AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1 Skrevet 30. november 2020 Jeg har en katt, fra dyrebeskyttelsen som er livredd andre mennesker, så mye at han kan finne på å frese til folk som tilfeldigvis går forbi de gangene han er ute, så av den grunn har jeg lyst til å be om en fast veterinær på den lokale klinikken, så han kun får en person å forholde seg til der. Kan jeg gjøre det, uten å virke sær og storforlangende? Anonymkode: 4c4c9...1ff
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #2 Skrevet 30. november 2020 Absolutt! Har gjort det samme med min skeptiske hund. Anonymkode: 44fe9...a80 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #3 Skrevet 30. november 2020 Samme som over. Dette gjelder selvsagt ved planlagte konsultasjoner. Er det noe akutt prøver de å få til så "vår" veterinær tar imot oss, men det er jo ikke alltid det lar seg gjøre. Anonymkode: 44fe9...a80 1
solmåneogstjerner Skrevet 30. november 2020 #4 Skrevet 30. november 2020 Selvsagt kan du det. Det er da ikke noe å være redd for. Selvsagt skjønner du jo at om det er akutt så er det ikke sikkert at vedkommende er på jobb eller har ledig timeliste. Men det er jo ikke noe galt i å be om en fast utenom det. Det har de forståelse for. 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #6 Skrevet 30. november 2020 Du kan ikke kreve en fast veterinær, men når du bestiller timer kan du jo be om den samme og få time når denne personen er tilgjengelig. Har en hund som er livredd veterinærer, og hun pleier å få den samme veterinæren så ofte som mulig. Om det er noe som ikke haster, bestiller jeg time med preferanse om å få denne personen, og det går som regel fint. Anonymkode: 44e75...ebd
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #7 Skrevet 30. november 2020 Vi har to hunder og de har hver sin vetrinær. Når jeg ringer å bestiller time så sier jeg at jeg ønsket time hos vetrinær 1 til hund 1 og hos ver2 til hund 2. Det er ingen problem! Anonymkode: 39b98...2c1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #8 Skrevet 30. november 2020 Har også fast veterinær til hunden. Ber bare om å få time hos han npr jeg ringer. Har brukt kun han i 6 år, ingen problemer med det😊 best å bruke en veterinær som kjenner dyret. Iallefall når man må ofte. Jeg var cirka en gang i måneden i 6 år, å da var det best å bruke han som så forskjellene fra gang til gang. Anonymkode: e62e2...f64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå