Palmetreet Skrevet 2. februar 2021 #1281 Del Skrevet 2. februar 2021 Cambria skrev (5 minutter siden): Skjul innhold Jeg har tidligere forsvart han med at han kanskje er slik som person, men i dagens episode så jeg det samme som flere av dere (og det var før Terje kommenterte det). Maken til smisking. Det må være fryktelig slitsomt for de rundt å forholde seg til all den smiskinga. Godt det virker som storbonden gjennomskuer det. Spoiler Føler også det er ganske mye smisking fra Eli-Kari og hu Elle-dama også. Så blide og forståelige, men så fort dem er i alenerom så er det bare drittslenging om de andre etterpå. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1282 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå har jeg sjekket instagrammen hennes og hun er en helt vanlig overfladisk instagramposør og jeg unner Øde noe mere innhold enn det i en dame. Hun gråter seg til oppmerksomhet hele tiden og det er ikke tiltalende. Anonymkode: d61c6...998 Folk er jo aldri bare den versjonen de viser på sosiale media da, de aller fleste har flere sider😊 Jeg liker Anniken i farmen så langt og det er det jeg bryr meg om når vi diskuterer programmet her inne. Tror Øde og Anniken klarer fint å definere hva de er for hverandre på egenhånd jeg, er jo ingenting vi har noe med uansett. De gjør begge to en fin figur på farmen så langt syns jeg da🤘🏻 Anonymkode: 3503b...396 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1283 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå har jeg sjekket instagrammen hennes og hun er en helt vanlig overfladisk instagramposør og jeg unner Øde noe mere innhold enn det i en dame. Hun gråter seg til oppmerksomhet hele tiden og det er ikke tiltalende. Morsomt at du vet bedre enn Øde hva han fortjener. De er jo åpenbart gode venner og jeg er ganske trygg på at han greier å vurdere kvaliteten på folks personlige egenskaper. Anonymkode: bd53c...0a1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1284 Del Skrevet 2. februar 2021 Leste nettopp et nytt intervju med Øde (Se og Hør) og han har fått så mange frierbrev at han begynner å lure på om det er mangel på mannfolk i dette landet😂😂 Han virker ellers å ha en rimelig fornuftig tilnærming til saker og ting☺️ Anonymkode: 3503b...396 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 2. februar 2021 #1285 Del Skrevet 2. februar 2021 Så hva tror dere? Terje eller Øde som storbonde? 🤘🏻Eller kanskje det blir Eli Kari igjen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 2. februar 2021 #1286 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leste nettopp et nytt intervju med Øde (Se og Hør) og han har fått så mange frierbrev at han begynner å lure på om det er mangel på mannfolk i dette landet😂😂 Han virker ellers å ha en rimelig fornuftig tilnærming til saker og ting☺️ Anonymkode: 3503b...396 Stakkars Øde. Håper ikke han blir helt ødelagt av dramaet, men som du sier virker han rimelig fornuftig. Men blir han ett nytt idol for alt som kan krype og gå av hysteriske damer er det faktisk synd i han. Tenker han angrer litt på at han ble med i Farmen nå selv om det faktisk er litt komisk (sett utenfra). Han har jo de øynene, det blikket og den sjarmen, men det er ikke hans feil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1287 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå har jeg sjekket instagrammen hennes og hun er en helt vanlig overfladisk instagramposør og jeg unner Øde noe mere innhold enn det i en dame. Hun gråter seg til oppmerksomhet hele tiden og det er ikke tiltalende. Det jeg reagerer på er at det ser ut som at de smatter på det samme munnstykket hele gjengen og det er ikke bra. Anonymkode: d61c6...998 Anniken virker hyggelig nok, men er og blir en influencer. Anonymkode: 614f6...5e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1288 Del Skrevet 2. februar 2021 Hvem ble storbonde? Jeg er på jobb og får ikke sett episoden idag, men er sykt nysgjerrig😂🙈 Anonymkode: 27ee6...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 2. februar 2021 #1289 Del Skrevet 2. februar 2021 Øde som storbonde 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. februar 2021 #1290 Del Skrevet 2. februar 2021 Fantastisk at Öde ble storbonde! Og veldig fortjent ♥️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1291 Del Skrevet 2. februar 2021 Mkigjen skrev (Akkurat nå): Øde som storbonde Wow! Dritkult🥳 Anonymkode: 27ee6...923 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. februar 2021 #1292 Del Skrevet 2. februar 2021 Øde ble storbonde 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 2. februar 2021 #1293 Del Skrevet 2. februar 2021 Har ikke no grunn til det, men Eli Kari irriterer meg mer og mer. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 2. februar 2021 #1294 Del Skrevet 2. februar 2021 Neimen Thomas,da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. februar 2021 #1295 Del Skrevet 2. februar 2021 Æsj, den smiskingen til Thomas er til å spy av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1296 Del Skrevet 2. februar 2021 Yess Øde😍 Og Terje😂 kommer han til å klikke litt på enkelte😅 Anonymkode: 3503b...396 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 2. februar 2021 #1297 Del Skrevet 2. februar 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): Æsj, den smiskingen til Thomas er til å spy av. Også er han så falsk. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mkigjen Skrevet 2. februar 2021 #1298 Del Skrevet 2. februar 2021 Sier som Anniken, kjøp kjøtt i butikken og slutt med slakt og jakt 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasse00 Skrevet 2. februar 2021 #1299 Del Skrevet 2. februar 2021 Si meg, er det Øde eller Öde som er det korrekte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1300 Del Skrevet 2. februar 2021 Øde har fått "embedet" som storbonde - og har utvklet en ny "strategi", nemlig å lese oppgaven 😂 Denne uka kommer til å bli så gøy! Anonymkode: bd53c...0a1 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå