Gå til innhold

Kjeder meg mye! Gjør ingenting om dagene


Gjest Sukkertøy96

Anbefalte innlegg

Gjest Sukkertøy96

Er såååå kjedelig om dagene. Har vært sånn i 1 mnd at jeg bare står opp, ser serier og spiser til jeg sover. Føler meg absolutt ikke bra. Man føler seg uattraktiv, legger på seg og ordner seg aldri. Men det vanskeligste er at jo lengre jeg gjør dette jo vanskeligere er det å stå opp tidlig, ut av huset og gjøre noe fornuftig. Studerer forresten og er ferdig med eksamen så har absolutt ingenting å gjøre. Er det flere som har det som meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjeder meg ekstremt. Forskjellen fra meg er at jeg en permisjon , men alt av barselgrupper og sånt er avlyst pga corona. Men man får tid til å kjede seg med en baby også.. 

 

Anonymkode: 2208a...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkertøy96
Sukkertøy96 skrev (1 minutt siden):

Er såååå kjedelig om dagene. Har vært sånn i 1 mnd at jeg bare står opp, ser serier og spiser til jeg sover. Føler meg absolutt ikke bra. Man føler seg uattraktiv, legger på seg og ordner seg aldri. Men det vanskeligste er at jo lengre jeg gjør dette jo vanskeligere er det å stå opp tidlig, ut av huset og gjøre noe fornuftig. Studerer forresten og er ferdig med eksamen så har absolutt ingenting å gjøre. Er det flere som har det som meg? 

Må bare tilføye at det har mye å si hvor effektiv dagene mine blir utifra hvor mye jeg trener. Nå som treningssentrene er stengt har jeg absolutt ingen lyst til å springe ute i -4 grader. Frister ikke en sneve! Før brukte jeg å stå opp 7 om morningen for å dra på trening og løpe 10km daglig, og var så positiv og lett til sinns. Hverdagen er virkelig mye bedre med trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det ikke frister å trene ute. Hva med hjemmetrening med kroppsvekt eller strikk? 
 

Har du en hobby? Strikke, hekle, sy eller brodere, fargelegging for voksne, puslespill, bake? 

Anonymkode: 2f41d...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 18.23):

 Få deg en hobby.

 Anonymkode: 66248...3fc

er vel nettopp derfor h+n spør her da, ikke sant? 

:ball: 

Anonymkode: 2afb8...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så rart med folk som ikke har interesser. Er det ingenting du liker å gjøre, annet enn å trene?

Anonymkode: 87b54...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på deg et par gode sko og en varm jakke og kom deg ut 😄 Gå deg en lang tur! Frisk luft og dagslys er godt for både helsa og sinnet 😄 Da får du brukt tiden mer fornuftig, får gjerne mer energi og blir i bedre humør!

Det er min oppskrift hvertfall. Er jeg alene og kjeder meg så tar jeg meg en tur ut. Går en lang tur, trener litt, spenner på meg skiene, hva enn annet enn å sitte inne å glo :) I tillegg har du allverdens av tid til å holde huset i skjønneste orden til enhver tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...