Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det veldig godt hvis Øde velger en mann som 1. kjempe, men det er jo på tide at damene snart må begynne å kjempe litt med nebb og klør også!!😅 men da setter han jo selvfølgelig hjelperene sine i fare... 

Anniken ble jo helt knekt ved tanken på å miste Øde inne der, så spørs hva han tenker om å evnt miste henne...og om han tør ta den sjansen...

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En småbrisen Øde som storbonde gidder ikke å gå ut å møte mentor, han ville heller sitte på loftet å drikke og småprate enn å bruke energi på ukesoppdraget.

Priceless den gutten ! 

Anonymkode: 69fe1...4fc

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (52 minutter siden):

Thomas, jeg har nesten ikke ord. Han smisker så det er vondt å høre på.

Huff, idag tok han helt av. Har sjelden hørt noe verre. Hadde gledet meg til å se han på farmen siden jeg alltid har syntes han er kul, men han skuffer. Hadde aldri trodd han skulle være en sånn smiskepetter. Og Terje når han imiterte Thomas med de cayennepeppergreiene :hoho: 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En småbrisen Øde som storbonde gidder ikke å gå ut å møte mentor, han ville heller sitte på loftet å drikke og småprate enn å bruke energi på ukesoppdraget.

Priceless den gutten ! 

Anonymkode: 69fe1...4fc

Koste seg med lillefingeren rett ut 😄

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunt brennevin er Øde’s beste venn, da vet vi det😋

Blir spennende å se hva han vektlegger når han skal velge førstekjempe i morra🤘🏻 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sagt det før og sier det igjen. Thomas er det jeg kaller en ekte rævslikker. Håper Øde ser tvers igjennom han og velger han til førstekjempe. 

Anonymkode: 298c1...f77

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Brunt brennevin er Øde’s beste venn, da vet vi det😋

Blir spennende å se hva han vektlegger når han skal velge førstekjempe i morra🤘🏻 

Ja det var vel en grunn til at han var så ufattelig trøtt under griseslaktinga 😄

Anonymkode: bd53c...0a1

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har sagt det før og sier det igjen. Thomas er det jeg kaller en ekte rævslikker. Håper Øde ser tvers igjennom han og velger han til førstekjempe. 

Anonymkode: 298c1...f77

Jepp! Håper Thomas blir førstekjempe og må ut i kamp mot Lasse eller Terje! Da ryker han!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øde har nok planlagt guttekamp siden han valgte to damer som hjelpere. Anniken var jo en selvfølge, men EK var litt overraskende for min del. 

Anonymkode: d7198...0f6

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å vite at hele uka kommer til å handle så mye om Øde og hans rare kommentarer. Håper han velger Lasse og at han så velger Thomas så vi får en av de ut. Jeg tror han velger Thomas eller Signy utfra hans kommentarer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker meg om, er det vel faktisk de færreste av deltakerne i år som kommer særlig godt ut av dette? 🙈😅 De eneste jeg tenker at kommer godt ut er Öde, Anniken, Terje, Lasse og Kine (sistnevne fordi vi omtrent ikke ser noe til henne og dermed ikke har så mye å ta av).
Ida tar jeg ikke med siden hun var der så kort tid før hun måtte trekke seg pga sykdom. 
Marcus tar jeg heller ikke med, siden han ikke fikk være der så lenge, men ser ikke for meg at han ville kommet noe særlig dårlig ut uansett. 

- Thomas har bare vist seg å være kongen av rævslikking og snur etter vinden. En sleip ål. Jeg forstår virkelig ikke at han ønsker å fremstå slik.. Han er vel klar over at det blir filmet alt sammen? 🙈
- EK viser seg å ikke være så søt og snill som mange kanskje har trodd til nå, jmf diskusjonen med Signy om Sølje + en del baksnakking ellers.
- Sølje ser jeg egentlig på som nøytral. Signy fremstår som en tja, "bitter" eller småsur kjerring. Måten hun diskuterer med b.la Anniken er helt patetisk. Som det er blitt nevnt flere ganger tidligere, så skulle man ikke tro det var snakk om voksne mennesker. 

- JAR kom vel ikke noe dårligere ut enn hva han har gjort tidligere 🙈 Så ikke noen stor forandring der :P
- Espen Thoresen, tja, personlig syns jeg han virket som en besserwisser uten noe særlig selvinnsikt. Tror han rett og slett kan irritere på seg en stein hvis det var så om å gjøre.. Jeg vet ikke, men det er noe med fremtoningen hans som gjør at jeg får en litt ekkel smak i munnen. Måten han b.la dro inn ungen til JAR på og drev med litt "mobbing" av han inne på gården. I tillegg til at den 15 år gamle "spøken" hans kom opp igjen. Jeg klarer ikke å se humoren i det han gjorde den gangen, men så syns jeg ikke at den mannen er særlig morsom heller. Så nei, han kommer heller ikke særlig godt ut av det i mine øyne. 

Oppsummert er det altså bare 4-5 stk (litt usikker på Lasse) av 12 stk som kommer greit ut av dette 🙈 De resterende 7 kommer egentlig veldig dårlig ut av dette, og dét er egentlig litt rart, i og med at det kan skremme fremtidige "kjendiser" fra å ville delta i Farmen kjendis. Ingen vil jo bli fremstilt dårlig.. 

Endret av Janzypants
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker logikken til Anniken, helt forferdelig at den grisen skal dø for at de skal spise den inne på farmen. Det var derimot helt greit for henne moralt sett å spise fisk, som om ikke det er like levende som en gris. Om du absolutt skal ha moraltalen at det er forferdelig for mennesker å ta liv for mat, så får de virkelig stå for det selv, eller holde det for deg selv.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre spiser, bare de ikke presser det på andre. 

Anonymkode: 4dc36...a46

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Elsker logikken til Anniken, helt forferdelig at den grisen skal dø for at de skal spise den inne på farmen. Det var derimot helt greit for henne moralt sett å spise fisk, som om ikke det er like levende som en gris. Om du absolutt skal ha moraltalen at det er forferdelig for mennesker å ta liv for mat, så får de virkelig stå for det selv, eller holde det for deg selv.

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre spiser, bare de ikke presser det på andre. 

Anonymkode: 4dc36...a46

Har vel litt med måten dyret avlives på. Som hun sa så foregår ikke slakt sånn som på farmen...

Anonymkode: f4120...e3b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har vel litt med måten dyret avlives på. Som hun sa så foregår ikke slakt sånn som på farmen...

Lurer på hvor disse grisene på gården som ikke blir slaktet der, ender?  Pga smitte så kommer de ikke tilbake til gården de kom fra. Så litt usikker på om veganfolket, faktisk gjør grisene på Farmen en tjeneste. 

Endret av Apis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (52 minutter siden):

Lurer på hvor disse grisene på gården som ikke blir slaktet der, ender?  Pga smitte så kommer de ikke tilbake til gården de kom fra. Så litt usikker på om veganfolket, faktisk gjør grisene på Farmen en tjeneste. 

Hva mener du?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Apis said:

Prøver du å si at de har avlivet alle dyrene på gården etter at innspillingen var ferdig? Det synes jeg isåfall du burde dokumentere, for det hadde vært helt absurd.

Anonymkode: 3de68...bb8

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (1 time siden):

Hva slags smitte?  De blir sikkert slaktet på et tidspunkt uansett, men smitte? 

Anonymkode: b3ee6...cd9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...