AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1661 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Öde begrunnet sitt førstekjempevalg med at han hadde valgt den han trodde var mest klar for å reise hjem. Jeg tror han hadde rett i det. Det virket som om Signy ga seg før hun måtte i tvekampen (akkurat den kampen hadde hun nok tapt uansett). Sølje hadde vel sagt det ville være en grei opplevelse å komme i kamp også. Nå håper jeg bare ikke Eli Kari blir storbonde for tredje gang... Anonymkode: 232c8...863 Leser på VG nå at det var avtalt spill, hun tapte med vilje og hadde informert de andre jentene om det på forhånd. Det forklarer jo mye. Anonymkode: e86f5...26d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1662 Del Skrevet 7. februar 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Men ikke spis andres mat. Kanskje det var flere som kunne tenke seg tre egg om dagen? Øde satte fingeren på det. Anniken oppfører seg som hun er bedre enn de andre. Og alt gnålet om de voksne som er slemme mot henne? Hun er voksen selv. Hvis ikke har hun ikke noe på Farmen å gjøre. Anonymkode: 6c4c0...5c0 Ja, Anniken har løst det på en skikkelig dum og barnslig måte og jeg forsvarer ikke henne på noe måte. Men hun spiser jo ikke andres mat. De andre får mer kjøtt når hun ikke spiser det. Om Anniken spør "hei, kan jeg få ditt egg om du får min gris" så ser jeg ikke noe problem i det. Anonymkode: 13418...3cb 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1663 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, Anniken har løst det på en skikkelig dum og barnslig måte og jeg forsvarer ikke henne på noe måte. Men hun spiser jo ikke andres mat. De andre får mer kjøtt når hun ikke spiser det. Om Anniken spør "hei, kan jeg få ditt egg om du får min gris" så ser jeg ikke noe problem i det. Anonymkode: 13418...3cb Det kan jo være at de andre også vil ha så variert mat man kan få der inne da, til tross for matmangel, og ikke bare spise gris hele tiden. Rart den ene prinsessa skal ha førsteretten på hva hun skal spise. Anonymkode: 25a8b...8bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1664 Del Skrevet 7. februar 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Bare synes det er en smule dobbeltmoralsk. Og du sier jo selv at det irriterer deg at folk kaller seg vegetarianere, men spiser kjøtt og fisk av og til?? Anonymkode: 363ee...acd Det irritererer at de bruker det spesifikke begrepet "vegetarianer" for å beskrive sine matvaner, om de egentlig feks bare spiser mindre kjøtt eller kun spiser fisk (det heter pescetarianer). Det faktum at de spiser mindre kjøtt eller kun fisk er null problem. Jeg dømmer ingen for hva de spiser eller ikke. Spis det du vil og vær glad. Man trenger ikke å måtte forsvare matvalg. Bare fint om man ikke blander inn konkrete begrep. Vegetarianer er et begrep på en som ikke spiser fisk eller kjøtt i det hele tatt. Anonymkode: 13418...3cb 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1665 Del Skrevet 7. februar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det kan jo være at de andre også vil ha så variert mat man kan få der inne da, til tross for matmangel, og ikke bare spise gris hele tiden. Rart den ene prinsessa skal ha førsteretten på hva hun skal spise. Anonymkode: 25a8b...8bd Det er vel ingen steder Anniken eller noen andre har tatt enerett på en eneste matvare? Det er ikke saken her. Saken er at de andre føler at Anniken er barnslig og kommer med små stikk og kommentarer på at de spiser gris. Det irritererer de andre, og det er fullt forståelig. Mens Anniken føler at de andre kommenterer på at hun velger å spise seg noe annet når de andre spiser kjøttet hun ikke spiser. Begge sider er like barnslige her egentlig. 🤷 Om man sitter rundt et bord og spiser mat på fat og noen velger å ikke ta så mye potet, men litt mer erter, eller at den ene spiser tre kjøttboller fler enn den andre er det vel ingen som kommenterer det. Hvorfor skal det bli en stor sak at en person velger å ta litt ekstra egg i stedet for ei pølse? Det er så lite å lage sak om. Anonymkode: 13418...3cb 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1666 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er vel ingen steder Anniken eller noen andre har tatt enerett på en eneste matvare? Det er ikke saken her. Saken er at de andre føler at Anniken er barnslig og kommer med små stikk og kommentarer på at de spiser gris. Det irritererer de andre, og det er fullt forståelig. Mens Anniken føler at de andre kommenterer på at hun velger å spise seg noe annet når de andre spiser kjøttet hun ikke spiser. Begge sider er like barnslige her egentlig. 🤷 Om man sitter rundt et bord og spiser mat på fat og noen velger å ikke ta så mye potet, men litt mer erter, eller at den ene spiser tre kjøttboller fler enn den andre er det vel ingen som kommenterer det. Hvorfor skal det bli en stor sak at en person velger å ta litt ekstra egg i stedet for ei pølse? Det er så lite å lage sak om. Anonymkode: 13418...3cb Jeg er enig i det i en normalsituasjon, men det er jo sånn som kine sa da.. hun kunne også tenke seg å spise egg istedenfor kjøtt sånn som anniken, men anså det som en for stor belastning for gruppa å ofre 6 egg om dagen på ønsker. Da er det tydeligvis er problem, og det forklarer jo også hvorfor de er iirriterte når hun trenger "halve grønnsaksåkeren" for å bli mett om hun ikke spiser kjøtt. Anonymkode: 25a8b...8bd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 7. februar 2021 #1667 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg synes Thomas oppførte seg helt grusomt mot Anniken. Også synes jeg det må være lov å være følsom uten at så mange her skal bruke det mot henne som noe negativt! