AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1521 Del Skrevet 4. februar 2021 vintage skrev (42 minutter siden): Men tilbake til Farmen, da - hvis dere er ferdige med utseendet til deltakerne snart: På søndag blir det bråk: https://www.tv2.no/underholdning/11932932/ Så teit Thomas er. Han synker bare lenger og lenger ned.. Anonymkode: 27ee6...923 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 4. februar 2021 #1522 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så teit Thomas er. Han synker bare lenger og lenger ned.. Anonymkode: 27ee6...923 Bra det, da blir det litt action 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 4. februar 2021 #1523 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så teit Thomas er. Han synker bare lenger og lenger ned.. Anonymkode: 27ee6...923 Thomas er en av dem inne på Farmen i år som har mistet helt ansikt for min del, og jeg tror jeg kommer til å styre unna program på NRK med han i framtiden. Trodde han var en trivelig, rolig og jovial type, men slik han har opptrådd på Farmen har gitt meg helt avsmak. Jeg forventet faktisk litt humor og gode vibber fra han, men jeg føler han har bidratt med det motsatte. Han virker rett og slett bitter og tidvis barnslig, og måten han smisker seg fram på har vært en dårlig taktikk med tanke på omdømme. Vinner han Farmen så blir det tidenes antiklimaks for min del. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 4. februar 2021 #1524 Del Skrevet 4. februar 2021 vintage skrev (2 timer siden): Men tilbake til Farmen, da - hvis dere er ferdige med utseendet til deltakerne snart: På søndag blir det bråk: https://www.tv2.no/underholdning/11932932/ Thomas kan tydeligvis spise all krydderet, men Anniken kan ikke spise noen egg istedenfor kjøtt 🤷♀️ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 4. februar 2021 #1525 Del Skrevet 4. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Så teit Thomas er. Han synker bare lenger og lenger ned.. Anonymkode: 27ee6...923 Nå har jeg jo ikke sett med en det klippet viser, og der synes jeg han svarer fint for seg. Han tåler godt at Annikken ikke har samme oppfattelse som han og sier ikke noe vondt om henne. Her tar han alt på sin kappe og legger seg flat. Så blir det spennende å se hvordan denne krangelen egentlig er. Må også si meg enig i at det var noe spesielt at Kine ledet an samtalen sånn, men det har nok noe med situasjonen de var i der. 😊 Men at Thomas nok har vært mye mer hakkete på Anniken enn vi ser i programmet tror jeg nok på. Han virker litt som den typen utifra hva han viser på Farmen. Endret 4. februar 2021 av Cambria 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1526 Del Skrevet 4. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.2.2021 den 20.37): Veldig imponert over det Kine får til! Jeg leste det siste innlegget hennes på instagram om griseslakt, der jeg synes hun formulerer seg ganske dårlig. Minner meg litt om søsteren min på 13 år når hun skal argumentere for noe. Synes også språket hennes til tider er veldig upresist. Jeg synes det er imponerende at hun har toppkarakterer på jusstudiet, men jeg vet samtidig at hun leser enormt mye ut ifra det som fremgår av intervjuer med henne. Anonymkode: 8c08c...c40 Dette minnet om en typisk "jentete" hersketeknikk. Jeg skjønner bare ikke poenget. Litt skryt, og så trykker du henne ned, og skryter vi litt til og pakker det inn i litt overværenhet. "Veldig imponert over det hun får til, men hun formulerer seg om det barn. Imponerende at hun får toppkarakterer på jusstudiet, men hun leser visst helt enormt mye" Anonymkode: cbcb8...b75 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #1527 Del Skrevet 4. februar 2021 Koselig å få brev fra moren sin da, er ikke alle som har et godt forhold til foreldrene/forelderen sin. Anonymkode: ca833...76c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 5. februar 2021 #1528 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 4.2.2021 den 18.52): Skremmende hvor lite selvinnsikt EK har. Sånn som hun har holdt på inne på Farmen og så tror hun at hun er tilnærmet usynlig!??? Var digg at Signy sa at "nei, du står absolutt ikke bare på utsiden og ser på". 🤣 Det EK mener er at hun ville vært ENDA mer i spotlighten inne på Farmen og vært dronningen over alle. Men fordi hun ikke er best likt og alle tilber henne så føler hun seg usynlig... Anonymkode: 45775...7a7 Tror ikke det akkurat, men at hun bør vise sine meninger mer. Hun er jo en pleaser? Og det virker som hun vet det elv. Når det gjelder Øde, denne uka er spesiell, dere kan tenke dere han har gått inn i en rolle nå. Storbonde og greier. Endret 6. februar 2021 av Elaine Marley 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1529 Del Skrevet 5. februar 2021 Grunnen til at EK sikkert tok opp det med å ta plass, har vel kanskje noe med at hun hadde fått beskjed av TV2-sjefen om å kreve sin plass. Det var jo gjort en sak ut av det i en nettavis. Anonymkode: 11f78...c07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1530 Del Skrevet 5. februar 2021 https://www.nettavisen.no/livsstil/eli-kari-gjengedal-om-farmen-tilvarelsen-folte-meg-ensom/s/12-95-3424083692 Anonymkode: 11f78...