Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 hours ago, Kristina S. said:

Du klarer ikke å se at de andre mannfolka der er temmelig dvaske i forhold til Lasse? 

Lasse er en snack!

Anonymkode: 8cc43...370

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off - Sølje som storbonde da. Det kan bli heftig. Sikkert god TV og gøy at siste ordinære uke blir litt fart i. Virker som vi kan forvente oss en del diskusjoner. Og det er greit, bare håper ikke det blir krangling bare for å krangle.

Jeg er livredd for at hun velger Øde til førstekjempe!! Han bare kan jo ikke ta Lasse da, og da står vi igjen med Terje. Vil ikke det. Syns Øde og Terje er de som har gjort hele Farmen i år... tenk så kjedelig om de ikke hadde vært der!! Vil så gjerne ha disse til finaleuken.

Så HÅPER på jentekamp. Anniken er en annen favoritt jeg har, så litt skummelt da. Det beste scenarioet er dersom Sølje velger Eli Kari til førstekjempe, og hun igjen velger Kine 🤞

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 minutter siden):

Off - Sølje som storbonde da. Det kan bli heftig. Sikkert god TV og gøy at siste ordinære uke blir litt fart i. Virker som vi kan forvente oss en del diskusjoner. Og det er greit, bare håper ikke det blir krangling bare for å krangle.

Jeg er livredd for at hun velger Øde til førstekjempe!! Han bare kan jo ikke ta Lasse da, og da står vi igjen med Terje. Vil ikke det. Syns Øde og Terje er de som har gjort hele Farmen i år... tenk så kjedelig om de ikke hadde vært der!! Vil så gjerne ha disse til finaleuken.

Så HÅPER på jentekamp. Anniken er en annen favoritt jeg har, så litt skummelt da. Det beste scenarioet er dersom Sølje velger Eli Kari til førstekjempe, og hun igjen velger Kine 🤞

Om Öde blir førstekjempe kan han vel også velge Espen?

Anonymkode: b3b24...87a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om Öde blir førstekjempe kan han vel også velge Espen?

Anonymkode: b3b24...87a

Ja selvfølgelig! Han hadde jeg allerede glemt 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett forrige uke. Hva har skjedd mellom Anniken og Øde?De er ikke så nærme hverandre? Men Øde har fått en ny bestevenninne?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg fatter ikke at enkelte tydeligvis finner det såå vanskelig å tro at ikke alle damer faller for Lasse-typer😅 For meg er han absolutt en kjekk og sympatisk mann, men han engasjerer meg svært lite og jeg tiltrekkes heller ikke av den type menn. Han er sikkert en interessant mann i det virkelige liv, men inne på farmen finner jeg han ganske døll og kjedelig.

For meg personlig bærer Øde og Terje 90% av denne sesongen og uten de hadde jeg nok droppet å se på. Jeg syns de begge er utrolig sjarmerende typer og vittige på to helt forskjellige måter - og jeg lar meg underholde og engasjere🤘🏻🤪😂😋

Jeg tror dessverre Øde står i fare for å bli 1. kjempe denne uka... Sølje er ekstremt opptatt av VI’et 😅 og jeg tror Øde bidrar mindre til fellesskapet enn de fleste andre. Er 99% sikker på at det blir guttekamp, dessverre. Da bør hun være tøff og velge en stor konkurrent, men hun kommer ikke til å velge Lasse, det er garantert😉 Hun velger nok Øde eller Thomas, muligens Espen. Rimelig sikker på at jentene får fripass...

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trude.lutt skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke sett forrige uke. Hva har skjedd mellom Anniken og Øde?De er ikke så nærme hverandre? Men Øde har fått en ny bestevenninne?

Det har nok ikke skjedd noe spesielt, det handler nok bare om hva tv2 velger å fokusere på og vise på tv😊 Øde har hatt et godt forhold til EK hele veien, det har nok bare ikke blitt trukket fram på samme måte tidligere. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude.lutt skrev (31 minutter siden):

Det ligger et bilde på Tv2 Instagram, av Øde & Anniken i en blomstereng (så søte😇) så de har nok sine samtaler fortsatt, men vennskapet deres er ikke det tv2 fokuserer på nå. Øde har jo alltid snakket godt om EK så at de har samtaler er ikke akkurat overraskende. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina S. skrev (11 timer siden):

Du klarer ikke å se at de andre mannfolka der er temmelig dvaske i forhold til Lasse? 

I forhold til Lasse er de aller fleste dvaske uten å være det. Lasse er ikke min type, selv om jeg ikke har noe i mot han. Han virker jovial. 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skulle så inderlig ønske at det ikke var Espen som kom tilbake til gården 🙈 

Anonymkode: fed79...6b9

Espen ble fremstilt som sutrete, men er en helt annen irl. 

Trude.lutt skrev (55 minutter siden):

Øde ble storbonde. Jeg regnet med at han ikke ville dra en ev. flørt videre med en av sine "ansatte" med den karakteren han har. Anniken virket betatt, men hun har kjæreste. Man kan bli betatt av en annen og det kan være gjensidig, men så trekker man seg stille og rolig før det utvikler seg. Anniken viste også en litt barnslig side når hun absolutt måtte bli venn med grisen som ble slaktet, og måtte se på. Øde var fornuftig som gikk og la seg når de skulle begynne å håndtere slaktet. 

