T. S Skrevet 1. desember 2020 #1 Del Skrevet 1. desember 2020 Er skuffet over at disse langrennshunkene ikke har fått seg sitt eget diskusjonsforum 🤤🤭 Her er Iversen storfavoritt med sitt glimt i øye, bra humor og ett kjekt utseende. Noen flere som følger med på langrenn her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 Klæbo lett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 6. desember 2020 #3 Del Skrevet 6. desember 2020 Digger Klæbo og Ivers😄 Artige typer begge to, liker de begge så godt at jeg omtrent ikke klarer å se skirenn der de gjør det dårlig. Evt spoler jeg meg forbi til man har innsett at de ikke gjør det så bra. Lagsprinten i fra VM 2019 elsker jeg. Skal sies at jeg liker HC og Sjur godt også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T. S Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 7. desember 2020 Lagsprinten VM 2019 digget jeg å, har sett den opp igjen mange ganger 🙈.🤪 Enig med dere med klæbo også, både en kjekk kar som virker til å ha en del humor. Koste meg gjennom siste vloggen til klæbo, hvor ivers var med å. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå