Gå til innhold

Øyelokksoperasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å operere øyelokkene mine, de henger litt, og jeg ønsker å se mer opplagt ut. Jeg er 34, og lurer på om det kanskje er litt tidlig. Noen som har erfaring med det? Syntes også prisene de oppgir er veldig relative. Har noen et priseksempel?

Anonymkode: 86f86...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det for en måned siden, og er kjempefornøyd😃 Jeg er 36, og de hang ikke SÅ mye, men det gjorde virkelig noe med hele ansiktet mitt å få fikset øyelokkene. Kostet 15 000, uten narkose (gikk veldig greit uten narkose). Første uken så jeg ikke veldig bra ut, men det ble veldig pent etter at stingene ble tatt 😊

Anonymkode: 08c97...e82

Skrevet

Jeg er 30 og gjorde øyelokksoperasjon for tre uker siden! Kostet 19 000 og ble gjort i narkose. Fantastisk resultat, ser sååå mye piggare ut! :)

Anonymkode: fc7d0...ce2

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg gjorde det for en måned siden, og er kjempefornøyd😃 Jeg er 36, og de hang ikke SÅ mye, men det gjorde virkelig noe med hele ansiktet mitt å få fikset øyelokkene. Kostet 15 000, uten narkose (gikk veldig greit uten narkose). Første uken så jeg ikke veldig bra ut, men det ble veldig pent etter at stingene ble tatt 😊

Takk for svar. Hvor gjorde du det? Tok du ut fett i tillegg, eller bare fjernet hud? Jeg er lærer og lurer på om jeg kan gjøre det i forbindelse med vinterferieuken, så så gå på jobb uken etter uten at jeg set helt gal ut😆 hva tror du? 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er 30 og gjorde øyelokksoperasjon for tre uker siden! Kostet 19 000 og ble gjort i narkose. Fantastisk resultat, ser sååå mye piggare ut! :)

Takk for svar! Kan jeg spørre hvorfor i narkose? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hvor, hvem, hva? 🙂

Har du lyst å vise før og etterbilde? 

Skrevet

Fjernet fettposer ved innerste delen av øyet og da kan man tydeligvis bli bradykard og kjenne en del obehag :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...