Anniken kunne fint spist kjøtt inne på Farmen, men hun valgte å gjøre et poeng av at de andre ikke burde spise det. Hun spiser jo fisk, vilt og frittgående gris ellers. 

Øde er fantastisk. Tror det var under presentasjonen han sa at vi fra overklassen ikke drar på ferier, vi drar på dannelsesreiser. Lo godt da, måtte gjenfortelle det til noen fra gode gamle vestkanten som ikke ser på Farmen. 

Sølje har valgt Lasse og Terje som medhjelpere. Likevel kan hun velge guttekamp. Husker ikke hennes syn på Espen? Hun liker visst smiskeren Thomas? 

Tror Eli Kari blir valgt. Hun har mye kunnskap og virker fysisk sterk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tipper hun velger Eli Kari og at Eli Kari velger Anniken. 

Anonymkode: 26786...dd7

Det tviler jeg på. EK og Anniken båndet jo som verdens dårligste hjelpere under Øde sitt regime😋

Jeg tror jentene har en type allianse uansett hvor mye de benekter det.

Føles egentlig som det bare er gutta som må ‘kjempe for tilværelsen’ (unntatt Lasse da..) mens jentene (og Lasse) sklir gjennom til finalen uten motstand.... Får tro jeg tar feil og at det blir jentekamp🤞🏻 da får vi om ikke annet se Terje naken for regner med at han holder ord der...😉😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jytte skrev (42 minutter siden):

Espen ble fremstilt som sutrete, men er en helt annen irl. 

Hvordan vet du det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan vet du det?

La oss si at vi har felles kjente. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
lillepersille123 skrev (11 timer siden):

Lasse er det peneste og mest tiltrekkende mannfolket jeg noengang har sett. I tillegg er han snill, jordnær og sympatisk...Smart og autoritær ( offiser) Nesten som at han ikke et ekte...Dere som sier noe annet må bare være sjalu..

Sjalu? Han er pen i ansiktet, og sikkert en flott fyr. Men sjalu? Hva skal jeg være sjalu på? 

Jeg ønsker meg ikke sånne muskler selv, og jeg har alltid vært tiltrukket av en helt annen type menn. 

Snill, jordnær og sympatisk, det er mange mennesker som har de kvalitetene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt hvis Lasse nå går inn i finaleuka uten å ha blitt valgt til førstekjempe én eneste gang. Alle ser vel på han som den største konkurrenten? Det må jo være veldig dårlig konkurranseinstinkt på årets deltakere, bortsett fra Thomas.🤣

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

little fairy skrev (14 timer siden):

Synes faktisk Øde hadde et poeng når han pratet med Anniken om dette med egg og kjøtt osv. Man kan rett og slett ikke forvente at andre respekterer en for valget man tar (veg), når man selv ikke respekterer andre. Jeg forstår godt at noen har kommet med kommentarer for hvorfor hun kan spise kjøtt noen ganger, mens noen ganger kun egg. Synes det er en syltynn argumentasjon å si at man vet diskusjonen ville komme for en dag, og derfor har spist litt kjøtt for å unngå klaging. Er man veggis, så får man stå for det. Hun hadde jo allerede tatt det opp og alle hadde jo sagt det var greit at hun tok flere egg. 

Hvorfor skal det på død og liv være sånn at man enten er veggis eller må kaste i seg all kjøttet man får servert? Det er ikke enten/eller. Anniken får da bestemme selv hvor hun setter sin egen grense. Hun har strukket grensa langt for andres del, men den stoppet ved en gris som de ikke hadde trengt å slakte. De hadde fint overlevd to uker uten kjøtt. Det må faktisk være lov å ha forskjellige grenser når det kommer til spising av dyr. Noen spiser alt, noen ingenting og noen har grensa midt i mellom.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Veldig spesielt hvis Lasse nå går inn i finaleuka uten å ha blitt valgt til førstekjempe én eneste gang. Alle ser vel på han som den største konkurrenten? Det må jo være veldig dårlig konkurranseinstinkt på årets deltakere, bortsett fra Thomas.🤣

Anonymkode: 50ac2...603

Ja, det skjønner ikke jeg heller. Skulle jo tro at de ville prøve få ut den største konkurrenten (rent fysisk, iallfall) før han rakk tilegne seg såpass mye kunnskap at han blir en utfordring å ta i kunnskapskonkurranser også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LillEve said:

Hvorfor skal det på død og liv være sånn at man enten er veggis eller må kaste i seg all kjøttet man får servert? Det er ikke enten/eller. Anniken får da bestemme selv hvor hun setter sin egen grense. Hun har strukket grensa langt for andres del, men den stoppet ved en gris som de ikke hadde trengt å slakte. De hadde fint overlevd to uker uten kjøtt. Det må faktisk være lov å ha forskjellige grenser når det kommer til spising av dyr. Noen spiser alt, noen ingenting og noen har grensa midt i mellom.

Jeg er enig med deg. Har Anniken noen gang sagt at hun er vegetarianer uansett? Jeg mener hun bare har sagt at hun unngår kjøtt. 

Anonymkode: 3de68...bb8

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...