Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cambria skrev (12 minutter siden):

Synes også konkurransene på torpet ofte er mer morsomme. Har nok noe med at jeg er litt lei av de samme på farmen. Øksekast, melkespann og kunnskap er jo fine konkurranser som passer for alle. Der er ikke store muskler like viktig. Men jammen er presisjon med spiker og hesteskokasting også gøy. Matlaging kunne vært en morsom konkurranse! 
Jeg var ikke enig med en gang i å endre på konkurransene til noe mer kjønnsnøytralt, men du fikk med til å se på det annerledes. 😊

Ellers må jeg innrømme at jeg synes det er litt kleint med «masinga» her inne om at Øde og Annikken bør bli et par, og forsøk på å tolke alt til å handle om forelskelse dem imellom. De er gode venner på farmen, og om det er mere mellom dem så trenger da vel ikke vi å blande oss? Jeg synes det er helt topp at de har funnet hverandre der, men ser ikke hvilken forskjell det utgjør om det er mer en vennskapelig eller ikke. 

Er vel ingen som blander seg annet enn at det hadde vært koselig. Selv om jeg som sagt ikke tror Annikken har romantiske følelser for han. 

Anonymkode: b3ee6...cd9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kunne jo vært som på torpet da, at det var noen alternativer som utgikk om man valgte andrekjempe av motsatt kjønn. Og er helt enig i at det må være faktisk konkurranse.. Hvis ikke er det ikke moro

Anonymkode: 25a8b...8bd

Åja, var det derfor det ble kunnskap når Marcus skal møte Linni. Jeg som tenkte det var noe han valgte utfra personen 😅🙈

Anonymkode: e86f5...26d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 timer siden):

Ja, Torpet har faktisk vært mer rettferdig. Der er det jo en slags "alle mot alle"-konkurranse. Konkurranseformene der har vært alt fra hukommelse til hesteskokasting til presisjonssnekering. Kjønnsnøytrale konkurranser som ikke krever noe fysisk. Kanskje kunne Farmen vært litt mer av dette, og kjønnsnøytralt? I alle fall én av to runder i året, istedenfor å sende to blåkopier av programmet hvert eneste år. Dem kunne gjort Farmen Kjendis litt annerledes! 

Har tenkt på det samme, synes de må komme med flere "twister" snart. Muligheter å få mer penger på marked. Blir jo litt kjedelig, med enten 20kr eller ingenting hver eneste uke. En ny meny med kjønnsnøytrale tvekamper hvis det blir sånn kamp. 

Endret av Galen King
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Åja, var det derfor det ble kunnskap når Marcus skal møte Linni. Jeg som tenkte det var noe han valgte utfra personen 😅🙈

Marcus valgte, det er flere konkurranser å velge mellom enn kunnskap, selv om det er mot motsatt kjønn. 

Anonymkode: 50ac2...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Marcus valgte, det er flere konkurranser å velge mellom enn kunnskap, selv om det er mot motsatt kjønn. 

Anonymkode: 50ac2...603

Ja, men han hadde valgt to alternativer, kunnskap eller slegge/saging, husker ikke helt. Så ble det kunnskap siden det var Linni som skulle i kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, men han hadde valgt to alternativer, kunnskap eller slegge/saging, husker ikke helt. Så ble det kunnskap siden det var Linni som skulle i kamp.

Fint om dere tar denne samtalen under «Torpet»-tråden....

Anonymkode: f4120...e3b

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Anniken har gitt et veldig godt inntrykk på farmen. Når jeg hørte enda en blogger/influencer skulle delta så slo fordommene inn. 
Men den jenta er virkelig et funn. Ujålete (hun er faktisk veldig vakker uten sminke), intelligent og ikke redd for si sin mening. At hun tar til tårene må ikke tolkes galt. Hun er følsom og virker som en person som bryr seg om andre. Ikke ego, og tilgjort empatisk. Hun er ekte. Ikke falsk. 

Anonymkode: 4340f...f4a

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Synes Anniken har gitt et veldig godt inntrykk på farmen. Når jeg hørte enda en blogger/influencer skulle delta så slo fordommene inn. 
Men den jenta er virkelig et funn. Ujålete (hun er faktisk veldig vakker uten sminke), intelligent og ikke redd for si sin mening. At hun tar til tårene må ikke tolkes galt. Hun er følsom og virker som en person som bryr seg om andre. Ikke ego, og tilgjort empatisk. Hun er ekte. Ikke falsk. 

Anonymkode: 4340f...f4a

Enig i at hun har gitt et godt inntrykk på Farmen. Bloggerne har vært sesong etter sesong med sutring og selvsentrert grining, så gledet meg ikke til at hun skulle være med... Men hun virker mer tilfreds og lett å like når hun har annet å gjøre/snakke om enn bare seg selv. For min del kan det fortsatt bli litt mye overreaksjon og tårer, men foretrekker egentlig det over oppførselen til de godt voksne. 

Anonymkode: b4469...5f2

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest In absentia
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men det var morro å se Signy prøvde å klemme Øde etter kampen men ble dyttet unna😂

Anonymkode: 27ee6...923

Hææ, det la jeg faktisk ikke merke til, så gøy! Dyttet Øde henne faktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In absentia skrev (16 minutter siden):

Hææ, det la jeg faktisk ikke merke til, så gøy! Dyttet Øde henne faktisk?

Haha det var nok ikke med vilje,  han var nok bare litt gira stakkars☺️ men Signy holdt på å dette i fanget til Eli Kari🤪 

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piperøyking... ser ut som om de sitter å damper på den der pipa mye, bla Sølje som fyrer den opp med en gang de står opp. Tro om de røyker til vanlig og? Pipe er jo skikkelig ekkelt😂eller , det er jo forøvrig all røyking😏

Anonymkode: 0c3ed...165

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Thomas har begynt med smiskingen allerede... 

Anonymkode: 28bab...706

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper på damekamp denne uka, selv om jeg ikke har noe i mot om Thomas ryker nå... Signy og Sølje håper jeg ryker først av damene...gjerne i den rekkefølgen🤘🏻

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på damekamp jeg å. Men frykter at Signy eller Sølje velger Anikken eller Kine. Så håper på en måte at Thomas blir valgt, å at Lasse eller Terje slår ut han. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Håper på damekamp jeg å. Men frykter at Signy eller Sølje velger Anikken eller Kine. Så håper på en måte at Thomas blir valgt, å at Lasse eller Terje slår ut han. 

Kine kan godt gå ut, merker jo ikke at hun er der uansett🤷‍♀️

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kine kan godt gå ut, merker jo ikke at hun er der uansett🤷‍♀️

Det er strategien hennes visst, å være anonym og bare skli igjennom🤘🏻 men vi blir jo ikke kjent med henne i det hele tatt - og ikke er det spesielt interessant eller underholdende tv heller. Men så lenge det er andre der inne som tar fokuset så tror jeg hun er fornøyd😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pipeklubben er Sølje, Signy og Thomas vel? Eller er det andre som røyker også?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Markus velger en av gutta til storbonde...Terje eller Øde tipper jeg for jeg tror ikke han ble så godt kjent med de andre på den korte tida. Tviler på at han velger noen av damene, men en vet jo aldri.

Terje som storbonde hadde sikkert funka veldig bra, med Øde kan det jo gå alle veier😂 derfor håper jeg han får sjansen ila oppholdet. Jeg tror nemlig han kan overraske positivt og hadde jo vært spennende å se hva slags lederstil han velger..😋 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...