Gjest Hilde Skrevet 28. september 2002 #21 Del Skrevet 28. september 2002 Hvis jeg har fornærmet noen, så ber jeg så mye om unnskyldning. Det var ikke meningen. Det er bare så sjeldent jeg er innom disse diskusjonene for tiden, at da leser jeg de innleggene som fanger min interesse - og det gjorde bl.a. denne diskusjonen. Jeg mente kun og si at det virker temmelig fjernt for meg - og jeg er nok desverre av den typen mennesker som helst skal ha håndfaste bevis for at slikt er tilfelle. Men jeg forstår jo at denne tråden ikke går ut på å overbevise meg om at dere snakker sant - derfor avslutter jeg her - og leser videre uten innblanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitri Skrevet 28. september 2002 #22 Del Skrevet 28. september 2002 Hilde Jeg har faktisk opplevd og sett sånne ting før jeg åpnet en eneste bok om dette emnet. Jeg har alldeles ikke lest eller hørt for mange historier bare fordi jeg tror på dette. Så hvorfor i alle dager kommer folk med sånne uttalselser ( gjelder ikke bare deg )? Jeg misliker det sterkt. Så ja, nå ble jeg litt fornærmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå