Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teatralsk kaller man det. Så klart vet han at det heter Gran Canaria. Dette er 100% påtatt vås. At folk seriøst ikke ser det sjokkerer meg.

Anonymkode: a84af...192

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Teatralsk kaller man det. Så klart vet han at det heter Gran Canaria. Dette er 100% påtatt vås. At folk seriøst ikke ser det sjokkerer meg.

Var det ikke Ayia napa det var snakk om? Virkelig ikke alle som vet om det stedet. 

Anonymkode: d169f...59b

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

borifrankrike skrev (46 minutter siden):

Selv kan jeg helt ærlig si at jeg er småbetatt av Öde som tv-figur fordi han representerer mye av det jeg alltid har drømt om i en venn eller en partner, men aldri funnet. 

De av oss i samfunnet som har kjent på det å være annerledes og like andre ting enn hva flertallet gjør, vil på et vis kjenne oss igjen i Öde.

Mange gjør det. Han ble mobbet i oppveksten og har ikke hatt det så lett på mange måter. Men forhåpentligvis hatt det fint i familien.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhiteSwan skrev (4 timer siden):

Også veldig gøy at Øde har gitt Lasse kallenavnet «Tusse» 😂

Øde sa vel "det er kallenavnet hans". Og det stemmer. Han kalles/kaltes Tusse/Tusse'n hjemme i Verdal. ☺️

Anonymkode: b1ac3...4f5

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øde er gøy å se på, og et øyeblikk der var det artig å innbille seg at det var noe på gang med Anniken. 

Men jeg synes han fremstår litt barnlig på et vis. Og det er knall som underholdning, men det forundrer meg at så mange mener de kunne falt for ham. Da tenker jeg at dere ser det dere vil se. Slik han fremsto i dagens episode er det ikke mye partnermateriale å spore. 

Anonymkode: fa84a...27a

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (1 time siden):

Hør på de her, da... Hjelpes. 

Orket ikke høre mye, så usympatisk Ingeborg er da ...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 timer siden):

En slik serie har vi allerede. Den heter Alex og Aune, og sendes på TV2 Sumo. Like karakterer. Tenker det holder i massevis.

Åh gurimalla! Den serien er gørr kjedelig🙄

Med Öde og Terje burde det være en filosof/tankespinn/samtale/undring- serie! 
Ikke sånn «vi gjør ting vi ikke kan» 

Anonymkode: f3535...792

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selvsagt er det påtatt.  Det samme med Dag Solstad. Da han ikke "visste" hva en cd-plate var.  Jeg elsker forfatteren Dag Solstad, men det er mye koketteri ute å går😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Øde er fantastisk. Mener Mentors absurde oppgaver er slaveri, endelig en som har forstått at mengden med oppgaver de får er ganske ekstrem noen ganger, slik at de ikke får tid til å være forpaktere. I de første sesongene var mengden mye mindre voldsom. Men kanskje det kunne være lurt av dem å prøve å få til ukesoppdraget når de på båten ga dem belønning for diktet. Kan jo fortsatt gå hvis bare bjellen mangler.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda,Øde er nok litt påtatt teatralsk av og til,og leter etter de rette orda hva " riksmålet " gjelder 🙈🙂, men dog en kunstnersjel som fortsatt er en ung mann. Han har mange interessante vinklinger flere kan lære av . Etterhvert som han møter livet og andre miljøer ,vil han sikkert lande mer i seg selv. 

" Åses død" på full guffe over tunet ! Strålende 🤗😆

Anonymkode: 983b9...ca9

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde er en særing ja. Kunne vært venn med han, men overhodet ikke mer. Altfor svevende og lite bakkekontakt. 

Jeg tror de gjør en tabbe ved å ikke utføre ukesoppdraget. Der er mye kunnskap i de oppgavene som det fort blir spørsmål om i spesielt finalen. Det kan også være at mentor hadde skilt mellom den skipskokken og resten av oppgavene. Og stod det virkelige ikke noe om hvordan få smelta til klokka? Da enten teknikken eller hvordan øke temperaturen? 

Anonymkode: 11f78...c07

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Var det ikke Ayia napa det var snakk om? Virkelig ikke alle som vet om det stedet. 

Herrregud man så det jo på fyren da han sa det at det var skuespill. Nå får dere våkne 😂

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Åh gurimalla! Den serien er gørr kjedelig🙄

Med Öde og Terje burde det være en filosof/tankespinn/samtale/undring- serie! 
Ikke sånn «vi gjør ting vi ikke kan» 

Anonymkode: f3535...792

Åh fy f.. hvor grusomt kjedelig det hørtes ut 😂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Öde har tapt seg litt for meg denne uka. Virker veldig lat og en smule selvopptatt. Da hjelper det ikke at han er kul og småmorsom 

Anonymkode: f310a...531

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Öde har tapt seg litt for meg denne uka. Virker veldig lat og en smule selvopptatt. Da hjelper det ikke at han er kul og småmorsom 

Anonymkode: f310a...531

Jeg er ingen fan, men jeg tror Øde er der for opplevelsen og ikke for premien. 

Da er motivasjonen så som så...

Oppgavene de får er jo klin umulige. Jeg hadde ikke giddet å utføre de oppgavene for så lite penger. De får jo uansett byttet til seg mat for lappetepper eller noen småting de lager. 

Anonymkode: 27ee6...923

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (7 timer siden):

Selvsagt er det påtatt.  Det samme med Dag Solstad. Da han ikke "visste" hva en cd-plate var.  Jeg elsker forfatteren Dag Solstad, men det er mye koketteri ute å går😂

Alle mennesker er påtatte og bærer en slags maske, men man tenker ikke over påtattheten fordi alle forsøker å tilpasse seg andres forventninger og blir ganske like. Øde må være den mest genuine og minst påtatte fyren jeg kan huske å ha sett hos et voksent menneske. WJeg synes han virket genuin da han ikke hadde hørt om Ayia Napa også. 

Anonymkode: 193bd...76f

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er ingen fan, men jeg tror Øde er der for opplevelsen og ikke for premien. 

Da er motivasjonen så som så...

Oppgavene de får er jo klin umulige. Jeg hadde ikke giddet å utføre de oppgavene for så lite penger. De får jo uansett byttet til seg mat for lappetepper eller noen småting de lager. 

Anonymkode: 27ee6...923

Skjønner ikke at matmangel er et tema når de nettopp har slaktet en gris.

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er kjipest med Kjendis Farmen er jo nettopp hvor mye mat de faktisk får, og klarer å lure til seg hele tiden. Ukesoppdragene virker også å bli godtatt oftere enn ellers. I tillegg får de jo betalt for å stille opp. Så det er egentlig ikke «Farmen» slik vi ellers kjenner det...

Anonymkode: 6b0dd...563

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...