Zenhouse Skrevet 7. februar 2021 #1581 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.2.2021 den 23.29): Kine har vokst opp i en aktiv sportsfamilie og har drevet med cheerleading på høyt nivå i USA. Det er både veldig mye fysisk styrke som skal til i den sporten; men også utholdenhet og balanse. Så tror hun kan slå de fleste av damene Anonymkode: c33d7...c53 Enig. Hun deltok tross alt i Mesternes mester, ble temavinner i en av episodene. Hun sier hun trente seg opp i to mnd i forkant av deltagelsen. Det er ingen grunn til å tro at hun ikke har forberedt seg like godt i forkant av Farmen kjendis. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1582 Del Skrevet 7. februar 2021 Zenhouse skrev (6 minutter siden): Enig. Hun deltok tross alt i Mesternes mester, ble temavinner i en av episodene. Hun sier hun trente seg opp i to mnd i forkant av deltagelsen. Det er ingen grunn til å tro at hun ikke har forberedt seg like godt i forkant av Farmen kjendis. Hun har forberedt seg sier hun. Sikkert helt ok person men virker litt enkel, noe hun sikkert ikke er. Anonymkode: d169f...59b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1583 Del Skrevet 7. februar 2021 Hvem blir valgt som andrekjempe tro? Blir nok Kine eller Anniken.. Anonymkode: d169f...59b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1584 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvem blir valgt som andrekjempe tro? Blir nok Kine eller Anniken.. Anonymkode: d169f...59b Håper Signy har "baller" nok til å velge EK eller Sølje, men det er nok for mye å håpe på. Vil tro hun velger Anniken fordi hun er tynn, og kanskje ser litt "skjør" ut. Håper uansett at Signy ryker ut. Anonymkode: 298c1...f77 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1585 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg og syns Kine virker litt enkel. Så blant annet på ig hvor hun argumenterte for å ikke spise kjøtt. Skrev som en 12-åring. Men sikkert en god venn, ser hun er veldig «diltete» Anonymkode: 73063...cdd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 7. februar 2021 #1586 Del Skrevet 7. februar 2021 Kine virker som ei fin jente og hun hadde visst strategien klar før hun dro inn i farmen; være blid, hyggelig, ikke stikke seg frem, være flink men ikke for flink etc Hun var der for å vinne og ikke for opplevelsen sier hun selv. Det står det jo respekt av, men foreløpig har hun ikke akkurat skapt de mest interessante eller morsomme tv øyeblikkene. Men kanskje taktikken hennes slår til og hun vinner hele greia🤪🤘🏻 Jeg gleder meg til å se Anniken ‘eksplodere’ i kveld😉 og koselig at Terje stiller opp som både barberer og frisør for Øde, det er jo viktig å se velstelt ut som storbonde☺️ og så blir det selvfølgelig spennende å se hvem som blir 2. kjempe...jeg tror Signy ryker uansett... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. februar 2021 #1587 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil tro hun velger Anniken fordi hun er tynn, og kanskje ser litt "skjør" ut. Anonymkode: 298c1...f77 Ja hvis hun gjør det så tror jeg hun vil bli veldig overrasket! Anniken er sterkere enn hun ser ut som, tror hun har uante krefter. Sannsynligvis velger hun melkespannholding, og da gir nok Signy seg myyye tidligere enn Anniken. Sisi00 skrev (20 minutter siden): og så blir det selvfølgelig spennende å se hvem som blir 2. kjempe...jeg tror Signy ryker uansett... Jepp, det tror jeg også. Kan jeg forresten spørre om kveldens episoder blir lagt ut på Sumo før den sendes på Tv2? Kjekt å vite om jeg må holde meg unna denne tråden snart i frykt for spoiler ikke ikke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 7. februar 2021 #1588 Del Skrevet 7. februar 2021 Amatariel skrev (1 minutt siden): Ja hvis hun gjør det så tror jeg hun vil bli veldig overrasket! Anniken er sterkere enn hun ser ut som, tror hun har uante krefter. Sannsynligvis velger hun melkespannholding, og da gir nok Signy seg myyye tidligere enn Anniken. Jepp, det tror jeg også. Kan jeg forresten spørre om kveldens episoder blir lagt ut på Sumo før den sendes på Tv2? Kjekt å vite om jeg må holde meg unna denne tråden snart i frykt for spoiler ikke ikke... Kveldens episoder åpner på sumo samtidig som den første starter på tv. Men episode nr 2 åpner med en gang første episode er ferdig, så de som ser på sumo vil ha svaret tidligere ved at man slipper både reklame og nyhetspause imellom episodene. 😊 Kan nok være lurt å holde seg unna her fra første pause i programmet på TV 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. februar 2021 #1589 Del Skrevet 7. februar 2021 Sisi00 skrev (1 time siden): Kine virker som ei fin jente og hun hadde visst strategien klar før hun dro inn i farmen; være blid, hyggelig, ikke stikke seg frem, være flink men ikke for flink etc Hun var der for å vinne og ikke for opplevelsen sier hun selv. Det står det jo respekt av, men foreløpig har hun ikke akkurat skapt de mest interessante eller morsomme tv øyeblikkene. Men kanskje taktikken hennes slår til og hun vinner hele greia🤪🤘🏻 Jeg gleder meg til å se Anniken ‘eksplodere’ i kveld😉 og koselig at Terje stiller opp som både barberer og frisør for Øde, det er jo viktig å se velstelt ut som storbonde☺️ og så blir det selvfølgelig spennende å se hvem som blir 2. kjempe...jeg tror Signy ryker uansett... Oi, er det i kveld Anniken klikker på Thomas? Må ses 🍿😜 Heia Anniken!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1590 Del Skrevet 7. februar 2021 Cambria skrev (4 timer siden): Kveldens episoder åpner på sumo samtidig som den første starter på tv. Men episode nr 2 åpner med en gang første episode er ferdig, så de som ser på sumo vil ha svaret tidligere ved at man slipper både reklame og nyhetspause imellom episodene. 😊 Kan nok være lurt å holde seg unna her fra første pause i programmet på TV 😊 Jeg holder meg alltid unna her til jeg har sett episoden(e) jeg skal. Da slipper jeg å irritere meg over spoiling. Anonymkode: caee9...cef 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. februar 2021 #1591 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg og syns Kine virker litt enkel. Så blant annet på ig hvor hun argumenterte for å ikke spise kjøtt. Skrev som en 12-åring. Men sikkert en god venn, ser hun er veldig «diltete» Anonymkode: 73063...cdd Ja, for alle andre på Farmen fremstår som medlemmer av Mensa? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 7. februar 2021 #1592 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Håper Signy har "baller" nok til å velge EK eller Sølje, men det er nok for mye å håpe på. Vil tro hun velger Anniken fordi hun er tynn, og kanskje ser litt "skjør" ut. Håper uansett at Signy ryker ut. Anonymkode: 298c1...f77 Siden hun egentlig virker litt kynisk, så velger hun sikkert en av de yngste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 7. februar 2021 #1593 Del Skrevet 7. februar 2021 Paranøtt skrev (33 minutter siden): Siden hun egentlig virker litt kynisk, så velger hun sikkert en av de yngste. Siden Farmen er en konkurranse, der folk er med for å vinne, så er det da ikke kynisk å velge noen man faktisk har en sjanse til å slå ut? 🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 7. februar 2021 #1594 Del Skrevet 7. februar 2021 Hannah80 skrev (58 minutter siden): Siden Farmen er en konkurranse, der folk er med for å vinne, så er det da ikke kynisk å velge noen man faktisk har en sjanse til å slå ut? 🤔 Neida, bare synes hun virker kynisk på en måte. Men skjønner at alt er klippet så vi ikke får se hvordan det egentlig er der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 7. februar 2021 #1595 Del Skrevet 7. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg holder meg alltid unna her til jeg har sett episoden(e) jeg skal. Da slipper jeg å irritere meg over spoiling. Anonymkode: caee9...cef Jeg ser på sumo, men gjør det samme selv. Den dagen det kommer ny episode, utenom på søndager, holder jeg meg unna her til alt er sett ferdig. Irriterer meg selv på spoiling uten spoilertag, selv om jeg ikke tror folk gjør det med vilje. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 7. februar 2021 #1596 Del Skrevet 7. februar 2021 (endret) For en søt fyr Øde er. Og med den bustete hårsveisen der 😄 Endret 7. februar 2021 av Maxwell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 7. februar 2021 #1597 Del Skrevet 7. februar 2021 Hahaha! Nå ble jeg overrasket. Signy velger Sølje som andrekjempe ja! Passa meg perfekt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2021 #1598 Del Skrevet 7. februar 2021 Jeg driter i hvem som vinner, så lenge Thomas ryker før finalen. Vemmelig fyr! Frykter han blir storbonde, og redder ræven sin dessverre. Aldri har noen fått meg til å endre oppfatning av en, sånn som han 🤮 Anonymkode: 298c1...f77 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 7. februar 2021 #1599 Del Skrevet 7. februar 2021 Hun var tøff nok til å velge Sølje gitt. Og nå klipper Øde håret sitt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 7. februar 2021 #1600 Del Skrevet 7. februar 2021 Meget imponert over hårklippen fra Terje! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå