Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spoiler

Selvføøølgelig ble Lasse medhjelper 🙈 Det er så kleint å se hvor keen hun er på ham, all tafsingen, hun bruker jo enhver anledning til å «tilfeldigvis» røre borti ham. 🤪

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frisører ble så imponert over Terje’s klipp av Øde at de trodde det var juks😂 Og så morsomt at det er akkurat Terje siden han tvilsomt bruker mye tid hos frisøren selv😂

Jeg kommer virkelig til å savne å se Øde og Terje på skjermen når farmen er over!! 🥰

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kult å se de fra Farmen møte de fra Torpet på Markedet! Har lenge håpt det skulle skje ,og at de kanskje i sesonger som kommer, møtes i en konkurranse, der vinnerne får ta med premie tilbake til sitt sted. Har vel ikke vært så mye konkurranser denne sesongen på Markedet? Synes krangelen med Anniken og Thomas varte litt vel lenge. Ble mye.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir damekamp igjen på søndag🤞🏻 For ellers syns jeg jentene har kommet litt for lettvint til finaleuka, siden den eneste jentekampen har vært fixa😐 Dvs at ingen av damene har måttet frykte å ryke ut enda, siden de visste at Signy ville dra liksom...

Det er jo liksomkampen for tilværelsen dette🤘🏻🤪

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha ut Thomas, for alt det er verdt. Har ikke gjort en skit bortsett fra å røre i gryta, kverulere og smiske. Hosj og ut med han, når det enda er en mulighet.

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny episode på Sumo, men denne er det vel ikke lov til å diskutere enda. Synes det er rart at noen ser på lineær- TV fremdeles😅

Anonymkode: f18e3...670

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ny episode på Sumo, men denne er det vel ikke lov til å diskutere enda. Synes det er rart at noen ser på lineær- TV fremdeles😅

Det finnes en spoilertråd for Farmen kjendis, bruk den om du vil diskutere episoden før den har gått på lineær TV. 😊

Anonymkode: dface...6f4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Eventuelt kan man hevde at det er sært å ha så jævla dårlig tid at man ikke kan se Farmen i opptak i stedet, men betaler ekstra for en strømmetjeneste som stort sett har bare drit. Det kan forresten diskuteres i den grad man ser på TV lineært når man blar frem i arkivet og ser på tilgjengelige opptak når man har tid.

😅😅😅😅😅 lizm.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (2 minutter siden):

Eventuelt kan man hevde at det er sært å ha så jævla dårlig tid at man ikke kan se Farmen i opptak i stedet, men betaler ekstra for en strømmetjeneste som stort sett har bare drit. Det kan forresten diskuteres i den grad man ser på TV lineært når man blar frem i arkivet og ser på tilgjengelige opptak når man har tid.

😅😅😅😅😅 lizm.

Jeg betaler ikke ekstra, er du gal. Har kun internett og strømmetjenester 😊billigere og kan se ting når jeg vil. 

Anonymkode: b3ee6...cd9

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg betaler ikke ekstra, er du gal. Har kun internett og strømmetjenester 😊billigere og kan se ting når jeg vil. 

Anonymkode: b3ee6...cd9

Jøss! Ja, er det noen sak! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet vi er ikke såååå langt fram i tid at lineær tv er helt avleggs liksom. Er da plenty med folk som bruker det enda, og nei, ikke bare boomers og oppover.. Skjønner ikke at det skal være så sært? :klo:

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare gidder ikke å betale for sumo, ser heller på opptak. 🤷 

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
ElectricScum skrev (4 timer siden):

😅😅😅😅😅 lizm.

Spot on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje har man crush på Tusse😅

(kilde Instagram tv2)

Jaja☺️ jeg syns Lasse har vært veldig anonym de siste ukene, men ting tyder vel kanskje på at han stiger mer fram i lyset igjen nå som finaleuka snart er her.  
Jeg tenker det er stor sjanse for at Sølje blir storbonde og da vet vi at Lasse garantert blir hjelper...😉 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ElectricScum skrev (19 timer siden):

Ja, akkurat det var episodens mest irriterende utspill, synes jeg. Kan virke som en bagatell å henge seg opp i EK sin reaksjon, men Øde hadde en veldig diplomatisk og fin måte å få frem poenget sitt på, og i EKs paniske forsøk på å glatte over en situasjon (som var helt uproblematisk), så ender hun opp med å være direkte frekk overfor Øde i stedet. Å totalt avfeie Ødes innspill og refleksjoner rundt Annikens mat-problematikk var ufint og direkte barnslig.

Ja, hun sier jo selv at hun er konfliktsky, men litt gniss bør jo alle tåle og jeg tenker at å tørre å si litt i mot er jo positivt. Jeg er faktisk veldig imponert over hvordan Øde tar opp ting, han er så rolig og saklig og lar ikke ting bli personlig. Og Øde, mest av alle inne der, vet nok hva det vil si å ha meninger alle andre ikke deler😅🤘🏻

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at ble Sølje som ble storbonde da 😄 å kjekt å få Espen tilbake på farmen 😄 😄

Anonymkode: e7020...a3b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha Eli Kari og Øde😇
Sølje som storbonde of course🤘🏻

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...