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1531 Del Skrevet 5. februar 2021 Thomas kaller Anniken ‘Prinsessen på erten’ og det utløser en heftig diskusjonen ser det ut som... Thomas blir litt uheldig framstilt i farmen så langt kan man si, og å gå inn i en diskusjon med ei ung jente bedrer kanskje ikke inntrykket denne uka heller. Men samtidig er det jo viktig å huske på at det vi ser bare er bruddstykker av det som skjer ila oppholdet på farmen. Tenker alle sikkert har vist gode og dårlige sider jeg, men så er det produksjonen som bestemmer hva vi får se på tv... Tøft å bo så tett oppå en haug med så ulike mennesker i flere uker - så jeg skjønner godt at rullegardina kan gå ned innimellom jeg😅 Ingen av de er nok dårlige mennesker av den grunn🤘🏻 Anonymkode: 3503b...396 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1532 Del Skrevet 5. februar 2021 Anniken er jo veldig klagete over mange ting da. Synes det er ganske sjukt å krangle på kjøttspising under de omstendighetene de er i, hvorfor melde seg på farmen da? Anonymkode: 25a8b...8bd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 5. februar 2021 #1533 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Anniken er jo veldig klagete over mange ting da. Synes det er ganske sjukt å krangle på kjøttspising under de omstendighetene de er i, hvorfor melde seg på farmen da? Anonymkode: 25a8b...8bd Helt enig. De vet jo hva de går til. Hvis de ikke vet, så burde de sjekke ting før de sier ja til å bli med på farmen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 5. februar 2021 #1534 Del Skrevet 5. februar 2021 Om jeg var med på Farmen ville jeg jublet over griseslaktingen. Det er jo kjøtt dem trenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1535 Del Skrevet 5. februar 2021 Anniken spiser vel ikke kjøtt i det virkelige liv, men inne på gården så gjorde hun det (fram til slaktinga ihvertfall) for fellesskapet sin skyld. Jeg skjønner imidlertid veldig godt at det ble verre å spise kjøtt fra et dyr du har stelt med på gården. Jeg spiser selv kjøtt, men akkurat det ser jeg for meg at ville blitt et vanskelig dilemma. Vi så jo det med Signy også og jeg syns dette er en veldig naturlig reaksjon. Selv drev jeg med hest tidligere og spiser til dags dato aldri hestekjøtt! Jeg klarer det bare ikke. Anonymkode: 3503b...396 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1536 Del Skrevet 5. februar 2021 Bøtteballetten skrev (10 minutter siden): Helt enig. De vet jo hva de går til. Hvis de ikke vet, så burde de sjekke ting før de sier ja til å bli med på farmen. Absolutt. Synes det ble så dumt når hun sa at hvis ikke måtte hun ha spist så mye mer. Det skal ikke gå ut over hele gruppa at hun ønsker å spise noe annet enn det de har. Skal ikke de få egg da liksom? Anonymkode: 25a8b...8bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2021 #1537 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anniken spiser vel ikke kjøtt i det virkelige liv, men inne på gården så gjorde hun det (fram til slaktinga ihvertfall) for fellesskapet sin skyld. Jeg skjønner imidlertid veldig godt at det ble verre å spise kjøtt fra et dyr du har stelt med på gården. Jeg spiser selv kjøtt, men akkurat det ser jeg for meg at ville blitt et vanskelig dilemma. Vi så jo det med Signy også og jeg syns dette er en veldig naturlig reaksjon. Selv drev jeg med hest tidligere og spiser til dags dato aldri hestekjøtt! Jeg klarer det bare ikke. Anonymkode: 3503b...396 Hun har også en avtale om at hun skal spise 3 egg om dagen, såvidt jeg forsto fra det kine sa. Farmen er virkelig feil program om man skal begynne med spesielle kostbehov. Anonymkode: 25a8b...8bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøtteballetten Skrevet 5. februar 2021 #1538 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Absolutt. Synes det ble så dumt når hun sa at hvis ikke måtte hun ha spist så mye mer. Det skal ikke gå ut over hele gruppa at hun ønsker å spise noe annet enn det de har. Skal ikke de få egg da liksom? Anonymkode: 25a8b...8bd Det er noe i det. Er det noen som må ha "spesialkost" , så burde produksjonsteamet sørget for at de har mer tilgang på f.eks egg da. Jeg skjønner godt at Thomas ble i kjeklemodus, det er ikke det enkleste kjøkkenet å lage mat på. Det er tungvint og store porsjoner som skal lages. Å tillegg passe maten til Anikken, det skjønner jeg at han ikke gidder. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 5. februar 2021 #1539 Del Skrevet 5. februar 2021 Mitt favorittpar på farmen er definitivt Øde & Terje 😂 de kler hverandre og er utrolig fine og morsomme sammen🥰 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 5. februar 2021 #1540 Del Skrevet 5. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Anniken spiser vel ikke kjøtt i det virkelige liv, men inne på gården så gjorde hun det (fram til slaktinga ihvertfall) for fellesskapet sin skyld. Jeg skjønner imidlertid veldig godt at det ble verre å spise kjøtt fra et dyr du har stelt med på gården. Jeg spiser selv kjøtt, men akkurat det ser jeg for meg at ville blitt et vanskelig dilemma. Vi så jo det med Signy også og jeg syns dette er en veldig naturlig reaksjon. Selv drev jeg med hest tidligere og spiser til dags dato aldri hestekjøtt! Jeg klarer det bare ikke. Anonymkode: 3503b...396 Hestekjøtt makter jeg ikke. Fikk en gang som fattig student indrefilet av hest. Gikk positivt innstilt inn i det, men når det begynte å lukte stekt kjøtt fra stekeovnen, begynte jeg nesten å brekke meg. Det endte med at både plata og kjøttet gikk i søpla utenfor. Jeg kunne spist den grisen, men ville ikke vært med på parteringen. Den har levd et godt liv i motsetning til andre griser. Forstår at Øde gikk og la seg. Det kan bli for mange inntrykk for en som ikke er bonde eller har vokst opp med det. Liker de fleste der inne, men har ikke like stor sans for Signy, Sølje og Thomas. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå