Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Selv om Kine tidligere har vært idrettsutøver er det ikke sikkert at det vil gi henne overtaket. Man har sett tidligere hvordan ikke-trente deltakere har vunnet over personer som trener mye. Eksempelvis vant Eunike ganske greit over Karoline i tautrekking i vanlig farmen. Karoline trener ekstremt mye styrke, likevel vant Eunike ganske overlegent. Jeg tror likevel Kine ville vunnet mot Anniken i feks tautrekking. Men ikke nødvendigvis mot de andre damene. I slegge og saging tror jeg mye går på teknikk og presisjon. Det samme med øksekast. Jeg ser ikke hvordan en tidligere idrettskarriere gir et fortrinn i disse grenene.

Anonymkode: 8c08c...c40

Jevnt over enig.

Jeg vil bare legge til at kroppsvekt er en viktig faktor i tautrekking. På proff-nivå er det åpenbart inndelt i vektklasser av den grunn. Man må tross alt flytte på motstanderen sin..

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ganske sikkert at Signy taper tvekampen uansett hvem hun velger..

Av damene liker jeg Anniken best og hvem som ryker av de andre spiller ikke så stor rolle for meg egentlig. 
Kine har jo vært veldig anonym inne der, men jeg ser at hun har vært en del i media nå og hun virker jo ganske annerledes i intervjuer, mye mer skravlete blant anna☺️ Synd hun ikke tar litt mer plass i farmen for vanskelig å heie på en du knapt tenker over at er der😇

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

What.. har hun «lov» til å spoile at det er en av de to som skal i kamp? 

Anonymkode: 9a1af...124

Det er jo ikke det som står...

Står bare at en av damene. Har ikke noe med bilde å gjøre...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kine har vokst opp i en aktiv sportsfamilie og har drevet med cheerleading på høyt nivå i USA. Det er både veldig mye fysisk styrke som skal til i den sporten; men også utholdenhet og balanse. Så tror hun kan slå de fleste av damene

Anonymkode: c33d7...c53

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hvis Signy VIL videre (noe jeg tror hun vil b.la pga det spillet hun har spilt i det siste), burde hun helt klart velge en av de eldre damene. Kanskje vært litt redd for EK pga muligheten for at hun velger kunnskap, så jeg tror hun burde velge Sølje. Kine og Anniken tror jeg blir vanskelige å slå, egentlig. Mye på grunn av at de nok har mye mer utholdenhet, styrke og eksplosivitet enn hva Signy har.  Det er min "analyse" av hvem Signy burde velge :P  Hun har størst sjans på å komme tilbake til gården dersom hun velger Signy..

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er jo ikke det som står...

Står bare at en av damene. Har ikke noe med bilde å gjøre...

Aha, jeg tolket det til at det var en av damene på bildet. 🙂 mi får sjå til søndag 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aha, jeg tolket det til at det var en av damene på bildet. 🙂 mi får sjå til søndag 😁

Det kan ikke tolkes sånn. De har fått beskjed om å ikke spoile. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, krenkende innlegg, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kan ikke tolkes sånn. De har fått beskjed om å ikke spoile. 

Det kan ikke tolkes sånn? Eh, jo - det kan det. Jeg tolker det sånn. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kine har vært litt i media i det siste, derfor tror jeg hun blir valgt og utslått. 

Helt off topic: Drømte at jeg var med en mann med Lasses personlighet i natt 🥰 🤩 

Anonymkode: 11f78...c07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det kan ikke tolkes sånn? Eh, jo - det kan det. Jeg tolker det sånn. 

Javel. Hvit kan tolkes som svart, rund som firkantet og en 100lapp kan tolkes som en 1000lapp. 

Velkommen til en verden der alt kan tolkes som alt 😂 God jul!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Javel. Hvit kan tolkes som svart, rund som firkantet og en 100lapp kan tolkes som en 1000lapp. 

Vi får se til søndag 😉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi får se til søndag 😉 

Uansett hvem som ryker på søndag så er det jo "en av damene", i tråd med caption. Så det beviser jo absolutt ingenting. Jeg blir sliten av folk som ikke klarer å følge grunnleggende logikk. 🤦‍♂️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alternative fakta med andre ord? 😆

Uansett, håper Signy velger Kine. Og at Kine velger tautrekking. Det nevnes at vekt er en fordel her. Bare nevner at Kine har nok muskler det holder, det er litt tyngde i det altså. 

Anonymkode: c164d...d41

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Alternative fakta med andre ord? 😆

Uansett, håper Signy velger Kine. Og at Kine velger tautrekking. Det nevnes at vekt er en fordel her. Bare nevner at Kine har nok muskler det holder, det er litt tyngde i det altså. 

Anonymkode: c164d...d41

Signy har nok bare vekta på sin side, mot Kine som har både teknikk, muskler og utholdenhet fra idretten. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (På 5.2.2021 den 15.49):

Det blir utrolig spennende med 2.kjempevalg! Signy har jo rekordmange å velge mellom. Jeg tror ikke hun velger Sølje fordi de er for gode venninner, eller EK fordi hun er for kunnskapsrik. Så det står mellom de to ungene jentene. Da tror jeg faktisk Kine velger det korteste strået her. Fordi Anniken virkelig har vist seg å være sterk og et arbeidsjern der inne på gården. Joda, Kine er idrettsutøver, men er ikke det tidligere? Dessuten har Kine vært litt "utenfor" gjengen som hun selv beskriver. Så tror nok det blir henne ja.

E.K er også fysisk sterk, det samme er Sølje. 

Tror Signy har lyst å velge Anniken. Hun vet nok at Kine har uante krefter. 

Hvis det står mellom de eldste blir det nok E.K. Men tror alle vil vinne over Signy. 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tenker at hvis Signy VIL videre (noe jeg tror hun vil b.la pga det spillet hun har spilt i det siste), burde hun helt klart velge en av de eldre damene. Kanskje vært litt redd for EK pga muligheten for at hun velger kunnskap, så jeg tror hun burde velge Sølje. Kine og Anniken tror jeg blir vanskelige å slå, egentlig. Mye på grunn av at de nok har mye mer utholdenhet, styrke og eksplosivitet enn hva Signy har.  Det er min "analyse" av hvem Signy burde velge :P  Hun har størst sjans på å komme tilbake til gården dersom hun velger Signy..

Anonymkode: fed79...6b9

Du mener Sølje, men S. virker sterk og senete og hard i hodet. 

Tror hun går for Anniken, men siden de har vist så mye av Kine på tv, joda, det kan bli henne. Hun og Anniken er mest utsatt nå. Kine har holdt seg i bakgrunnen så det kan bli henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...