Gå til innhold

Farmen kjendis 2021

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Haha😂 Personlig har jeg det helt utmerket i ‘Øde-euforien’ for øyeblikket😉🥰 Syns det er gøy med folk som er annerledes og ser verden gjennom litt andre øyne. Øde gjør rett og slett programmet litt mer fargerikt og interessant. 

Men for all del, jeg syns de fleste som er med denne gangen virker som ålreite folk. Men en får jo sine favoritter likevel😊

Anonymkode: 3503b...396

Mener du meg eller Øde her? :icon_lol: Jo takk, bare hyggelig du! :fnise:

Enig. En god gjeng. Egentlig litt for god. Tenker at Riise og Espen egentlig ikke burde ryke ut (selv om det er dem man ønsker ut). Det er jo dem som har skapt underholdningen nå. Kan bli litt traust der inne hvis Espen sjekker ut. Litt for mye good-vibes, liksom. Noen må ha på seg kappen som den stygge ulven! :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Lawyam said:

Når Lasse viser prestefolket rundt på garde, priceless. :)

Ja, det var fantastisk! "Ja, og her er det en blomst" 😆

Anonymkode: 13418...3cb

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (På 21.1.2021 den 21.05):

Glemmer forøvrig aldri Aylars rekord i melkespannholding. Respect.

Den rekorden ble vel slått ganske greit av begge jegertvillingene.

Anonymkode: 50ac2...603

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke forstå at Espen er komiker.. Han er jo bare irriterende :P Og hva var det som eeegentlig var morsomt med å gi ut telefonnummeret til Riise i sin tid? Merkelig form for humor, må jeg si..  Nei, den mannen har jeg fått så langt oppi halsen bare på under 2 farmenuker 😂  Han er ikke min type komiker, hvertfall! Terje Sporsem derimot! 🙌

Anonymkode: fed79...6b9

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har vi sett samme episode? 😂

Synes ikke Øde har surmulet overhodet jeg. Han har bidratt på forskjellige oppgaver (pipekragen og på åkeren) i tillegg til maleriet som naturlig nok bare er hans oppgave. Vi får jo ikke se alt som skjer på skjermen, og jeg antar at Lasse som storbonde har fordelt oppgaver til de forskjellige - og jeg tviler på at han ville latt Øde holde på med kun maleriet hele uka.. Øde har selv sagt i intervjuer at han sjelden blir fornøyd fordi han alltid har fått høre at ting kan forbedres - derav er det vel naturlig at han ikke er kjempefornøyd med et maleri som må gjøres på kort tid. Betyr ikke at han surmuler det? Jeg fikk ihvertfall ikke det inntrykket. Syns heller Øde svarer veldig ærlig når han blir spurt om noe, og ikke bare prøver å ‘smiske’ eller være superpositiv hele tida, sånn som enkelte andre...😉 
Men godt vi ser ting forskjellig tenker jeg da🤗

Helt enig med deg

Jeg tror ikke Øde har nedprioritert maleriet med vilje, han hadde nok helst sett at han bare fikk jobbet med maleriet (selv om å ferdigstille et maleri på 5 dager er umulig for en kunstmaler), men måtte bidra på de andre oppgavene også. 

Det ser man jo da Øde siste dagen oppsøker Lasse og ber om fri fra åkeren for å få jobbe med nettopp bare maleriet (noe Lasse sier ja til)

Det er nettopp dette de andre burde ha gjort også; oppsøkt Lasse/storbonden og kommunisert at de trenger en pause eller om det blir for mye for de i stedet for å presse seg selv for hardt og deretter anklage Lasse for å være en militær slavedriver. Lasse er ikke tankeleser heller, og så lenge ingen sier i fra så tror han jo det er greit. Og det er i alles interesse å få ukesoppdraget i havn, og da må man stå på selv om man er sliten og har vondter her og der. Lasse selv jobber jo for to, han og Anniken har virkelig gjort en innsats med pløyinga

Ei annen ei som virkelig står på er Sølje, hun har jeg fått mere sansen for etter Farmen. Likedan Anniken 

Mine favoritter til må er Terje, Øde, Lasse, Sølje, Eli Kari og Anniken. Kine og Signy har ikke hatt så mye skjermtid, så de har jeg ikke helt ei formening om enda. Espen synes jeg er uspiselig, så han håper jeg ryker på søndag. 

Endret av skruf
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terje og Øde var på God Morgen Norge i dag. To flotte typer og fikk bare enda mer sansen for begge to egentlig🥰

Og det morsomme med at media på en måte prøver å lage mer ‘drama’ ut av Øde sine uttalelser - mens han sjøl gidder rett og slett ikke være med på det😂 👏🏻

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den rekorden ble vel slått ganske greit av begge jegertvillingene.

Anonymkode: 50ac2...603

DIsse rekordene for de som kan stå lenge avhenger bare av motstanderen. Aylar kunne sikkert stått en stund til om Kari Jack hadde stått lenger. Ingen gidder å bli stående etter at motstanderen gir seg.

