Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg og senset noe sånt. Og ble umiddelbart redd for at han skal bli skuffet.

Anonymkode: bd53c...0a1

Tror uansett ikke Øde kommer til å slite på «damefronten» etter han har sjarmert oss alle i senk 🥰

Anonymkode: c33d7...c53

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror uansett ikke Øde kommer til å slite på «damefronten» etter han har sjarmert oss alle i senk 🥰

Anonymkode: c33d7...c53

Nei, unner ham vind i seilene 😊😍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da EK gikk gjennom ukesoppdraget sammen mentor, snakket hun til ham som om han var et barnehagebarn 😂

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (3 timer siden):

Skuffet over Eli Kari «Ja han sa det, men det sa han jo at var tull, uff så leit», også var hu blant de som gikk å sa det til Markus.

Hun har falt seg i denne serien, Annijor har vokst derimot. Syns hun er ærlig, og tøff som tørr å si ifra. Og hu ekle Elle dama, det er det Signy sier som er bullshit. At de er frekke nok til å svare igjen mot Annijor. De er mobbere, og juger atpå til på hva de har gjort. «Vi har ikke sagt», det er jo opptak som viser at de har sagt det. Fy faen blir så provosert av at det er mulig å bli så falsk, at man ikke engang kan stå for det man sier.

Signy er jo manipulerende. Påstår at Annijor overreagerer, og lyver så det renner. At voksne mennesker kan oppføre seg slik. Eli, Kari, Thomas og Signy håper jeg ryker fort.

Kunne ikke vært mer enig! Eli, Thomas, Sølje og hu Elle-dama er så slemme....

Endret av Palmetreet
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhiteSwan skrev (12 minutter siden):

Det er feil. Anniken snakket og Thomas avbrøt henne.

Ja, men hun sier jo at hun skal snakke og han skal være stille! Og han bare lot henne ture frem, dette er feminisme. Han hadde en innvending, men hun tror hun kan snakke fritt uten at han kan styre ordet. Ekstremt puslete fra Thomas å la seg overkjøre av en kvinne, attpåtil en veldig ung en. Jeg forventer mer fra en mann i førtiårene. Dagens unge nyfeministiske gutter er det ikke håp for, så dem har jeg gitt opp.

Anonymkode: 702bc...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men hun sier jo at hun skal snakke og han skal være stille! Og han bare lot henne ture frem, dette er feminisme. Han hadde en innvending, men hun tror hun kan snakke fritt uten at han kan styre ordet. Ekstremt puslete fra Thomas å la seg overkjøre av en kvinne, attpåtil en veldig ung en. Jeg forventer mer fra en mann i førtiårene. Dagens unge nyfeministiske gutter er det ikke håp for, så dem har jeg gitt opp.

Anonymkode: 702bc...34e

Det er vi damene som har tatt over alt nå, moahahahaaa 😈

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte hun Elle-dama var så frekk mot Anniken. Da hun Anniken ville fortelle hvorfor hun ikke er enig slakt, får hun høre "du er i mindretall" skikkelig surt fra hu Elle-dame. Og da Elle-dama sa "enig med sist talende her" eller hva hu sa da de spurte om hun hadde påvirket Marcus til å velge Øde... Hu prøver å pushe Anniken ned føler jeg. Psykisk mobbing. 

Fikk også inntrykket av at Øde ga ekstra lange klemmer til Anniken, tror han har litt mer enn vennskapsfølelser der. Men det er bare koselig i så fall.

Anonymkode: 4d744...f52

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en maktdemonstrasjon av Øde! Ble litt nervøs når han gikk for slegge, men så feil kan man ta - jeg er skikkelig imponert! Bor mye i den gutten der!

Og vennskapet mellom han og Anniken er så koselig🥰

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke håper jeg for guds skyld at det er Signy og Thomas som detter på ræva uti vannet😂😂

To bedrevitere som har en litt sånn spiss og nedlatende tone når de snakker til folk... De burde lære litt fra f.eks Øde hvordan man snakker om og til folk 👏🏻😇

Anonymkode: 3503b...396

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er vi damene som har tatt over alt nå, moahahahaaa 😈

😂😂

Anonymkode: c908b...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 timer siden):

Nå er Anniken tøff! Står alene imot resten av ruklet, som svarer i grenseland usaklig med "paranoid", konspirasjon og overreaksjon osv. 

"Nå snakker jeg!"

Hun vokser stort hos meg. Bra jobba, Anniken! Ta plass!

Hun imponerte faktisk der!  Thomas falt igjen flere hakk hos meg når han går så usaklig ut som å kalle henne paranoid... Signy óg faller hakk for hakk i min bok. Den ENESTE voksne i den diskusjonen var faktisk Anniken! 👏

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmetreet skrev (19 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig! Eli, Thomas, Signy og hu Elle-dama er så slemme....

Signy er Elle-dama...

Anonymkode: 50ac2...603

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Signy er Elle-dama...

Anonymkode: 50ac2...603

Ah! Trodde Signy var hun Sølje! Jeg blandet, haha. Da mener jeg Signy, Sølje, Eli og Thomas. Takk for at du sa ifra, har endret til riktig.

Endret av Palmetreet
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle faen ikke forundre meg om Marcus velger Signy til storbonde. Blir ikke overrasket dersom hun har klart å manipulere han til det. Ble nesten kvalm da jeg så klippet med Sølje og Signy der de står med Marcus og sier at de ønsker å bli storbonde dersom han taper.. Var vel også da de sa at han burde velge Öde.  MEN uansett hvem som blir storbonde, så MÅ det bli jentekamp neste gang.. Og da vil jeg ha Signy som førstekjempe (hvis hun ikke blir storbonde da) og EK som andrekjempe. Alternativt EK som første og Sølje som andrekjempe. Hvem av dem som ryker da, spiller egentlig ingen rolle, men tror jeg ønsker EK ut før Sølje. 

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marcus sa jo etterpå da at han nok lot seg lure litt av Signy eller noe i den duren. Tror ikke vi skal være redde for det 😊 Tipper (håper) på Terje 👍🏼

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmen Øde gav Anniken da hun forlot hytta var jo bare helt nydelig. ❤️ Seee på den da. Kanskje er de/forblir de bare gode venner, men den klemmen der, altså. 😍 Jeg ble rørt da Øde vant tvekampen. Hva er det som skjer? 😆 Tenk at det går an å leve seg sånn inn i en reality-serie. Det hadde jeg aldri trodd. Artig at det går an da. Takk korona eller høyere makter.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tvekamp! De var begge gode i slegge. Fint at Øde vant. Men Markus er også artig!

Lurer på hvem neste storbonde blir. 

Endret av Galen King
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...