Teardrop Skrevet 1. desember 2020 #1 Del Skrevet 1. desember 2020 Noen som har tester 30 dagers planke challange? Føler du deg sterkere eller i bedre form? Holdt du ut alle sekundene hver dag etter planen? Merket du endringer i strammere kropp? Skal prøve en slik nå i 30 dager selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #2 Del Skrevet 1. desember 2020 Hva gjør man når de 30 dagene er over? Anonymkode: 27999...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #3 Del Skrevet 1. desember 2020 Nei, helt idiotisk å sammenligne seg med andre. Planken er heller ingen god øvelse, bruk en dynamisk øvelse. Som roll-out for eks. Anonymkode: 7e42e...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 1. desember 2020 #4 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva gjør man når de 30 dagene er over? Anonymkode: 27999...216 Da nyter man den slanke og veltrente kroppen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #5 Del Skrevet 1. desember 2020 Ville nok lagt på noen øvelser til, så det ble et ordentlig treningsprogram, og vekslet mellom statisk og dynamisk. Å holde planken lenge, er ikke spesielt krevende for muskulaturen. Det er heller ikke noe som gir flat mage, slik mange tror. Da må man trene ned ganske mye av fettprosenten først. Anonymkode: 066ee...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #6 Del Skrevet 1. desember 2020 Teardrop skrev (4 timer siden): Noen som har tester 30 dagers planke challange? Føler du deg sterkere eller i bedre form? Holdt du ut alle sekundene hver dag etter planen? Merket du endringer i strammere kropp? Skal prøve en slik nå i 30 dager selv Det har jeg ikke testet, men jeg har testet andre daglige kjerneøvelser over lengre tid, og det fungerte veldig bra. I løpet av få uker hadde jeg strammet inn 4 cm i midjen. Men man blir ikke i bedre form av å trene kjernemuskulatur. Ikke får man lavere fettprosent, og ikke blir man særlig mye sterkere heller. Men man får bedre holdning, bedre stabilitet, og får et bedre gunnlag for annen type trening. Jeg har selv opplevd å tro at jeg var sterk fordi jeg hadde trent mye styrke over lengre tid, men det viste seg at jeg kompenserte for den svake kjernemuskulaturen ved å bruke de musklene som faktisk var sterke, den ytre muskulaturen. Dette ble ikke oppdaget før jeg skulle gjøre den letteste av de lette kjerneøvelsene, der jeg ikke kunne bruke de ytre musklene som støtte, og jeg ble skadet. Anonymkode: 72bb2...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #7 Del Skrevet 1. desember 2020 Å holde planken i 30 dager høres slitsomt ut... Anonymkode: e332b...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå