AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1181 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tror Markus velger Øde, men uansett er Anniken meget utrygg neste uke. Den eneste måten hun er trygg på er om Markus velger henne som storbonde. Jeg ser på det som lite sannsynlig at det blir enda en guttekamp. Da må Øde være storbonde og velge en gutt som førstekjempe kun for å holde Anniken trygg. Anonymkode: fa84a...27a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgeline Skrevet 1. februar 2021 #1182 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): https://www.dagbladet.no/kjendis/rennes-ned-av-frierbrev/73339710 Anonymkode: caee9...cef Har et lite håp om at gjengen som stadig syter om at kvinner bare vil ha bad boys og at menn må se sånn og slik ut for å ha sjans, får med seg dametekket til Øde.... og reflekterer litt rundt det...😅 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1183 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem tror dere blir ny storbonde? Jeg tror Markus velger Terje (og det er helt greit) men håper kanskje han velger Øde eller Anniken... 🤘🏻 Så lenge det ikke blir en av kaklehønene😅 så føler jeg meg ganske sikker på at det blir jentekamp neste... Anonymkode: 3503b...396 Jeg har en drøm om å se Øde som storbonde 😄 Anonymkode: caee9...cef 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1184 Del Skrevet 1. februar 2021 Håper Signy, Thomas og Kine ryker ut Anonymkode: c908b...413 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1185 Del Skrevet 1. februar 2021 Øde og Anniken oser det tiltrekning av. Anonymkode: 4340f...f4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1186 Del Skrevet 1. februar 2021 Helgeline skrev (1 time siden): Har et lite håp om at gjengen som stadig syter om at kvinner bare vil ha bad boys og at menn må se sånn og slik ut for å ha sjans, får med seg dametekket til Øde.... og reflekterer litt rundt det...😅 Kvinner elsker kjendiser. Anonymkode: 614f6...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 1. februar 2021 #1187 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men episoden gikk ikke på tv akkurat da, det er pause med nyheter og sånn før episoden med tvekampen. Anonymkode: 06a18...fa0 Det vet jeg. Det kunne likevel ikke falle meg inn å henge her inne midt i episoden og satse på at ingen spoiler før alt er vist på lineær TV. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1188 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis Terje blir storbonde, er Anniken trygg. De er jo gode venner der inne. Anonymkode: 27ee6...923 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det beste er om Anniken blir valgt for da beholder vi både henne og Øde en uke til. Anonymkode: ad81a...5f5 Storbonden kan ikke frede noen, de har ikke kontroll over hvem som blir andrekjempe utover å velge om det blir manne-/kvinnekamp Jeg er redd for at Terje blir storbonde, og selv om hm er morsom er jeg redd han ikke tør å gå opp mot «pipeklubben». Han velger vel gjerne Lasse som forhåpentligvis kan ta ut Thomas🤞🏻 Anonymkode: a49ee...9e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1189 Del Skrevet 1. februar 2021 Var det noen flere som la merke til hvordan Thomas begynte å smiske med Øde etter at han vant kampen? 😂 Han driver sånn hele tida, snur seg konstant etter vinden. Og så ufint han svarte Anniken. Nei takk, ut med Signy og Thomas så fort som mulig😅 Ut med pipeklubben rett og slett. Anonymkode: 3503b...396 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1190 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Storbonden kan ikke frede noen, de har ikke kontroll over hvem som blir andrekjempe utover å velge om det blir manne-/kvinnekamp Jeg er redd for at Terje blir storbonde, og selv om hm er morsom er jeg redd han ikke tør å gå opp mot «pipeklubben». Han velger vel gjerne Lasse som forhåpentligvis kan ta ut Thomas🤞🏻 Anonymkode: a49ee...9e5 Det vet jeg, men hvis Terje velger en av de andre damene som førstekjempe, er det nok ikke lett å slå Anniken eller Kine. Tipper de to jentene har brukt tiden godt til å tilegne seg kunnskap om det meste på gården. Det så vi litt av da de holdt på med melkeseparatoren. Anonymkode: 27ee6...923 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1191 Del Skrevet 1. februar 2021 Er det sånn at kvinner MÅ velge kvinner i tvekamp, eller er det et valg? Kunne Anniken valgt Lasse som andrekjempe hvis hun ville? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1192 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det noen flere som la merke til hvordan Thomas begynte å smiske med Øde etter at han vant kampen? 😂 Han driver sånn hele tida, snur seg konstant etter vinden. Og så ufint han svarte Anniken. Nei takk, ut med Signy og Thomas så fort som mulig😅 Ut med pipeklubben rett og slett. Anonymkode: 3503b...396 Jeg la merke til det. Kvalmt! Jeg så Anniken reagerte på det og. Men det var morro å se Signy prøvde å klemme Øde etter kampen men ble dyttet unna😂 Anonymkode: 27ee6...923 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1193 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Var det noen flere som la merke til hvordan Thomas begynte å smiske med Øde etter at han vant kampen? 😂 Han driver sånn hele tida, snur seg konstant etter vinden. Og så ufint han svarte Anniken. Nei takk, ut med Signy og Thomas så fort som mulig😅 Ut med pipeklubben rett og slett. Anonymkode: 3503b...396 Ikke glem at det er tv2 som klipper det Anonymkode: 4340f...f4a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. februar 2021 #1194 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Var en spennende tvekamp i går, som viser at størrelsen absolutt ikke har alt å si 😁 Nå er jeg veldig spent på storbondevalg. Markus kjenner jo ikke alle så godt, men Sølje og Signy var ikke snau med å si i klartekst at begge de ville bli det. Jeg HÅPER Terje blir det. Endret 1. februar 2021 av Elaine Marley 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. februar 2021 #1195 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) loveli skrev (1 time siden): Er det sånn at kvinner MÅ velge kvinner i tvekamp, eller er det et valg? Kunne Anniken valgt Lasse som andrekjempe hvis hun ville? Menn må velge menn og damer må velge damer. Kan love deg at INGEN kommer til å velge Lasse som andrekjempe! 😅 (Hvis det da ikke er bare to igjen!) Endret 1. februar 2021 av tirben 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1196 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) tirben skrev (5 minutter siden): Menn må velge menn og damer må velge damer. Kan love deg at INGEN kommer til å velge Lasse som andrekjempe! 😅 Jeg skjønner ikke helt hvorfor kvinner må velge kvinner. Er man mindre av vekst så kan man jo velge kunnskap eller øksekast hvis Lasse velger en? (Husker ikke alle grenene, er første gang jeg ser på Farmen). Jeg kunne lett gått mot Lasse i en tvekamp hvis jeg hadde lest i gårdsboken først. Why not? Har det alltid vært sånn kjønnsdelt? Og hvis Anniken hadde valgt Lasse, hadde Lasse vært så feig å velge en fysisk gren? Blir ikke det sett på som veldig karakterknusende? Endret 1. februar 2021 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1197 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Er man mindre av vekst så kan man jo velge kunnskap eller øksekast? (Husker ikke alle grenene, er første gang jeg ser på Farmen). Jeg kunne lett gått mot Lasse i en tvekamp hvis jeg hadde lest i gårdsboken først. Why not? *Lasse som andrekjempe* Da kan man jo ikke velge gren selv... Anonymkode: 56e9f...5e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 1. februar 2021 #1198 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): *Lasse som andrekjempe* Da kan man jo ikke velge gren selv... Anonymkode: 56e9f...5e9 Jeg la til det siste avsnittet antakelig når du svarte meg. Blir det ikke ansett som utrolig feigt å velge noe fysisk når man er fysisk overlegen? Ofrer man hele ryktet sitt for å vinne Farmen? Hadde jeg vært Lasse og blitt valgt til andrekjempe så hadde jeg aldri tatt noe fysisk, da hadde jeg mistet hele verdigheten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1199 Del Skrevet 1. februar 2021 loveli skrev (10 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hvorfor kvinner må velge kvinner. Er man mindre av vekst så kan man jo velge kunnskap eller øksekast hvis Lasse velger en? (Husker ikke alle grenene, er første gang jeg ser på Farmen). Jeg kunne lett gått mot Lasse i en tvekamp hvis jeg hadde lest i gårdsboken først. Why not? Har det alltid vært sånn kjønnsdelt? Og hvis Anniken hadde valgt Lasse, hadde Lasse vært så feig å velge en fysisk gren? Blir ikke det sett på som veldig karakterknusende? Ja. Som i idretten. Har sine grunner. Anonymkode: 17a1d...89e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1200 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tror ikke Eli Kari egentlig så "heks" som dere kaller de. Jeg tror hun bare er litt for opptatt av å bli likt og lett å påvirke. Virker ihvertfall på dette intervjuet at Øde ihvertfall har gode tanker om Eli Karis intensjoner i utgangspunktet https://www.seher.no/kjendis/helt-absurd/73352049 Øde er herlig da, ble skikkelig imponert over han i tvekampen. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja. Som i idretten. Har sine grunner. Anonymkode: 17a1d...89e Ikke all idrett er kjønnsdelt og i feks mesterens mester har mange av øvelsene like vilkår, eller at de på enkle måter har tilpasset det. Kunne gjort det samme i Farmen for å slippe at det blir veldig kjønnsdelt Anonymkode: 13418...3cb 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå