Gå til innhold

Norges Værste By

Gjest ReiseGuiden

Anbefalte innlegg

Gjest ReiseGuiden

Man leser mye om hvilke byer som er så flotte her i landet, men lite og sjelden om den dårlig siden av byene.

Hvilke by/byer setter dere minst pris på, men tanke på opplevelser og utseende/arkitektur?

Jeg for min del synes Porsgrunn er en fæl by.

... og Hammerfest

Selv bor jeg ved Mandal. Ikke noe perle det heller.....

Men byen med stil og gode minner, og generelt utrolig hyggelige folk, er Stavanger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Norge synes jeg Hammerfest og Harstad er ganske kjedelige byer. Men de slår ikke Kiruna i Sverige, den byen har jo ikke et ordentlig sentrum engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Drammen er en utrolig stygg by, og Narvik er ikke særlig pen heller (det burde jeg vel ikke si siden jeg er fra Narvik selv). Stavanger er en flott by derimot! Sambo er derfra, så jeg får oppleve byen både titt og ofte. Ellers synes jeg faktisk ikke Oslo er så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongsvinger er temmelig stusslig, da, bortsett fra området rundt festningen. Består bare av rundkjøringer og bensinstasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg har aldri likt Bergen. Men Haugesund synes jeg er en vakker by. Molde trives jeg veldig godt og ikke alle innbyggerne er like Ureg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Gjøvik er Norges verste by! Den er så kjedelig, og det er ingenting spennende å se der, hverken severdigheter eller butikker. Jeg studerte der ett år, og holdt på å forgå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Oslo bør vel også nevnes. Havn som ser ut som en dynge med søppelcontainere og verste samlingen med stygge bygninger klint på en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor selv i Asker og før reiste vi alltid til Oslo når vi skulle til "byen". Ser Drammen har fått mye pepper her, men må si jeg er blitt positivt overrasket over byen. Det er skjedd mye der de siste årene, men nå er det kjempekoselig rundt torget etc. Masse kafeer og liv. Nå reiser vi, om ikke like ofte som til Oslo, av og til til Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Violetta

Hva er det som gjør Bergen til Norges verste by når Stavanger er den beste egentlig? Blir litt nysgjerrig, for de to byene har jo mange likhetstrekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Oslo er en stygg by.

Men samtidig så elsker jeg Oslo pga. alle husene, butikene, kaféene, menneskene...så jeg kan ikke si at det er Norges styggeste by. Kan ikke komme på noen voldsomt stygge byer. Synes alle de byene jeg har vært i har sin egen sjarm. Også Porsgrunn. ;)

Bergen synes jeg forøvrig er en nydelig by. Er så pent der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

jeg synes ikke moss er noe fin by egentlig... er heller ikke noe fan av bergen. har ikke vært så mange steder i norge, men jeg synes tønsberg og fredrikstad er fine byer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...