Turkis Sau Skrevet 1. februar 2021 #1161 Del Skrevet 1. februar 2021 Galen King skrev (5 minutter siden): Kjempebra tvekamp! De var begge gode i slegge. Fint at Øde vant. Men Markus er også artig! Lurer på hvem neste storbonde blir. Gøy med Markus på Torpet da, og han ble jo så glad! Tipper Terje blir storbonde, mancrushet hans😁 Tror han kan bli en bra storbonde, og sikkert også irritere på seg de som ikke digget Lasse som storbonde. De må dessverre ta i et tak for å klare ukesoppdrag, virker ikke helt som alle der har forstått det helt! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1162 Del Skrevet 1. februar 2021 Det som er en fordel med at evt Signy eller sølje blir storbonde, er at de viser sitt sanne jeg og blir enda mer upopulære. Det er mye stygt som kan komme frem når folk viser at de har makt. Det som er synd, er at Hvertfall Signy kommer til å velge Anniken til førstekjempe. Dersom en annen blir storbonde og velger en av heksene som førstekjempe er det lett for dem å velge Anniken som andrekjempe. Hun ser fysisk svak ut. Hvis Anniken blir storbonde og velger Signy til førstekjempe, har ikke Signy så mye valg. Hun må enten ta ek eller sølje. Kine er altfor fysisk sterk og smart til å la seg beseire. Sølje er også sterk. Men tror ikke Signy har baller nok til å velge ek. Ek er jo queen bee hos mean girlsa (ink Thomas). Anonymkode: 893d8...bb1 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 1. februar 2021 #1163 Del Skrevet 1. februar 2021 Ja, heksene holder alltid sammen! Så noen gamle sesonger nylig. Ble sjokkert... Håper Signy eller Sølje havner i kamp i løpet av de to neste ukene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 1. februar 2021 #1164 Del Skrevet 1. februar 2021 Kaisamaia skrev (5 timer siden): Klemmen Øde gav Anniken da hun forlot hytta var jo bare helt nydelig. ❤️ Seee på den da. Kanskje er de/forblir de bare gode venner, men den klemmen der, altså. 😍 Jeg ble rørt da Øde vant tvekampen. Hva er det som skjer? 😆 Tenk at det går an å leve seg sånn inn i en reality-serie. Det hadde jeg aldri trodd. Artig at det går an da. Takk korona eller høyere makter. Var den klemmen jeg og smelta helt av 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1165 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det som er en fordel med at evt Signy eller sølje blir storbonde, er at de viser sitt sanne jeg og blir enda mer upopulære. Det er mye stygt som kan komme frem når folk viser at de har makt. Det som er synd, er at Hvertfall Signy kommer til å velge Anniken til førstekjempe. Dersom en annen blir storbonde og velger en av heksene som førstekjempe er det lett for dem å velge Anniken som andrekjempe. Hun ser fysisk svak ut. Hvis Anniken blir storbonde og velger Signy til førstekjempe, har ikke Signy så mye valg. Hun må enten ta ek eller sølje. Kine er altfor fysisk sterk og smart til å la seg beseire. Sølje er også sterk. Men tror ikke Signy har baller nok til å velge ek. Ek er jo queen bee hos mean girlsa (ink Thomas). Anonymkode: 893d8...bb1 😂 Anonymkode: 27ee6...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1166 Del Skrevet 1. februar 2021 Øde er enig med meg og mange andre her inne ser jeg🤘🏻 han syns Lasse, Signy og Thomas kan være litt irriterende😅 Spesielt Signy og Thomas er veldig irriterende spør du meg.... Håper virkelig noen fra ‘kakle-gjengen’ ryker denne uka🤞🏻😋 Anonymkode: 3503b...396 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1167 Del Skrevet 1. februar 2021 I ett av one-on-one intervjuene med Øde rett før tvekampen diskuterer de forholdet mellom han og Anniken. På et av spørsmålene svarer Øde "Jeg blir jo mer og mer fanget i nettet kan man si..". Jeg lurer veldig på hva presist det var for et spørsmål han fikk der... Love is in the air? Anonymkode: 56e9f...5e9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1168 Del Skrevet 1. februar 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: I ett av one-on-one intervjuene med Øde rett før tvekampen diskuterer de forholdet mellom han og Anniken. På et av spørsmålene svarer Øde "Jeg blir jo mer og mer fanget i nettet kan man si..". Jeg lurer veldig på hva presist det var for et spørsmål han fikk der... Love is in the air? Anonymkode: 56e9f...5e9 Ja!! Det med fanget i nettet ble jeg helt perpleks av! Håper det betyr på den romantiske måten❤️ håper uansett de beholder et godt vennskap, og kanskje også blir sammen, hadde gledet meg så enormt🙏❤️ Elles håper jeg Øde, Anniken, Marcus eller Terje, vinner hele farmen. Eventuelt Lasse. Men i hvert fall ikke den frekke gjengen 😭 Eller!! charter-Svein 🙏 liker han også. Sårbar og ekte, husker hvordan han ble så lei seg sist gang han var med når de andre snakket dritt om ham. Synes Marcus er skikkelig koselig, og det var ikke hans feil det ble slik med kampen. Skulle helst sett han i kamp med Thomas(?) husker ikke navnet, langt mørkt hår. Anonymkode: f5c89...53f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1169 Del Skrevet 1. februar 2021 Herregud, hva skjer?! 😂 Jeg må bare le av hvor følelsesmessig engasjert man kan bli av en realityserie! Men det er noe med Øde og Anniken sammen som får hjertepumpa til å gå 🥰 Nå skal vi huske på at dette er klippet av proffe TV-folk, og det er slettes ikke sikkert at det var så romantisk som det ser ut til. Men den klemmen da?! Jeez. Jeg tror at Øde ble litt mo i knærne av Anniken, men at det ikke nødvendigvis er gjensidig. Uansett forstår jeg godt at Anniken ble opprørt. Konkurranse eller ei, hadde jeg sagt ja til å være der inne hadde jeg også vært mest opptatt av å ha det hyggelig. Dette er Farmen kjendis, alle som er der har allerede «made it». De trenger ikke den seieren for å komme seg opp og fram. Motivasjonen burde være å ha det kult i noen uker, og da er det klart at man ønsker de fine folka rundt seg lengst mulig. Anonymkode: fa84a...27a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1170 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg tror at Øde ble litt mo i knærne av Anniken, men at det ikke nødvendigvis er gjensidig. Anonymkode: fa84a...27a Jeg tenker det samme! Anonymkode: 56e9f...5e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 1. februar 2021 #1171 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): I ett av one-on-one intervjuene med Øde rett før tvekampen diskuterer de forholdet mellom han og Anniken. På et av spørsmålene svarer Øde "Jeg blir jo mer og mer fanget i nettet kan man si..". Jeg lurer veldig på hva presist det var for et spørsmål han fikk der... Love is in the air? Anonymkode: 56e9f...5e9 Det er en metafor for at det blir vanskeligere og vanskeligere å ungå å bli betatt evt forelsket. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1172 Del Skrevet 1. februar 2021 Anniken har vel en tendens til å falle for badboys. Hvis man tenker på exene. Men kanskje det hun virkelig trenger er en Øde Anonymkode: fff79...08c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1173 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Anniken har vel en tendens til å falle for badboys. Hvis man tenker på exene. Men kanskje det hun virkelig trenger er en Øde Anonymkode: fff79...08c Og når det gjelder Ødes fanget-i-nettet-kommentar tolket jeg det slik at han snakket om hele Farmen generelt. Han blir mer og mer sugd inn i den bobla, og derfor hadde han et sterkt ønske om å komme tilbake til gården. Anonymkode: fa84a...27a Endret 1. februar 2021 av Elaine Marley 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1174 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg tror det er viktig å huske på at det er stor forskjell på hvordan man lever inne i Farmen-bobla og i det virkelige liv. Tenker at det ikke er så rart at man får sterke følelser og blir knyttet til enkelte personer inni en slik boble, hvor de er adskilt fra venner, familie og sitt vanlige miljø. Syns det er kjempekoselig at Øde og Anniken har blitt så gode venner inne der, og vi vet at de har kontakt fortsatt i dag (sett det på insta) - men jeg tror ganske sikkert at de bare er gode venner. De lever jo på mange måter i to helt forskjellige verdener i det virkelige liv☺️ Men Anniken har sagt i intervju etter farmen at Øde er en person hun ønsker å ha i livet sitt for alltid🥰 og det er jo utrolig koselig😊 Jeg syns begge to gjør en utrolig god figur på farmen så langt. Anonymkode: 3503b...396 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1175 Del Skrevet 1. februar 2021 Veldig spesielt å se på en reality hvor ungdommen oppfører seg som voksne, og de voksne oppfører seg som fjortiser!! Jeg bare lurer på, glemmer de at de blir filmet?? Når de sitter og ljuger Anniken rett opp i ansiktet, tenker de ikke da på hvordan det ser ut på tv, ettersom de ble filmet da de sto og påvirket Markus? Den som kom best ut av den diskusjonen var helt klart Anniken, og det eneste negative jeg kan si om ungdommen er at Kine godt kunne backet Anniken opp og sagt noe sånt som "Ja, det er sant. Vi hører faktisk alt dere sier når vi sitter i bakstehuset". Men heia ungdommen! Håper Markus skjønte hva som skjedde, så han velger f. eks. Anniken som storbonde og at hun klarer å splitte syklubben. Anonymkode: c9cea...a77 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1176 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig spesielt å se på en reality hvor ungdommen oppfører seg som voksne, og de voksne oppfører seg som fjortiser!! Jeg bare lurer på, glemmer de at de blir filmet?? Når de sitter og ljuger Anniken rett opp i ansiktet, tenker de ikke da på hvordan det ser ut på tv, ettersom de ble filmet da de sto og påvirket Markus? Den som kom best ut av den diskusjonen var helt klart Anniken, og det eneste negative jeg kan si om ungdommen er at Kine godt kunne backet Anniken opp og sagt noe sånt som "Ja, det er sant. Vi hører faktisk alt dere sier når vi sitter i bakstehuset". Men heia ungdommen! Håper Markus skjønte hva som skjedde, så han velger f. eks. Anniken som storbonde og at hun klarer å splitte syklubben. Anonymkode: c9cea...a77 Akkurat dette har jeg også tenkt på. "De voksne" oppfører seg mye dårligere enn de unge. Anonymkode: 56e9f...5e9 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1177 Del Skrevet 1. februar 2021 Hvem tror dere blir ny storbonde? Jeg tror Markus velger Terje (og det er helt greit) men håper kanskje han velger Øde eller Anniken... 🤘🏻 Så lenge det ikke blir en av kaklehønene😅 så føler jeg meg ganske sikker på at det blir jentekamp neste... Anonymkode: 3503b...396 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1178 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Akkurat dette har jeg også tenkt på. "De voksne" oppfører seg mye dårligere enn de unge. Anonymkode: 56e9f...5e9 Det er vel slik de har klart å klatre opp karrierestigen. Det sier litt om meangirlsa. Flaut å se på. Anonymkode: 27ee6...923 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1179 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem tror dere blir ny storbonde? Jeg tror Markus velger Terje (og det er helt greit) men håper kanskje han velger Øde eller Anniken... 🤘🏻 Så lenge det ikke blir en av kaklehønene😅 så føler jeg meg ganske sikker på at det blir jentekamp neste... Anonymkode: 3503b...396 Hvis Terje blir storbonde, er Anniken trygg. De er jo gode venner der inne. Anonymkode: 27ee6...923 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #1180 Del Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis Terje blir storbonde, er Anniken trygg. De er jo gode venner der inne. Anonymkode: 27ee6...923 Det beste er om Anniken blir valgt for da beholder vi både henne og Øde en uke til. Anonymkode: ad81a...5f5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå