Gå til innhold

Feber etter neseoperasjon.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tatt en neseoperasjon for 3 - 4 dager siden. Vet at man kan føle seg litt dårlig etter narkosen og smerter på operasjonsområdet. 

Men nå har det gått fire dager og jeg føler fortsatt at jeg har feber og muskelverk. Litt døsig/svimmel når jeg står oppreist, men ikke mye. Er fremdeles sengeliggende. 

Er jeg overdramarisk eller kan dette være tegn på infeksjon? Er livredd for å få noe sånt og at det skal spre seg😀

Anonymkode: f9f46...161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du feber, eller bare føler du deg dårlig? Hva fikk du beskjed om etter operasjonen i forhold til evt feber? Hvis du er urolig bør du kanskje kontakte de som opererte deg, evt legevakta

Skrevet

Jeg snakket med de som opererte for to dager siden og da sa de at det er vanlig i starten og at det vil avta. Men det har det ikke gjort enda. Så nå føler jeg at jeg maser ved å ringe igjen. Bor på hotell så har ikke hatt tilgang til temperaturmåler så kan ikke helt sikkert si om jeg har feber. Men det kjennes ut som feber. Nedsatt allmenn tilstand, feberfølelse i kroppen, muskelverk, svimmel og skifte mellom varm og kald - frysetokter. Dog, frysetoktene har avtatt de siste dagene 😊

Anonymkode: f9f46...161

Skrevet

Feber er indikasjon på infeksjon, som i verste fall kan utvikle seg til sepsis (blodforgiftning) ubehandlet. Så ring dit og be om konsultasjon hvor de kan ta feber på deg og måle CRP og hvite i blodprøver

Anonymkode: 65be6...bf4

Skrevet

Sjekk crp ja. Kan være en infeksjon.

Anonymkode: 21e02...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...