Gå til innhold

Nissene på låven

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som vet om Nissene på Låven sendes noe sted i år, enten kanal eller streaming?

Vet den finnes på DVD, men tror ikke jeg får tak i den til i morgen :( 

Endret av Amatariel
  • Liker 2
Skrevet

På dplay blir alle episodene tilgjengelige 1.desember.

Anonymkode: b85ac...af6

• Liker 5
Skrevet

helt greit for meg dersom TV-kanalen heller forsøker å finne på noe helt annet enn det tullet der.  

:bond: 

Anonymkode: 8f430...144

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

helt greit for meg dersom TV-kanalen heller forsøker å finne på noe helt annet enn det tullet der.  

Nissene på låven er da hundre ganger bedre enn de platte, sjelløse julekalenderene som har kommet de siste årene (spesielt på barne tv) hvor det ikke engang er SNØ! Julestemning my ass.

Anonymkode: c514e...4b8

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

På dplay blir alle episodene tilgjengelige 1.desember.

Anonymkode: b85ac...af6

Takk for svar! Forsøkte å google rundt, og fant noe info ang. Dplay. Men av det jeg kunne se sto det 2019, og jeg orket ikke lage en konto der for å finne ut om det også kommer i år. Så supert med svar!

Jeg var stor fan av denne serien da den kom for mange år siden, så også reprisene på tv-kanalen. Men nå er det mange år siden jeg har sett den, og sønnen min har blitt stor nok til at jeg tror han syns det vil være gøy. Så da skal vi kose oss med den i adventen :) (i tillegg til andre serier).

• Liker 5
Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nissene på låven er da hundre ganger bedre enn de platte, sjelløse julekalenderene som har kommet de siste årene (spesielt på barne tv) hvor det ikke engang er SNØ! Julestemning my ass.

Anonymkode: c514e...4b8

Nissene på låven er bra, men Jul i Blodfjell er best! Mord og skikkelig julestemning ❤️ 😄

Skrevet
Amatariel skrev (På 30.11.2020 den 12.48):

Er det noen som vet om Nissene på Låven sendes noe sted i år, enten kanal eller streaming?

Vet den finnes på DVD, men tror ikke jeg får tak i den til i morgen :( 

'Nissene på loven' sesong  1 går på Dplay. 'Nissene over skog og hei' sesong 1 går på TV Norge hver kveld fra klokken 20:00.

'Jul i Blodfjell' sesong 1 går på TV Norge hver kveld fra klokken 20:30. 'Jul i Blodfjell' sesong 2 går på Dplay.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 14.23):

Beste norske produksjonen noensinne.

Anonymkode: 0e156...af9

• Liker 4
Skrevet

Da ble programmet fjernet fra skjermen. Faen da. 

• Liker 2
Skrevet
anonym 4545 skrev (4 minutter siden):

Ja slik har det blitt i 2020..........storm i vannglass

Haha, herregud... Noe så patetisk. Dette må være norgesmedalje i krenk. Dersom denne serien er rasistisk eller stereotypisk mot noen på noen som helst måte, så må det jo være nordlendinger, men ingen av de klager. 

Anonymkode: f324b...cfb

• Liker 20
Skrevet

Herregud så lei jeg er av krenkesamfunnet. Folk sitter med lupe for å finne ting å krenkes over.

Anonymkode: de0bc...949

• Liker 18
Skrevet

Jeg trodde (håpet) at dette var tull, men nei da. Dette er bare for dumt. 

• Liker 11
Skrevet

kjenner jeg blir helt matt av det opplegget. skru tilbake til 80 tallet hvor man kunne si neger uten å være rasist. slipp meg av toget jeg vil av osv osv

Anonymkode: 9f670...63c

• Liker 8
Skrevet

Det ironiske er at personen karakteren er basert på selv ønsket at Eckbo skulle lage en karakter basert på ham.

Ellers er det vel ingen mørkhudede som har blitt krenket av litt «jeppsi-Pepsi».

Ufattelig at dette ikke bare er en teit spøk. Ubegripelig.

Anonymkode: 0e156...af9

• Liker 12
Skrevet
NordicViking skrev (På 1.12.2020 den 20.31):

'Nissene på loven' sesong  1 går på Dplay. 'Nissene over skog og hei' sesong 1 går på TV Norge hver kveld fra klokken 20:00.

'Jul i Blodfjell' sesong 1 går på TV Norge hver kveld fra klokken 20:30. 'Jul i Blodfjell' sesong 2 går på Dplay.

Nissene over skog og hei har blitt fjernet så vidt jeg vet

https://www.vg.no/rampelys/i/39B6Be/avpubliserer-nissene-over-skog-og-hei-etter-kritikk-for-blackface-karakter

Anonymkode: 3ac02...c86

Skrevet

Helt på trynet at de trekker "Nissene over skog og hei" Pga. Rasismeanklager. Gudene vet hva slags samfunn vi tilslutt blir vitne til.

Heaven help us!🙄

• Liker 6
Skrevet

Herregud, for et sykt samfunn vi har..

Rino fra Nissene på låven var forut for sin tid hva gjelder krenkelser..

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...