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 7. februar 2021 #1668 Del Skrevet 7. februar 2021 De har ikke klokke der inne og likevel sier Signy at hun sto opp kl. 5? 🤪 Eller tulla hun bare.. Akkurat inne på Farmen så er grunnen til at Anniken ikke vil spise grisen der at hun har fått et forhold til akkurat den grisen. Hun sier jo selv at den har levd et godt liv og blitt slaktet på en human måte, men at det er det personlige som avgjør valget hennes når det gjelder akkurat den grisen. Virker jo som om Thomas går inn for å ikke forstå henne/misforstår henne når han sier at hun spiste kjøtt FØR der inne osv. Blir jo stas å eventuelt få Espen Thoresen inn igjen... 😑 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1669 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er enig i det i en normalsituasjon, men det er jo sånn som kine sa da.. hun kunne også tenke seg å spise egg istedenfor kjøtt sånn som anniken, men anså det som en for stor belastning for gruppa å ofre 6 egg om dagen på ønsker. Da er det tydeligvis er problem, og det forklarer jo også hvorfor de er iirriterte når hun trenger "halve grønnsaksåkeren" for å bli mett om hun ikke spiser kjøtt. Anonymkode: 25a8b...8bd Nå tror jeg ikke Anniken er den som spiser voldsomt mye mat der inne da 😊 Anonymkode: d169f...59b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Apis Skrevet 7. februar 2021 Populært innlegg #1670 Del Skrevet 7. februar 2021 Dagens deal går til kjøpmannen som byttet til seg et Nerdrum maleri, mot et glass blåbærsyltetøy. 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1671 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg liker Anniken, men det virker som hun tåler kritikk ganske dårlig. Vet hun er enebarn og pga. det kanskje ikke har vokst opp med særlig motstand. Mener ikke at alle enebarn er bortskjemte, men uten søsken å konkurrere mot er det jo forståelig at det kan bli slik. I dette tilfellet der Thomas var så barnslig burde hun egentlig bare lagt seg på samme nivå å bedt han holde kjeft. Anonymkode: d7198...0f6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1672 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Øde 🙌 respekt 🥰 Anonymkode: 77592...f8d Respekt? Han stjal fra markedet! Anonymkode: 702bc...34e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 7. februar 2021 #1673 Del Skrevet 7. februar 2021 AntiBullshit skrev (57 minutter siden): Jeg synes Thomas oppførte seg helt grusomt mot Anniken. Også synes jeg det må være lov å være følsom uten at så mange her skal bruke det mot henne som noe negativt! Hun tar jo til tårene for alt hvis noen sier henne i mot eller har en kommentar hun ikke liker. Kan jo lure på hvorfor hun takket ja til å være med. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 7. februar 2021 #1674 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1675 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ehh, har jeg forstått det riktig at Anniken sier hun er vegetarianer, men spiser gris til jul? Og vilt ellers? Anonymkode: 363ee...acd Og den grisen blir slakta på samme måte som de gjorde på farmen. Hva f**** er problemet hennes da?? Anonymkode: 11f78...c07 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1676 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg liker Anniken, men det virker som hun tåler kritikk ganske dårlig. Vet hun er enebarn og pga. det kanskje ikke har vokst opp med særlig motstand. Mener ikke at alle enebarn er bortskjemte, men uten søsken å konkurrere mot er det jo forståelig at det kan bli slik. I dette tilfellet der Thomas var så barnslig burde hun egentlig bare lagt seg på samme nivå å bedt han holde kjeft. Anonymkode: d7198...0f6 Hun er ikke enebarn. Faren har en eller to barn fra før, men de er litt eldre. Anonymkode: d169f...59b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 7. februar 2021 #1677 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tro om Eli Kari blir storbonde nok en gang nå da 🤔 Anonymkode: 77592...f8d Det håper jeg virkelig ikke... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1678 Del Skrevet 7. februar 2021 Var det meningen at Öde, EK og Anniken skulle møte på Torpet-gutta på markedet? Eller var det en glipp fra produksjonen sin side? Anonymkode: fe68d...7d9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1679 Del Skrevet 8. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Og den grisen blir slakta på samme måte som de gjorde på farmen. Hva f**** er problemet hennes da?? Anonymkode: 11f78...c07 Det er nevnt tidligere i tråden. Det var ikke slaktingen som var problemet, men at hun hadde fått et forhold til akkurat den grisen som ble slaktet. Anonymkode: d50b2...799 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #1680 Del Skrevet 8. februar 2021 Kine røpet egentlig andrekjemperen... Anonymkode: d169f...59b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå