AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 Hei! Min hunnkatt ble kastrert for snart to måneder siden. Arret hennes er veldig "klumpete". Pelsen har vokst ut, men kjenner veldig godt at det absolutt ikke er glatt og pent. Noen som har greie på/erfaring med hvordan et slikt arr bør være etter såpass lang tid? Virker jo ikke til å plage henne, men det er jo ikke så lett å vite alltid... Anonymkode: 0e2f2...afc
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Det kan være en kant der, men på vår ble det borte etter en stund og nå kjennes det ikke Anonymkode: 55c20...431 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 Det kan være litt klumpete/ujevnt en stund etter operasjon, ikke noe galt med det. Er du likevel i tvil, hør med veterinæren som utførte kastreringen. Anonymkode: 808b5...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Dyr bryr seg ikke om arr, og ikke blir den uglesett av andre katter for det heller, så det er ingen fare i at det ble sydd litt klumpete igjen. Anonymkode: d14a5...500 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Skrevet 1. desember 2020 Når min ble kastrert (ca like lenge siden som din) informerte vetrinær om at det er vanlig å få ett «bulkete» arr, og at det vil flate seg ut med tid. Jeg husker ikke hvor lenge, men tror det var noen måneder. Om du er usikker kan du ringe veterinæren og høre hva du skal forvente, og evt hva du må se etter. Hun har det bra ellers og oppfører seg normalt? Anonymkode: 00da1...392
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå