Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen med kompetanse innen Gjørtler-faget som kan si meg hvor de ikke fikk messingen til å smelte, enda dem fyrte så smeltekaret ble rødt? Selv hadde jeg villet prøvd å legge en stein som lokk på smeltekaret, for å fått høyere temperatur i karet.

Anonymkode: 50061...ef5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg stemmer for at Öde og Terje skal få sin egen spin-off-serie etter Farmen 🙋🏼‍♀️

Anonymkode: 8bb20...909

En slik serie har vi allerede. Den heter Alex og Aune, og sendes på TV2 Sumo. Like karakterer. Tenker det holder i massevis.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha Øde som sjef jeg, virker rimelig real syns jeg🤘🏻😊

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øde!

Må være sykt slitsomt å være så teatralsk at man tillærer seg gammelnorsk for å være annerledes. HVA er poenget med det? Liker fyren, for all del, men det der er bare ufattelig teit! Eier ikke ord!

Anonymkode: a84af...192

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha Øde som sjef jeg, virker rimelig real syns jeg🤘🏻😊

Det er mye Øde-glorifisering her inne, uten at jeg skjønner helt hvorfor da jeg ikke klarer å se samme underholdning som dere i han. Men du skiller deg ut med 109 innlegg så langt nesten kun med Øde-eufori. Kan jeg spørre: er du Øde, hans søster eller har du en veldig tv-crush for Øde? :P 

Endret av Ctrl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Øde!

Må være sykt slitsomt å være så teatralsk at man tillærer seg gammelnorsk for å være annerledes. HVA er poenget med det? Liker fyren, for all del, men det der er bare ufattelig teit! Eier ikke ord!

Anonymkode: a84af...192

Det var morsomt i starten, nå begynner jeg også og synes det er litt teit..

Anonymkode: 56e9f...5e9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paranøtt skrev (1 minutt siden):

Det var på tide med en jentekamp nå ☺️ 

Ja skål for det 🥂 Med gul saft 😁

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (13 minutter siden):

En slik serie har vi allerede. Den heter Alex og Aune, og sendes på TV2 Sumo. Like karakterer. Tenker det holder i massevis.

Haha, vel, bortsett fra at jeg ikke tåler hverken Alex eller Aune, men digger Terje og Øde, så joda..  Ser ikke helt at de kan sammenlignes, men folk kan gjerne være uenige med meg.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, vel, bortsett fra at jeg ikke tåler hverken Alex eller Aune, men digger Terje og Øde, så joda..  Ser ikke helt at de kan sammenlignes, men folk kan gjerne være uenige med meg.

Du tåler ikke Aune, men digger Øde? Ja ja, vanskelig å skille dem, men hver sin smak! :Knegg:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Det er mye Øde-glorifisering her inne, uten at jeg skjønner helt hvorfor da jeg ikke klarer å se samme underholdning som dere i han. Men du skiller deg ut med 109 innlegg så langt nesten kun om Øde og hvor fantastisk han er. Kan jeg spørre: er du Øde, hans søster eller har du en veldig tv-crush for Øde? :P 

Nei, jeg er nok heller tanta😂

Men takk for at du følger med😉 ja sånn blir det i disse koronatider gitt, man lar seg underholde av ting man vanligvis ikke følger så mye med på. Men syns absolutt Øde er en fin og morsom fyr, og farmen er jo ganske gøy i år? Hvem ‘heier’ du på da? 😇

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det tror nok jeg også. Godt hun har venner (?? Vet ikke hvem ingeborg er) som er bevisst på det da, og at de snakker om det :)

Anonymkode: 25a8b...8bd

Tror det er snakk om Ingeborg Myhre, som selv har deltatt i Farmen kjendis. 

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, Ctrl said:

Fantastisk serie

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (Akkurat nå):

Du tåler ikke Aune, men digger Øde? Ja ja, vanskelig å skille dem, men hver sin smak! :Knegg:

De er sikkert like på noe, men også veldig ulike på andre ting, så er vel kanskje de tingene som gjør at jeg liker den ene, men misliker den andre da.. Terje er hvertfall veldig ulik Alex.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg er nok heller tanta😂

Men takk for at du følger med😉 ja sånn blir det i disse koronatider gitt, man lar seg underholde av ting man vanligvis ikke følger så mye med på. Men syns absolutt Øde er en fin og morsom fyr, og farmen er jo ganske gøy i år? Hvem ‘heier’ du på da? 😇

Jaha ja! :) Synes bare den 396'en skilte seg mye ut når det kom til å finne underholdning og verdier i ALT Øde gjør og sier. Men for all del. Skulle ønske jeg kunne låne øynene dine et øyeblikk, for jeg ser det rett og slett ikke. Jeg ser en mann som overkompenserer noe voldsomt med språk og fine ord. Det virker så tillaget og uekte for min del, og euforien rundt Øde treffer meg ikke. Det er definitivt ikke Øde som gjør Farmen gøy i år :) 

Jeg heier på Terje og Anniken. Litt Kine også, men usikker på hvorfor, annet enn at det er umulig å ikke like henne så flott som hun er. :) 

Endret av Ctrl
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...