Fysikeren Skrevet 2. februar 2021 #1261 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kine kan godt gå ut, merker jo ikke at hun er der uansett🤷♀️ Anonymkode: f4120...e3b Jeg tror egentlig Kine er ei ganske kul jente (ref. video-linken), men synd det ikke kommer frem på Farmen. https://www.instagram.com/p/CKUAmSOHk8p/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1262 Del Skrevet 2. februar 2021 Nå har jeg sjekket instagrammen hennes og hun er en helt vanlig overfladisk instagramposør og jeg unner Øde noe mere innhold enn det i en dame. Hun gråter seg til oppmerksomhet hele tiden og det er ikke tiltalende. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Piperøyking... ser ut som om de sitter å damper på den der pipa mye, bla Sølje som fyrer den opp med en gang de står opp. Tro om de røyker til vanlig og? Pipe er jo skikkelig ekkelt😂eller , det er jo forøvrig all røyking😏 Anonymkode: 0c3ed...165 Det jeg reagerer på er at det ser ut som at de smatter på det samme munnstykket hele gjengen og det er ikke bra. Anonymkode: d61c6...998 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1263 Del Skrevet 2. februar 2021 Fysikeren skrev (25 minutter siden): Jeg tror egentlig Kine er ei ganske kul jente (ref. video-linken), men synd det ikke kommer frem på Farmen. https://www.instagram.com/p/CKUAmSOHk8p/ Tror hun rett og slett er for grei til at det lager "god" TV. Det er ikke noe drama med henne. Anonymkode: bd53c...0a1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1264 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror hun rett og slett er for grei til at det lager "god" TV. Det er ikke noe drama med henne. Anonymkode: bd53c...0a1 Hvem vil ikke ha en jente fri for drama? Som attpåtil er nydelig og naturlig. Jeg hadde glatt omfavnet henne i venninneklubben🥰 Anonymkode: 27ee6...923 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poldark Skrevet 2. februar 2021 #1265 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror hun rett og slett er for grei til at det lager "god" TV. Det er ikke noe drama med henne. Anonymkode: bd53c...0a1 Jeg hater drama, og liker koselig. Men sånn som Terje, Øde og Marcus klarer jo å være morsomme å se på uten å lage drama. Så synes enten Kine er ganske kjedelig, eller så blir alt hun sier og gjør klippet vekk av Tv2 av en eller annen grunn. Synes nesten det er litt rart å gi bare én deltaker så lite skjermtid, men bra de ikke avhenger av publikumstemmer hvert fall, er flere andre jeg ønsker ut først likevel. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. februar 2021 #1266 Del Skrevet 2. februar 2021 Poldark skrev (3 minutter siden): Jeg hater drama, og liker koselig. Men sånn som Terje, Øde og Marcus klarer jo å være morsomme å se på uten å lage drama. Så synes enten Kine er ganske kjedelig, eller så blir alt hun sier og gjør klippet vekk av Tv2 av en eller annen grunn. Synes nesten det er litt rart å gi bare én deltaker så lite skjermtid, men bra de ikke avhenger av publikumstemmer hvert fall, er flere andre jeg ønsker ut først likevel. Nettopp pga anonymiteten tror jeg Kine kommer til finalen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1267 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 1.2.2021 den 14.21): Storbonden kan ikke frede noen, de har ikke kontroll over hvem som blir andrekjempe utover å velge om det blir manne-/kvinnekamp Anonymkode: a49ee...9e5 Nettopp. Og derfor håper jeg Anniken blir storbonde for hun kommer nok til å velge kvinnekamp. Ergo er Øde trygg. Anonymkode: ad81a...5f5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1268 Del Skrevet 2. februar 2021 Håper Öde ryker ut. Anonymkode: 614f6...5e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1269 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Håper Öde ryker ut. Anonymkode: 614f6...5e2 Hvorfor det? Synes det er flere andre som fortjener å gå ut før han. Thomas bl.a. Makan til smisker som han er vel sjelden å se ... Anonymkode: d169f...59b 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1270 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg elsker Øde og synes han har vist at han er allsidig inne på Farmen, han og Anniken er også veldig søte sammen. Heia Øde! Liker også Terje og Kine, selv om sistnevnte er litt anonym. Sølje, Signy og Thomas har jeg bare fått mer og mer opp i halsen. De må ut så fort som mulig. Lasse er ok, har ingenting imot ham, men heier ikke spesielt på ham heller. Anonymkode: dface...6f4 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 2. februar 2021 #1271 Del Skrevet 2. februar 2021 Håper Øde blir storbonde nå. Hadde jeg vært yngre ville jeg falt tvert. De pene øynene, minner meg om en jeg falt for, det var gjensidig, men han var 12 år yngre og i fasen starte familie alder. Selvfølgelig sa jeg ikke hvor gammel jeg selv var. Men det måtte jo komme frem. Det skjedde heldigvis ikke så mye, dvs. at det ikke fikk utvikle seg mer. Men det var trist. Tenker fremdeles på han av og til, spesielt når jeg ser Øde, men toget har gått for lengst og han er nok etablert i dag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1272 Del Skrevet 2. februar 2021 loveli skrev (22 timer siden): Lasse vet at han vinner hvis han velger noe som baserer seg ene og alene på styrke mot Anniken jo... F.eks. i tautrekking. Lasse knuser alle dersom han velger noe som krever fysisk styrke. Mener du derfor at han ikke bør velge grener som han sannsynligvis er best i? Og hva om en bonde er med som har masse kunnskap om gårdsdrift skal ikke han/hun velge kunnskap siden vedkommende sannsynligvis er best? Etc. Anonymkode: ad81a...5f5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1273 Del Skrevet 2. februar 2021 Poldark skrev (1 time siden): Jeg hater drama, og liker koselig. Men sånn som Terje, Øde og Marcus klarer jo å være morsomme å se på uten å lage drama. Så synes enten Kine er ganske kjedelig, eller så blir alt hun sier og gjør klippet vekk av Tv2 av en eller annen grunn. Synes nesten det er litt rart å gi bare én deltaker så lite skjermtid, men bra de ikke avhenger av publikumstemmer hvert fall, er flere andre jeg ønsker ut først likevel. Terje, Øde og Marcus har jo store og ganske unike personligheter, så de fleste ville nok blitt litt grå, sammenlignet med dem. Anonymkode: bd53c...0a1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1274 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Terje, Øde og Marcus har jo store og ganske unike personligheter, så de fleste ville nok blitt litt grå, sammenlignet med dem. Anonymkode: bd53c...0a1 De er fine å ha på skjermen alle de tre fordi de er positive og lager morsom underholdning😊 Spent på om vi får se Terje og Øde vise irritasjon på skjermen etterhvert. Av gutta er det egentlig bare Thomas som irriterer meg nå...og det er pga den smiskinga haha. Hvis han fortsetter å smiske nå framover også, da kan det ikke bare være klippinga til tv2..😅 Lasse har egentlig vært ganske anonym og hatt lite fokus i det siste. Betyr vel kanskje at han og Kine ender opp i finalen det da..🤘🏻🤪 Anonymkode: 3503b...396 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 2. februar 2021 #1275 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lasse knuser alle dersom han velger noe som krever fysisk styrke. Mener du derfor at han ikke bør velge grener som han sannsynligvis er best i? Og hva om en bonde er med som har masse kunnskap om gårdsdrift skal ikke han/hun velge kunnskap siden vedkommende sannsynligvis er best? Etc. Anonymkode: ad81a...5f5 Alle kan lese i gårdsboken, alt de trenger å vite til konkurransen står der. Alle kan ikke bygge 100kg muskler på 10 dager. Faktisk kan ingen det. Ellers er jeg ferdig med denne diskusjonen. Du kan være uenig eller enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 2. februar 2021 #1276 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg tipper Terje blir storbonde i dag, blir spennende å se. Hvis Anniken ryker ut noen gang, så velger hun enten Øde eller Kine som storbonde. Håper på å få se Øde som storbonde en gang! Men håper ikke Anniken ryker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 2. februar 2021 #1277 Del Skrevet 2. februar 2021 Uansett hvem som blir storbonde i dag, så skjønner jeg ingenting hvis ikke Lasse blir førstekjempe. Han burde jo være alles soleklare største motstander til seieren i Farmen, slik tvekampene og semifinalene er lagt opp. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 2. februar 2021 #1278 Del Skrevet 2. februar 2021 Blir sikkert en tøff uke med krangling, de har ikke mye mat, og slaktingen kan føre til sterke reaksjoner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 2. februar 2021 #1279 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) Ctrl skrev (9 minutter siden): Uansett hvem som blir storbonde i dag, så skjønner jeg ingenting hvis ikke Lasse blir førstekjempe. Han burde jo være alles soleklare største motstander til seieren i Farmen, slik tvekampene og semifinalene er lagt opp. Ja, ingen tvil om at han er den sterkeste motstanderen. Selv heier jeg på Lasse, men ikke taktisk riktig av de andre å surre sånn når de velger andre menn i hytt og pine som førstekjemper. Kanskje de tenker at Lasse vinner uansett om de velger han som førstekjempe? Vanskelig å si. Men håper på damekamp, de burde virkelig få fjernet noen av de damene nå. Endret 2. februar 2021 av Palmetreet 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 2. februar 2021 #1280 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skjul innhold Thomas har begynt med smiskingen allerede... Anonymkode: 28bab...706 Spoiler Jeg har tidligere forsvart han med at han kanskje er slik som person, men i dagens episode så jeg det samme som flere av dere (og det var før Terje kommenterte det). Maken til smisking. Det må være fryktelig slitsomt for de rundt å forholde seg til all den smiskinga. Godt det virker som storbonden gjennomskuer det. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå