...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 10. februar 2021 #1805 Del Skrevet 10. februar 2021 Spoiler Oj, så bitter og sinna Thomas er!!! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1806 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg synes dere som ikke takler at episoder diskuteres, ETTER at de er publisert, er rare. At 70% av dere ikke har sumo, betyr ikke at vi andre må forholde oss til et flertallstyranni. Å forsøke å stanse/kontrollere diskusjon angående publiserte episoder er en kamp som er umulig å vinne. Nettopp fordi det alltid strømmer nye mennesker inn i debattforaer, og de mest ihuga er ofte de som betaler for å se, samt ønsker å diskutere raskest mulig. stopp nå før dere påfører dere selv mer smerte Anonymkode: f4765...0a7 Jeg må innrømme at jeg egnentlig ikke aner når det går på TV, ser på sumo og da ruller det jo til det ikke er flere episoder tilgjengelig, liker å samle opp litt. Så da er det ikke så lett å unngå å si noe «feil» Anonymkode: f3bf8...8f4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 10. februar 2021 #1807 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn bortsett fra at han åpenbart ikke vet forskjell på marsvin og hamster (som så mange andre). Det er hamster som stresser rundt i hamsterhjulet sitt og er hyperaktive. Marsvin er relativt laid-backe dyr. Anonymkode: ca22c...685 Marsvin?? Har du hørt hvordan marsvin piper og maser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1808 Del Skrevet 10. februar 2021 Spoiler Utblåsinga til Thomas etter førstekjempevalget, noe så barneslig. Det er ikke ofte jeg blir pinlig berørt, men her ble jeg faktisk pinlig berørt på Thomas sine vegner, at en voksen man kan oppføre seg slik. Det er faktisk flaut, er han 10 år? Uff, unner han å ryke ut etter den dårlige reaksjonen. Han burde tatt det som en mann, slik alle andre (minus Espen) har gjort før han. Anonymkode: 34acf...764 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 10. februar 2021 #1809 Del Skrevet 10. februar 2021 Jokke89 skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Oj, så bitter og sinna Thomas er!!! Spoiler Jeg må innrømme at det var litt deilig å se. Endelig knakk denne smiskende masken hans og sannheten kom frem. Nå vises det at de andre også sier han blir litt barnslig når han ikke får viljen sin. Forstår veldig godt at det føles kjipt siste uka, forstår enda bedre at gutta kanskje er irriterte fordi det har vært omtrent bare guttekamper. Synes jentene har glidd igjennom hele greia altfor lett. Håpet veldig på jentekamp og forstår veldig godt at han er skuffa og føler det er urettferdig med nok en guttekamp. Så synes jeg han sa ting der som ikke rimer og som var urettferdig, men glad han fikk vist litt mer en smisking og krangling med Anniken. Nå håper jeg de andre klarer like godt som han å ta vare på grønnsakene og maten, så han kan få spise sine ord. Jeg tror ikke han har vært så avgjørende for maten som det han selv tror, men jeg tror ikke de andre har fått slippe til. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. februar 2021 #1810 Del Skrevet 10. februar 2021 Sirkus-Farmen og Lasse som løve 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1811 Del Skrevet 10. februar 2021 Spoiler Lurer på hva Thomas tenker når han ser dette her.. Noe så vanvittig flaut og barnslig. Syntes faktisk synd på Sølje der som måtte ta i mot alt det søppelet der. Egentlig litt digg at han klikka sånn foran alle da, slik at ikke Anniken sitter alene med den ubehagelige oppfatningen av Thomas. Anonymkode: 06a18...fa0 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1812 Del Skrevet 10. februar 2021 Spoiler Er det bare jeg som synes Lasse som villmann var kjempe kleint? Føler muskler og hår er kun det han skal spille på. Anonymkode: 4b728...459 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. februar 2021 #1813 Del Skrevet 10. februar 2021 Kan dere ikke heller bruke spoiler tråden, til disse spoilerene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1814 Del Skrevet 10. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 22.40): Talefeil? Digger øde 👍 Anonymkode: d169f...59b Ja, han klarer ikke si r. Ser jo at tungen setter seg fast når han skal si r! Anonymkode: 7ba34...665 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaimatadi Skrevet 10. februar 2021 #1815 Del Skrevet 10. februar 2021 Nå heier jeg på Terje, Sølje, Anniken, Lasse og Espen ✌ Fortsatt litt på Øde. Altså nesten alle sammen😂 Lasse har gjort smart i å ligge lavt siden den første uken. Liker han bedre på gård enn på insta. Han kler bedre å bare være naturlig. Blir det helt uten poseringer og selfies, blir jeg også solgt;) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 10. februar 2021 #1816 Del Skrevet 10. februar 2021 Må innrømme jeg har vært litt fordomsfull mot Anniken etter å ha lest bloggen hennes tidligere, men synes hun gjør en bra figur her. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1817 Del Skrevet 10. februar 2021 Lasse i sirkuset sorry men🙈 Anonymkode: 3503b...396 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 10. februar 2021 #1818 Del Skrevet 10. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Lasse i sirkuset sorry men🙈 Anonymkode: 3503b...396 Stakkars unge 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 10. februar 2021 #1819 Del Skrevet 10. februar 2021 Øde er lei av å være slave😅 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #1820 Del Skrevet 10. februar 2021 Stakkars lille gutt 🥺 Anonymkode: 298c1...f77 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå