AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1201 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (Akkurat nå): Jeg la til det siste avsnittet antakelig når du svarte meg. Blir det ikke ansett som utrolig feigt å velge noe fysisk når man er fysisk overlegen? Ofrer man hele ryktet sitt for å vinne Farmen? Hadde jeg vært Lasse og blitt valgt til andrekjempe så hadde jeg aldri tatt noe fysisk, da hadde jeg mistet hele verdigheten min. Jeg mener ikke det. I absolutt alt det konkurreres i over hele verden (fra fotball til sjakk) så handler det om å ta motstanderen i det den ikke er god i. Om Manchester City har mange skader så stiller ikke Liverpool med et dårligere lag for at det skal bli jevnt. Det er et spill og det er kun èn ting som gjelder: å vinne. Folk må gjerne ver uenige, men dette er min mening og en gjennomgående holdning i alt det konkurreres i. Anonymkode: 56e9f...5e9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1202 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Som i idretten. Har sine grunner. Anonymkode: 17a1d...89e Vil si det er store forskjeller, men ser jo prinsippene. Jeg skjønner det, men skjønner det ikke. Lasse hadde jo blitt sett på som DEN pingla om han valgte en fysisk tvekamp mot Anniken. Hva med å heller lage noen nye grener? Var det ikke Aylar som slo Karen, jeg mener Kari Jaquesson, i melkespann? Ingenting er umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1203 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg mener ikke det. I absolutt alt det konkurreres i over hele verden (fra fotball til sjakk) så handler det om å ta motstanderen i det den ikke er god i. Om Manchester City har mange skader så stiller ikke Liverpool med et dårligere lag for at det skal bli jevnt. Det er et spill og det er kun èn ting som gjelder: å vinne. Folk må gjerne ver uenige, men dette er min mening og en gjennomgående holdning i alt det konkurreres i. Anonymkode: 56e9f...5e9 Og pga sånne som deg så snur jeg på flisa og tenker det er veldig bra at det er kjønnsdelt i Farmen. 🤣 Jeg tenker helt ulikt enn deg, du hadde jo vært livsfarlig i tvekamp mot noen som er mindre enn deg. 🤗 Men tenker du ikke på ryktet ditt? Jeg spør oppriktig, ikke nedlatende. Endret 1. februar 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1204 Del Skrevet 1. februar 2021 Anikken en utrolig sutrete, griner jo for alt. Håper hun og hun Kine ryker snart, bare kjedelig med de to der. Anonymkode: ba9fc...e80 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 1. februar 2021 #1205 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Helgeline skrev (5 timer siden): Har et lite håp om at gjengen som stadig syter om at kvinner bare vil ha bad boys og at menn må se sånn og slik ut for å ha sjans, får med seg dametekket til Øde.... og reflekterer litt rundt det...😅 Enig. Det er lite som gleder meg mer nå enn at Øde blir så populær. Jenter og kvinner vil ha hjerne og humor, og et sjarmerende ytre. Han er jo ganske pen, men ER så mye at utseendet blir helt fortrengt om en kan si det sånn. Heia Øde. Og heia alle damer som digger han 🙂 Endret 1. februar 2021 av SoWhat? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1206 Del Skrevet 1. februar 2021 Hahaha så perfekt timet av Signy å ha besøk av Øde i dag og legge det ut på instagramen sin🤪 No hard feelings lissom🤘🏻😂 Det er vel ingen som går rundt å tror at de er bitre på hverandre i virkeligheten, men vi må jo likevel diskutere hvordan de oppfører seg på farmen - og ikke i det virkelige liv☺️ (Øde ser forresten veeeldig godt ut om dagen😍) Anonymkode: 3503b...396 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1207 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (8 minutter siden): Og pga sånne som deg så snur jeg på flisa og tenker det er veldig bra at det er kjønnsdelt i Farmen. 🤣 Jeg tenker helt ulikt enn deg, du hadde jo vært livsfarlig i tvekamp mot noen som er mindre enn deg. 🤗 Men tenker du ikke på ryktet ditt? Jeg spør oppriktig, ikke nedlatende. I din verden er det en negativ ting å velge det man er best i. I min verden er det en positiv ting å velge det man er best. Så ja, jeg tenker på ryktet mitt, og at det er positivt at jeg er taktisk smart nok til å velge det jeg har størst sjanse for å vinne i Kjempene har tross alt èn fordel hver. Den første får velge motstander, og den andre gren. Sånn er spillet og den som spiller det best vinner. Anonymkode: 56e9f...5e9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1208 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I din verden er det en negativ ting å velge det man er best i. I min verden er det en positiv ting å velge det man er best. Så ja, jeg tenker på ryktet mitt, og at det er positivt at jeg er taktisk smart nok til å velge det jeg har størst sjanse for å vinne i Kjempene har tross alt èn fordel hver. Den første får velge motstander, og den andre gren. Sånn er spillet og den som spiller det best vinner. Anonymkode: 56e9f...5e9 Ja, jeg tenker man skal utkjempe en kamp og da er det kulest å vinne om kampen ikke er vunnet før man i det hele tatt startet. Å vite at man vinner er jo ikke gøy. 🤗 Blir som å slå en 3åring på 100meter. Ingen prestasjon og ingen stolthet i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1209 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tenker man skal utkjempe en kamp og da er det kulest å vinne om kampen ikke er vunnet før man i det hele tatt startet. Å vite at man vinner er jo ikke gøy. 