Anonymkode: 63f82...0b3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1 skrev (På 17.1.2021 den 21.18):

JAR, for en fjott. Jada, Espen provoserte med vilje. Men at det fører til at en voksen mann går helt i oppløsning og begynner å grine og påstår at han "brukte sønnen hans" mot han... Låård🙄 

Ser dette nå. Herregud, hadde ikke noe godt inntrykk av JAR fra før av, men at en voksen person klarer å oppføre seg som en liten unge på denne måten er bare hysterisk patetisk! Skjønner godt at Espen har moret seg litt med noen få stikk. Må ha vært urkomisk å oppleve. 

Synd det ble som det ble, hadde vært fantastisk om begge to hadde blitt værende en stund til.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (På 17.1.2021 den 21.28):

Greit nok at han er sår og kanskje ikke skulle latt seg provosere så lett ,  men man kan ikke bestemme hvordan andre mennesker skal reagere. Blir som å si at man skal få lov til å være drittsekk , fordi andre må la være å bli provosert.. Eller å si at noen "Er hårsår ", fordi man ikke klarer å oppføre seg ordentlig. 

Espen provoserer jo til de grader og går langt over grensa, sammenliknet med JAR. 

Haha, han sa ingenting det var noe å ta på veg for. Dette er jo bare latterlig. Må oppleves som smått absurd for Espen at en voksen mann faktisk seriøst begynner å gråte for dette. 

Jeg tror faktisk dette er et tegn på at JAR slett ikke ble mobbet i oppveksten. Han bare opplevde alt som ikke var en hyllest fra alle andre som mobbing.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 23.47):

«Det er bare å beklage. Jeg trodde at forretningsideen til «Farmen» er at man skal jukse om man får det til, eller at man skal tenne på et teppe inne i huset, mens de andre er ute. Jeg visste ikke at «Farmen» er en rural utgave av «Kvitt eller dobbelt», så jeg legger meg flat. Det er fryktelig pinlig å bli tatt for å jukse. Og på «Farmen kjendis» av alle steder, da ...»

Anonymkode: 77e1b...c95

Haha, genialt! Espen Thoresen er helt konge. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 22.05):

Visste godt hvem Espen var fra før, mest pga det artige/bisarre navnet han hadde i mange år. Men at han var en slik dust som han har vist nå, var nytt. Minner litt om oppfinneren i fjor. Ikke alle kommer godt ut.

Anonymkode: d169f...59b

Haha! Minner ikke litt engang! Om noe er det JAR som minner om han dustete oppfinnertypen. Skikkelig såre typer. Espen bare later som om han er "sår" oppi det hele, fordi det er så lættis. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.1.2021 den 13.52):

Skjul innhold

For noen tanker Øde har til homofili. Der tapte han seg stort i mine øyne...

Anonymkode: 98d75...4e9

For noe tull! Han sier bare at kirken må forholde seg til Bibelen, ellers får man danne en ny religion. Han sier ikke at han selv har noe i mot homofile.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 9.12):

Positivt overrasket over Terje Sporsem. Trodde han var en klyse, men han fremstår som en real type. 

Øde er konge. 

Anonymkode: f6eaa...235

Terje Sporsem er en hedersmann!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppland skrev (På 20.1.2021 den 23.27):

Tror aldri jeg har sett en Farmen deltaker som har vært mer anonym enn det Kine er. 

Live Nelvik i 2004.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 21.1.2021 den 0.35):

Hva trodde du? At Stig Henrik (55) er 35, eller at Sølje(45) er 65? 

Tenkte han var rundt 50 og hun nærmere 60.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

For noe tull! Han sier bare at kirken må forholde seg til Bibelen, ellers får man danne en ny religion. Han sier ikke at han selv har noe i mot homofile.

Selvsagt er han ikke i mot homofile, men skjønner ikke at de vil gifte seg i kirken - som egentlig er i mot dem. 
Øde og Terje på god morgen i dag forresten 😊

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Maxwell
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Terje og Øde var på God Morgen Norge i dag. To flotte typer og fikk bare enda mer sansen for begge to egentlig🥰

Og det morsomme med at media på en måte prøver å lage mer ‘drama’ ut av Øde sine uttalelser - mens han sjøl gidder rett og slett ikke være med på det😂 👏🏻

Heier på Øde ☺️ Herlig fyr. Ja, media gjør alltid dette. Som homofil selv blir jeg så lei av hvordan media alltid skal gjøre en sak ut av det når en eller annen kjent person uttaler seg om homofili. Øde har snakket om det i media allerede og forklart hva han mener. Han sier at det er en selvfølge for ham at par av samme kjønn skal få gifte seg, men at kirken går i mot seg selv. Storm i et vannglass fra media sin side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes folk er litt slemme med JAR jeg egentlig 😕 Er jeg den eneste som ikke har noe i mot ham? 

Anonymkode: 06a18...fa0

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndaEnGang
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes folk er litt slemme med JAR jeg egentlig 😕 Er jeg den eneste som ikke har noe i mot ham? 

Jeg oppfattet han som en sutrepave fra start, men alt i alt virker han egentlig som en fin fyr som jeg ikke har noe imot. Synes han virket litt søt på Torpet når han ble gira på de snekkeroppgavene, og jeg skjønner godt at han ble overveldet av alle personlighetene inne på Farmen.

Han er ute av både Farmen og Torpet nå, så jeg synes egentlig ikke han trenger å være et tema lenger, spesielt ikke om hensikten bare er å snakke om hvor lite man liker han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har heller ikke noe i mot ham 😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...