Gå til innhold

Frihet


Zeeth

Anbefalte innlegg

Har levd i mer enn 2 generasjoner, og nå slår jeg meg løs. Mann utkledd i kvinneklær.    

Kler meg kun ut når det er handletur, ca en gang i uken. Ellers er kroppen mann, og får være det.                    

Erfaringer med damekroppen er merkbar. I butikkene blir jeg som oftest tatt imot på en helt annen måte enn som mann, mye bedre service og hjelpen kommer fort. Plutselig ble det gøy å gå og handle. 

Ute på gulvet / gaten, skanner damene meg fra topp til tå, mannfolkene må endre blikket. Barna har låst blikket. Kanskje de tror det er en kjendis, eller skuespiller. Hovedsakelig er det damer som kommenterer, samt noen yngre jenter. Det er veldig hyggelig.   

Anonymitet har nådd nye høyder, samt selvtillit. Utrolig kult å gå ut, når ingen kjenner meg igjen. Som mann får jeg aldri kommentarer, men det er forståelig i min alder. Tør ikke gå på byen, da må jeg ha med bodyguard.

Ja det er forskjell på å være mann eller kvinne, interessant å se det fra begge vinkler.

Kunne vert gøy å bli kjent med andre som har lik interesse, dele erfaringer osv.       

Endret av Zeeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sminke seg fra ca 60 til å se ut som en 35-40 åring, må være bra. Ikke lett å få det til. Heldigvis har jeg kroppsfigur til det. Uffatelige mange blikk får jeg, fra alle aldersgrupper. Skikkelig gøy.

.

Spoiler

 

Endret av Zeeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har funnet en måte å trives med deg selv ☺

Anonymkode: f4924...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Så bra at du har funnet en måte å trives med deg selv ☺

Takk for det, selv om det føles litt rart også.  Skulle ønske jeg hadde begynt med dette i yngre alder, og hvert litt mer frisinnet. Det er jo avvik fra normalen i vårt samfunn, der alle skal leve etter boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...