AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #21 Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Uforståelig! Hun er jo utrolig koselig og gledet seg med meg over synet av baby. Hun satt og sa ting som: åå så fin, se på de søte fingrene osv. Hun har sikkert sett det hundre ganger men klarte liksom å glede seg med meg Anonymkode: 7c85c...4a4 Fordi du hadde en positiv opplevelse trenger ikke det gjelde for absolutt alle andre. Det er nesten mer uforståelig det at du tror det. Man kan ha gode og dårlige dager. Man kan vokse som menneske i takt med jobben og utvikle seg. Det kan være mange grunner til at noen har en dårlig opplevelse og andre har en god opplevelse. Man har ulike preferanser. Jeg har en helt fantastisk fastlege, men det er ingen automatikk i at absolutt alle andre skal synes det samme som meg. Anonymkode: ef5b3...016 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #22 Skrevet 1. desember 2020 Har vært hos begge, Aage og Linda, på TUL og en UL i uke 16, og det var like positivt begge gangene. De er flinke, presise og veldig hyggelige. Jeg likte meg spesielt godt med Aage, han var veldig varm og betryggende, tok seg ekstra god tid, forklarte alt han så på og var tydelig interessert i at alt skulle stå bra til både med meg og baby:) Kan anbefale begge! Anonymkode: 0740b...45d 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #23 Skrevet 1. desember 2020 Hvis det er downs dere er redde for bør dere heller ta NIPT. Nakkefold er jo bare bingo. Anonymkode: 8d2e3...152
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #24 Skrevet 1. desember 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Tror hun er russisk opprinnelig ja. Skjønner ikke helt hva nasjonaliteten har å si her egentlig. Viktigste er fagkompetansen, og den har hun! Anonymkode: 44121...c44 Hvorfor kommenterer du ikke på at hun skriver det er en kvinne. Kjønnet har jo heller ikke noe å si her. Anonymkode: 0713d...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #25 Skrevet 1. desember 2020 Var hos Aage i uke 7 forrige svangerskap. Dyktig! Men denne gangen var jeg hos Lundring på Jessheim. Mye bedre bilder! Anonymkode: 0c23c...590 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #26 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror hun er russisk opprinnelig ja. Skjønner ikke helt hva nasjonaliteten har å si her egentlig. Viktigste er fagkompetansen, og den har hun! Anonymkode: 44121...c44 Det har noe å si når hun er sånn klassisk sur og bydende østeuropeer. Grav alvorlig, ikke noe småsnakk, ikke et smil. Det er nok en kulturforskjell, men i mitt tilfelle blir det litt krasj. Det var ikke fru steinansikt jeg trengte å møte da jeg hadde SA. Anonymkode: 28bec...334 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #27 Skrevet 2. desember 2020 Oppfattet Linda som brutal. Tok celleprøve og ultralyd. Hun var sur og hardhendt. Jeg følte meg skikkelig dårlig etter timen.... ca 3 år siden. Anonymkode: a0755...e49 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #28 Skrevet 2. desember 2020 Super erfaring med både Linda og Aage. Linda spesielt var helt super, både når det var MA, når det ble baby, når vi hadde med tre år gammelt storesøsken på timen, osv. Hun har alltid gledet seg over baby med meg og hadde medfølelse når det gikk galt. Hun var veldig forsiktig rent fysisk. Anonymkode: c2719...ada 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #29 Skrevet 2. desember 2020 Har vært hos både Linda og han mannen. Linda kan oppleves som litt kort og sur hehe, enig i den. Men hun var veldig nøye nå sist og jeg fikk mange fine bilder Mannen er mye hyggeligere og mye blidere. Men de er flinke i faget begge to Anonymkode: 17ea3...e28 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #30 Skrevet 6. desember 2020 Vært hos Aage Huseby, 3 ganger. Første gang til ultralyd i uke 7, andre gang i uke 8 da jeg var urolig for noe, som viste seg å være en MA. Og en sjekk for å se at alt så bra ut etter å ha tatt mifegyne og cytotec kur. Utrolig hyggelig, varm og behagelig menneske! Anbefales veldig. Og helt enig i at sekretærene også er veldig hyggelige. Ikke altfor dyre priser heller! Anonymkode: fc9f5...0df
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #31 Skrevet 5. september 2024 Gammel tråd, jeg vet, men er det noen som har vært der i det siste? Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få bilder/video tilsendt på sms, men nå er det flere timer siden jeg var der og jeg har fortsatt ikke mottatt noe. Jeg tenker å ringe i morgen, men hvilken erfaring har folk? Kommer bildene med en gang eller senere? Jeg bekreftet telefonnummeret mitt, så det er rart om det har blitt sendt feil. Anonymkode: 188c8...c36
Venterpåregnbuen Skrevet 5. september 2024 #32 Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gammel tråd, jeg vet, men er det noen som har vært der i det siste? Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få bilder/video tilsendt på sms, men nå er det flere timer siden jeg var der og jeg har fortsatt ikke mottatt noe. Jeg tenker å ringe i morgen, men hvilken erfaring har folk? Kommer bildene med en gang eller senere? Jeg bekreftet telefonnummeret mitt, så det er rart om det har blitt sendt feil. Anonymkode: 188c8...c36 Har vært der flere ganger dette svangerskapet, sist gang var i juli. Har alltid fått sms med link til bildene kort tid etter timen.
Frøken.stille Skrevet 5. september 2024 #33 Skrevet 5. september 2024 Var der i februar, vi fikk link til bildene med en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå