Gjest ReiseGuiden Skrevet 5. august 2005 #1 Del Skrevet 5. august 2005 Man leser mye om hvilke byer som er så flotte her i landet, men lite og sjelden om den dårlig siden av byene. Hvilke by/byer setter dere minst pris på, men tanke på opplevelser og utseende/arkitektur? Jeg for min del synes Porsgrunn er en fæl by. ... og Hammerfest Selv bor jeg ved Mandal. Ikke noe perle det heller..... Men byen med stil og gode minner, og generelt utrolig hyggelige folk, er Stavanger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 5. august 2005 #2 Del Skrevet 5. august 2005 Sett i forhold til hvordan innbyggerne selv hauser opp forventningene: Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 6. august 2005 #3 Del Skrevet 6. august 2005 I Norge synes jeg Hammerfest og Harstad er ganske kjedelige byer. Men de slår ikke Kiruna i Sverige, den byen har jo ikke et ordentlig sentrum engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. august 2005 #4 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg synes Drammen er en utrolig stygg by, og Narvik er ikke særlig pen heller (det burde jeg vel ikke si siden jeg er fra Narvik selv). Stavanger er en flott by derimot! Sambo er derfra, så jeg får oppleve byen både titt og ofte. Ellers synes jeg faktisk ikke Oslo er så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 6. august 2005 #5 Del Skrevet 6. august 2005 Kongsvinger er temmelig stusslig, da, bortsett fra området rundt festningen. Består bare av rundkjøringer og bensinstasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ureg Skrevet 6. august 2005 #6 Del Skrevet 6. august 2005 Molde er en nydelig fin by,men med norges verste innbyggere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. august 2005 #7 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har aldri likt Bergen. Men Haugesund synes jeg er en vakker by. Molde trives jeg veldig godt og ikke alle innbyggerne er like Ureg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svevende Skrevet 7. august 2005 #8 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg synes Gjøvik er Norges verste by! Den er så kjedelig, og det er ingenting spennende å se der, hverken severdigheter eller butikker. Jeg studerte der ett år, og holdt på å forgå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanna Skrevet 7. august 2005 #9 Del Skrevet 7. august 2005 Drammen liker jeg ikke, og Bodø synes jeg er en lite trivelig by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. august 2005 #10 Del Skrevet 7. august 2005 Mo i Rana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 7. august 2005 #11 Del Skrevet 7. august 2005 Jørpeland kanskje. Er heller ikke så glad i Bergen. Og Stavanger er Norges vakreste, mest intime by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 7. august 2005 #12 Del Skrevet 7. august 2005 Oslo bør vel også nevnes. Havn som ser ut som en dynge med søppelcontainere og verste samlingen med stygge bygninger klint på en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 7. august 2005 #13 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er enig i beskrivelsen av Oslo, men den har sine fine sider også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 7. august 2005 #14 Del Skrevet 7. august 2005 Drammen er den styggeste og verste byen jeg har vært i hittil. Stavanger er den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #15 Del Skrevet 7. august 2005 Bor selv i Asker og før reiste vi alltid til Oslo når vi skulle til "byen". Ser Drammen har fått mye pepper her, men må si jeg er blitt positivt overrasket over byen. Det er skjedd mye der de siste årene, men nå er det kjempekoselig rundt torget etc. Masse kafeer og liv. Nå reiser vi, om ikke like ofte som til Oslo, av og til til Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #16 Del Skrevet 7. august 2005 Odda er en stygg plass, men vet ikke om det er en by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 7. august 2005 #17 Del Skrevet 7. august 2005 Hva er det som gjør Bergen til Norges verste by når Stavanger er den beste egentlig? Blir litt nysgjerrig, for de to byene har jo mange likhetstrekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 7. august 2005 #18 Del Skrevet 7. august 2005 for mye turisme i Bergen, Menneskene i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. august 2005 #19 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg synes Oslo er en stygg by. Men samtidig så elsker jeg Oslo pga. alle husene, butikene, kaféene, menneskene...så jeg kan ikke si at det er Norges styggeste by. Kan ikke komme på noen voldsomt stygge byer. Synes alle de byene jeg har vært i har sin egen sjarm. Også Porsgrunn. Bergen synes jeg forøvrig er en nydelig by. Er så pent der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 7. august 2005 #20 Del Skrevet 7. august 2005 jeg synes ikke moss er noe fin by egentlig... er heller ikke noe fan av bergen. har ikke vært så mange steder i norge, men jeg synes tønsberg og fredrikstad er fine byer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå