AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #1 Skrevet 1. desember 2020 I går var jeg hos psykologen, vi ble enig om å avslutte i vinter engang. Grunnen til hun vil avslutte er ikke fordi jeg ikke er «flink nok» hun sier hun ser på meg som ferdig behandlet. Jeg er reflektert, har nyttegjort meg terapi og er svært oppegående var ord hun brukte. Grunnen til at vi skal avslutte er fordi jeg nærmer meg slutten, og det er ekstremt mange som står på venteliste og som må få komme til. Jeg har noen ting jeg trenger å jobbe med, og det skal vi jobbe med fram til avslutning. hun var glad for mailen, og synes jeg vær ærlig og direkte på en adekvat måte. bare en liten oppdatering siden det var en stor del som mente jeg var på trynet, og at psykologen var dritt lei meg. Etter 4 år kjenner vi hverandre såpass godt at vi tåler måten vi snakker med hverandre på, nettopp fordi tryggheten er i bunn. men må ærlig innrømme at prosessen med avslutning er litt skremmende, da jeg ikke har noen å snakke med. Men helt ærlig tror jeg at jeg kommer til å klare meg ganske godt. Har alle forutsetninger for det. Så vet jeg at jeg har den andre psykologen i bakhånd om behovet melder seg ved et senere tidspunkt 🤗 Anonymkode: f7144...2a8 5
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Skrevet 1. desember 2020 Vi var inne på det med ventelister i den andre tråden, så sikkert fint for deg å få den bekreftelsen fra henne. Og det ser ut som du har fått nytte av terapien og det er ganske vanlig at avslutningsprosessen virker skremmende, men jeg tror du vil klare deg bra. Reaksjonen din fra forrige tråd var også ganske normal, og jeg ønsker deg alt godt videre ❤️ Anonymkode: a73f0...058
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi var inne på det med ventelister i den andre tråden, så sikkert fint for deg å få den bekreftelsen fra henne. Og det ser ut som du har fått nytte av terapien og det er ganske vanlig at avslutningsprosessen virker skremmende, men jeg tror du vil klare deg bra. Reaksjonen din fra forrige tråd var også ganske normal, og jeg ønsker deg alt godt videre ❤️ Anonymkode: a73f0...058 Ja, at det er ventelister er jo vanlig, men det fikk jeg ikke vite før i går. Det bekreftet hvertfall at det ikke er jeg som er problemet. Har hatt mye nytte av terapien. Har vært gjennom traume behandling av seksuelt overgrep, og kan nå sitte å si at jeg er «kurert» om en kan bruke det ordet.. det vil alltid være med meg, men plagene jeg hadde rundt dette eksisterer ikke lenger. Har lagt dette nederst i sekken, og ofrer det ikke en tanke. 1 år siden vi var ferdig å jobbe med det. Anonymkode: f7144...2a8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #4 Skrevet 1. desember 2020 Rart ingen av de aggressive damene er på tastaturet i kveld.. Anonymkode: f7144...2a8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå