Gå til innhold

Klining- hvordan bli en god kysser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betegner du som god kysser? Hvordan kysser/kliner du? 

har så lyst å kysse med mer lidenskap, blir så overfladisk mange ganger, kun med munn og litt med tunge. Kan man feks gjøre slik at leppene føles mykere?

Anonymkode: ce5e9...eac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lidenskapelig og gode kyss kommer naturlig om man er tiltrukket og er glad i/har lyst på personen. 

Skrevet
Rant skrev (1 minutt siden):

Lidenskapelig og gode kyss kommer naturlig om man er tiltrukket og er glad i/har lyst på personen. 

Kanskje jeg aldri har sluppet meg helt fri da.. har aldri opplevd det.. 😌

TS

Anonymkode: ce5e9...eac

Skrevet

Å kysse er egentlig ikke så vanskelig. Prøv å nyt kysset i stedet for å perfeksjonere det. Konsentrer deg om kysset så blir det så mye bedre. 💜

(Jeg har faktisk laget en oversikt over 100+ måter å kysse bare for å illustrere at det finnes mange, mange måter å kysse - så ingen grunn til å leste etter den «perfekte» måten, synes jeg.) 

Skrevet

Kysser først mykt uten tunge, bare leppene, så smaker jeg mer og mer. Etterhvert bruker jeg tunga til å leke med den andres tunge. Veksler mellom å gi og få kyss til/fra den andre (i leken).. 😘 

Anonymkode: fd465...fa8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kysser først mykt uten tunge, bare leppene, så smaker jeg mer og mer. Etterhvert bruker jeg tunga til å leke med den andres tunge. Veksler mellom å gi og få kyss til/fra den andre (i leken).. 😘 

Anonymkode: fd465...fa8

Du er nok en god kysser😘😅

Kvinner burde jo egentlig være bedre kyssere enn menn da, men jeg har kjent noen av dem som kysser som en "fisk"

Er du litt usikker kan man kopiere den man kysser, da blir du ikke førende og gjør noe galt. Kyss kan brukes i mange anledninger, men jeg synes det er best med litt fukt uansett. Tørre sprukne lepper kjennes ut som torn og føles kaldt, selv om hensikten er god. Munnhygiene er jo også viktig og det spørs litt på ånden din lukter av hva du har spist...

Fuktig, litt vacuum og helst med litt lyd, det setter jo hjernen i kok... men fra sakte til tungekyss må man ikke forhaste seg, kroppen må få tid til å tenne synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...