Gå til innhold

Noen her som bruker Rivotril?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som enten får det på resept,eller kjøper...?

Anonymkode: 24c56...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den for mange år siden pga smerte i nakken etter ulykke. Skal sies det var en omstridt nevrolog som ba meg prøve Rivotril. Helt forferdelig. Ble ruset og mistet hukommelsen fullstendig. Etter 2 dager stoppet jeg med den. Tror ikke det hjalp mot smertene mine heller.

Anonymkode: 0a987...139

Skrevet

Jeg brukte det av og til mot "restless legs" som senere viste seg å være en annen og mer alvorlig nevrologisk lidelse. Den hadde bare begrenset virkning, men en liten pause i noen timer en gang hver tredje uke eller så var trolig det som reddet meg fra å gjøre slutt på det hele. Nå etter at jeg fikk riktig diagnose, har jeg fått Lyrica istedenfor. Det virker mye bedre og jeg har ikke rørt Rivotril på flere år. 

Anonymkode: 7962a...996

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Som enten får det på resept,eller kjøper...?

Anonymkode: 24c56...fbc

Hva mener du med "....eller kjøper?"

Man kan ikke kjøpe dette preparatet uten resept, emed mindre man har forskrivningsrett. Har man det, har man også kunnskap nok til ikke å bruke kg for å få informasjon.

Jeg synes ikke noe om å bruke dette forumet til å tilfredsstille spørsmål om ulovlig anskaffelse av legemidler med stort potensiale for rusmisbruk.

Hvis du vil slippe denne mistanken, kan du gjerne fortelle nøyaktig hva du lurer på.

Skrevet

Gjør meg deppa og trøtt. Definitivt ikke anbefalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...