Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skjønner seriøst ikke kritikken av Thomas? Syns Anniken er sutrete og jeg ser flere av de går på tå hev for henne. Kanskje er hun får sart til å være med da. Alle lever på lite mat, og forstår godt frustrasjonen med at hun plutselig nå skal bære vegetarianer inne på gården. Syns Øde er så bra, tør å si akkurat hva han mener!

Anonymkode: 73063...cdd

Det handler mye om hvordan man sier ting. Helt i orden å være uenig,  men si ifra på en respektfull og rolig måte. 

Øde sa det jo på en helt annen måte enn Thomas,  som kalte henne "prinsessen på erten " og var nokså høylytt uten å la henne slippe til. Øde satt ved siden av henne helt rolig  , slapp henne til og hadde en samtale. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan skjønne at det kan bli gnisninger. De går oppi hendene på hverandre 24/7. Noen kommer godt overens, andre ikke. Er det noen som stadig kommer med spydige stikk, så kan det gå en kule varmt. Noen har kort lunte, noen er diplomater og noen syter. Det er en god blanding av forskjellige typer mennesker.

Akkurat nå så har jeg null respekt for Anniken. Det er for mye syting og grining.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas oppfører seg definitivt litt barnslig og spydig mot Anniken. Og hun er i tillegg veldig følsom og tar lett til tårene, uansett om hun er sint eller lei seg. De har jo gått oppå hverandre noen uker nå så forståelig at begeret renner over noen ganger. Men som Øde så fint sier, Thomas må være den voksne og oppføre seg deretter. Veldig glad for at Øde sa det han sa til Anniken, for det var mye sant i det også. Han oppfører seg ihvertfall klokt og voksent, selv om han vel er den nest yngste inne der😇

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lasse er ganske snill og raus som tilbyr egget sitt til Anniken. Han er jo desidert størst og trenger jo egentlig så mange kalorier som han kan få i seg. Virker rett og slett som en snill mann bak det «tøffe» ytre. Han vokser på meg!

Anonymkode: eaab6...b48

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er noe dritt at vegetarianere generelt hele tiden må forsvare hvorfor de er vegetarianene. La nå folk spise eller ikke spise hva de vil. Må det bli en diskusjon hver gang liksom. Utrolig at det å ikke spise kjøtt er kontroversielt i det hele tatt, det er jo veldig vanlig. Jeg syntes det er teit av Anniken å gjøre en stor sak ut av det og teit av de andre å kommentere på det, og teit at det blir en diskusjon om det her i forum også. 

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Thomas oppfører seg definitivt litt barnslig og spydig mot Anniken. Og hun er i tillegg veldig følsom og tar lett til tårene, uansett om hun er sint eller lei seg. De har jo gått oppå hverandre noen uker nå så forståelig at begeret renner over noen ganger. Men som Øde så fint sier, Thomas må være den voksne og oppføre seg deretter. Veldig glad for at Øde sa det han sa til Anniken, for det var mye sant i det også. Han oppfører seg ihvertfall klokt og voksent, selv om han vel er den nest yngste inne der😇

Anonymkode: 3503b...396

Thomas er uspiselig! Barnslig å hakke på Annikken, bare fordi hun ikke deler hans syn. Annikken sa at maten var til henne og Kine, men det var bare Annikken han hakka på.

Lurer på hvem han skal smiske med neste uke. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, har jeg forstått det riktig at Anniken sier hun er vegetarianer, men spiser gris til jul? Og vilt ellers? 

Anonymkode: 363ee...acd

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det var litt fint at Kine ble så lei seg når hun hørte at Mary skulle dra. Hun har jo vært så anonym, fint at hun viser litt følelser! 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ehh, har jeg forstått det riktig at Anniken sier hun er vegetarianer, men spiser gris til jul? Og vilt ellers? 

Gjør det noe da? Plager det deg noe H a hun spiser? Hvorfor må hun forsvare det? 

For all del,jeg irriterer meg lity over folk som kaller seg vegetarianere åpent men spiser fisk eller kjøtt av og til. For det ødelegger for oss som faktisk er vegetarianene. Mange tror at vegetarianere spiser fisk og jeg har fått servert fisk når jeg bedt om vegetarmat og det er kjedelig. MEN om man velger å kutte ned på kjøtt,spise kun kjøtt fra økologisk gård eller vilt, eller hva nå enn, HELT greit, stå på! Spis hva du vil. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tro om Eli Kari blir storbonde nok en gang nå da 🤔

Anonymkode: 77592...f8d

Tror det blir Sølje, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Gjør det noe da? Plager det deg noe H a hun spiser? Hvorfor må hun forsvare det? 

For all del,jeg irriterer meg lity over folk som kaller seg vegetarianere åpent men spiser fisk eller kjøtt av og til. For det ødelegger for oss som faktisk er vegetarianene. Mange tror at vegetarianere spiser fisk og jeg har fått servert fisk når jeg bedt om vegetarmat og det er kjedelig. MEN om man velger å kutte ned på kjøtt,spise kun kjøtt fra økologisk gård eller vilt, eller hva nå enn, HELT greit, stå på! Spis hva du vil. 

Bare synes det er en smule dobbeltmoralsk.  Og du sier jo selv at det irriterer deg at folk kaller seg vegetarianere, men spiser kjøtt og fisk av og til??

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Og fisk, jeg forstår det mer som hun er i mot hudyrproduksjon, en at hun er vegetar. En annen diskusjon er om disse som er i mot husdyrproduksjon, faktisk har kunnskap eller om de henter den fra Noah og disse andre aksjons organisasjonene som jobber for at alle skal bli vegetarer.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var egentlig grunnen til at Signy valgte Sølje til andrekjempe? Var ikke det den tøffeste motstanderen hun kunne fått, i tillegg til at hun var hennes nærmeste allierte der inne..? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: e86f5...26d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Apis skrev (4 minutter siden):

Og fisk, jeg forstår det mer som hun er i mot hudyrproduksjon, en at hun er vegetar. En annen diskusjon er om disse som er i mot husdyrproduksjon, faktisk har kunnskap eller om de henter den fra Noah og disse andre aksjons organisasjonene som jobber for at alle skal bli vegetarer.

Hvor mye kunnskap hun har om husdyrhold, det tror jeg er lite og ingenting. Tror nok det meste kommer fra Noah og dyrevernsalliansen o.l. Det blir noget ensidig.

Endret av Bøtteballetten
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva var egentlig grunnen til at Signy valgte Sølje til andrekjempe? Var ikke det den tøffeste motstanderen hun kunne fått, i tillegg til at hun var hennes nærmeste allierte der inne..? 🤷🏼‍♀️

Öde begrunnet sitt førstekjempevalg med at han hadde valgt den han trodde var mest klar for å reise hjem.  Jeg tror han hadde rett i det.  Det virket som om Signy ga seg før hun måtte i tvekampen (akkurat den kampen hadde hun nok tapt uansett). Sølje hadde vel sagt det ville være en grei opplevelse å komme i kamp også.

Nå håper jeg bare ikke Eli Kari blir storbonde for tredje gang...

Anonymkode: 232c8...863

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Men ikke spis andres mat. Kanskje det var flere som kunne tenke seg tre egg om dagen?

Øde satte fingeren på det. Anniken oppfører seg som hun er bedre enn de andre. Og alt gnålet om de voksne som er slemme mot henne? Hun er voksen selv. Hvis ikke har hun ikke noe på Farmen å gjøre.

Anonymkode: 6c4c0...5c0

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tipper Signy ville hjem. Selvfølgelig vant Sølje, trengte ingen spoiler for å forstå det. 

Anonymkode: b3ee6...cd9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...