🤗 Blir som å slå en 3åring på 100meter. Ingen prestasjon og ingen stolthet i det. Man vet aldri at man vinner. Det kuleste er å være taktisk god og faktisk vinne. Hvis poenget er at det skal være så rettferdig som overhode mulig så bør de ta terningkast. 1-3 så vinner førstekjempe 4-6 så vinner andrekjempe. Utrolig moro... Anonymkode: 56e9f...5e9 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1210 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Man vet aldri at man vinner. Det kuleste er å være taktisk god og faktisk vinne. Hvis poenget er at det skal være så rettferdig som overhode mulig så bør de ta terningkast. 1-3 så vinner førstekjempe 4-6 så vinner andrekjempe. Utrolig moro... Anonymkode: 56e9f...5e9 Lasse vet at han vinner hvis han velger noe som baserer seg ene og alene på styrke mot Anniken jo... F.eks. i tautrekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1211 Del Skrevet 1. februar 2021 Ser ikke helt sjarmen med Øde, jeg altså. Hvis folk er så lettlurte så værsågod, men for meg oser det falske fakter og selvforherligelse lang veg. Anonymkode: ca833...76c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1212 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (1 minutt siden): Lasse vet at han vinner hvis han velger noe som baserer seg ene og alene på styrke mot Anniken jo... F.eks. i tautrekking. Nei. Han vet at sjansen er veldig stor, men han vet ikke. Tåler du ikke at noen er uenig med deg? Ønsker du at denne tråden skal spore totalt av slik den gjorde nylig? Jeg mener at spillet skal spilles for å vinnes innenfor de retningslinjene som er lagt. Du mener noe annet. OK? Anonymkode: 56e9f...5e9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1213 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (43 minutter siden): Og pga sånne som deg så snur jeg på flisa og tenker det er veldig bra at det er kjønnsdelt i Farmen. 🤣 Jeg tenker helt ulikt enn deg, du hadde jo vært livsfarlig i tvekamp mot noen som er mindre enn deg. 🤗 Men tenker du ikke på ryktet ditt? Jeg spør oppriktig, ikke nedlatende. Ja kan vi ikke begynne med konkurranser der det går utover ryktet ditt dersom du spiller på dine sterke sider. Kan vi ikke gjøre det samme i arbeidslivet? "Å ja, du er en sinnsyk god kirurg? Klar over at det går utover ryktet ditt dersom du velger å leve av det? Fatter ikke at du ikke tenker på ryktet ditt og begynner som blogger" Anonymkode: 17a1d...89e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1214 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Anikken en utrolig sutrete, griner jo for alt. Håper hun og hun Kine ryker snart, bare kjedelig med de to der. Anonymkode: ba9fc...e80 Anniken er tydeligvis veldig følsom og tar lett til tårene. Jeg vil ikke kalle det sutrete. Anonymkode: 95fb5...7e3 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1215 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ser ikke helt sjarmen med Øde, jeg altså. Hvis folk er så lettlurte så værsågod, men for meg oser det falske fakter og selvforherligelse lang veg. Anonymkode: ca833...76c Hm hvor godt kjenner du han egentlig? 🤔Tror jeg heller velger å stole på folk som faktisk kjenner han jeg, og alle de jeg har sett uttale seg sier han er en utrolig fin fyr så😊 Men for all del, du trenger ikke like han. Det er i grunnen veldig fint at vi mennesker har forskjellig smak tenker nå jeg da. Anonymkode: 3503b...396 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 1. februar 2021 #1216 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ser ikke helt sjarmen med Øde, jeg altså. Hvis folk er så lettlurte så værsågod, men for meg oser det falske fakter og selvforherligelse lang veg. Anonymkode: ca833...76c Han er inspirerende. For gir folk tanker og latter og kanskje litt ettertenksomhet. Jeg ser hva du skriver, og jeg tenker at alt handler om hvem som sier hva? At Øde er en jævli hyggelig sjel faktisk. Som ikke ønsker andre NOE vondt. Da tillater man så mye fra en person. Men bortsett fra det, så er han skikkelig kul i det store og hele 🙂 Han må bare IKKE overeksponere seg selv. Ber til høyre makter om det. 🙂 Endret 1. februar 2021 av SoWhat? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1217 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei. Han vet at sjansen er veldig stor, men han vet ikke. Tåler du ikke at noen er uenig med deg? Ønsker du at denne tråden skal spore totalt av slik den gjorde nylig? Jeg mener at spillet skal spilles for å vinnes innenfor de retningslinjene som er lagt. Du mener noe annet. OK? Anonymkode: 56e9f...5e9 Vi er vel to om å diskutere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1218 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ser ikke helt sjarmen med Øde, jeg altså. Hvis folk er så lettlurte så værsågod, men for meg oser det falske fakter og selvforherligelse lang veg. Anonymkode: ca833...76c Vås og pølsevev! Bare du som er en sjalupetter. Anonymkode: eddf3...323 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1219 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (5 minutter siden): Vi er vel to om å diskutere her. Jeg la opp til at det bare var min mening og at folk gjerne måtte være uenige i mitt første innlegg, allikevel måtte du dra det videre med å høre om jeg ikke tenkte på "ryktet mitt". Anonymkode: 56e9f...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1220 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ser ikke helt sjarmen med Øde, jeg altså. Hvis folk er så lettlurte så værsågod, men for meg oser det falske fakter og selvforherligelse lang veg. Anonymkode: ca833...76c Klarer du ikke se selvironien hans? Anonymkode: caee9...cef 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå