Gå til innhold

Facesitting for nybegynnere...?🙈

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri facesittet kjæresten, men har gjort det (delvis) med et par før ham. Den gangen var det på deres initiativ og jeg likte det, men turde aldri sette meg helt ned. Er det egentlig vanlig å sette seg helt ned egentlig?

Jeg har lyst til å gjøre det med kjæresten min men er usikker på hvordan jeg skal gå frem for jeg har inntrykk av at han er litt «ordentlig» og kanskje ikke facesitting er helt standard? 
Har ikke lyst til å overrumple ham heller og tenker at dersom jeg spør på forhånd blir det litt kleint...?

Anonymkode: 4229a...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du må bare spørre han, alle liker forskjellig. Hele greia med facesitting for min del er at hun dominerer og tar seg til rette, bare trykker hele godbiten i fjeset og rir som hun selv ønsker 😍 greit om hun lar meg få oksygen en gang i blant though 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ha dusjet først. Du sitter ikke nedpå med vekten din, men justerer med lårene dine. Husk å gi ham pusterom bokstavelig talt hver 5 sekund eller noe

Anonymkode: 97c98...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan prøve å kødde sette deg på ansiktet hans med klær på først en gang og se om han liker det 😄

Anonymkode: 6185d...f44

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blokkerer dere nesa og munn samtidig?

Anonymkode: 4056b...af9

Hvis du vil drepe han så.

Anonymkode: 60d6b...f19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du vil drepe han så.

Anonymkode: 60d6b...f19

😂😂😂

Anonymkode: 777dc...350

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilken vei sitter man egentlig, lurer jeg på? 🤣 

Anonymkode: 14862...980

Det er mulig begge veier. 

Forover gjør det lettere å ha nesa fri. Fint for han visuelt å se opp på brystene. 

Reverse, er kanskje litt mer for dominans og pustekontroll. Nesa i rompa og munnen i musa. 

Det er jo å prøve seg litt frem, hva dere liker. 

Anonymkode: ae1ec...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis du sier noe litt frekt til ham i det du setter deg, eller mens du sitter og gnir?

Anonymkode: b54ad...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg nedpå, han blir glad. Men ikkr helt nedpå, han skal klare å bruke tungen 

Anonymkode: 917bb...90c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han å slikke deg liker han garantert facesitting!

Sett deg først på kuken hans, ikke ha den inni... bare gnikk underlivet ditt mot han, terg han skikkelig først. Prøver han å ha den inni deg, løfter du deg bare og unnlater å bli penetrert, fortsett litt til og kyss han underveis. Så åler du deg lengre opp og sett deg på brystkassa hans, og bøy deg bakover. Du vil nok kjenne tunga hans ganske så fort...

La han få leke litt med tunga en stund til du blir så kåt at du ikke klarer å holde deg lengre ... så bøyer du deg frem og setter deg nesten nedpå ansiktet hans, bare sånn passelig så du kjenner nesa hans mot klitten din. Tunga hans kommer garantert ut. Så kan du ri og gnikke klitten mot tunga og nesen hans, prøv å få flettet hendene så får du bedre støtte og balanse... det føles bedre også da. Får du tak i kuken hans må du bare ronke han litt også. Bruk ben og armer, lag lyder og gjør alt som tenner dere...

jeg tror ikke du gjør så mye feil uansett hvordan du gjør det, blir det for tett mot han løfter han deg bare litt opp så han får luft... så ikke tenkt å bekymre deg for kveling, den tar for mye av fokuset av å nyte det hele... Min favoritt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 11.28):

Jeg har aldri facesittet kjæresten, men har gjort det (delvis) med et par før ham. Den gangen var det på deres initiativ og jeg likte det, men turde aldri sette meg helt ned. Er det egentlig vanlig å sette seg helt ned egentlig?

Jeg har lyst til å gjøre det med kjæresten min men er usikker på hvordan jeg skal gå frem for jeg har inntrykk av at han er litt «ordentlig» og kanskje ikke facesitting er helt standard? 
Har ikke lyst til å overrumple ham heller og tenker at dersom jeg spør på forhånd blir det litt kleint...?

Anonymkode: 4229a...eec

For det første så kommuniserer du med partneren din. Spør han hva han liker og hva som er greit. Jeg har aldri lagt hele min vekt på mannen, men holdt meg oppe med beina og latt han styre hvor nærme han vil ha meg. Jeg liker dog best 69 slik at jeg kan leke med pikken hans i tillegg, og jeg har erfart at partnerne jeg har vært med har likt denne stillingen best også, da får de full utsikt både til fitte og rumpe. Men samme greia går for andre veien, ikke legg hele vekten din på han, hold deg litt oppe og la han styre. Ex'en min var "ordentlig" også. Han elska at jeg satt på trynet hans. Men det ble ikke mer dirty enn det. 

Du tror at det blir kleint om du spør på forhånd? Hvordan kan du da syns at det ikke er kleint å sitte på ansiktet hans? Det er da helt normalt å snakke om ting, og ikke minst sex, kommunisere for at sexen skal bli bra. Om noe så enkelt som å spørre han om hva han liker, er kleint, da tror jeg at det blir jæææævlig å sitte på ansiktet hans. 

Anonymkode: 814e1...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke du trenger å spørre hvis han pleier å gå ned på deg. Det er jo bare en variant av det samme. Du kan gå litt forsiktig frem. Du trenger ikke sette deg helt ned før du ser hvordan han reagerer. 

Anonymkode: ca85e...632

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke usannsynlig at han blir fornøyd når han ser hva du er i ferd  med å gjøre.  sexy også bevegelsene fra du er på siden av og til du setter deg nedpå - gjerne litt forsiktig til å begynne med.

Anonymkode: b54ad...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ER så mye seksuelle greier her inne at jeg begynner å tro at jeg er skikkelig prippen 😦

Anonymkode: 3793b...13b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det ER så mye seksuelle greier her inne at jeg begynner å tro at jeg er skikkelig prippen 😦

Anonymkode: 3793b...13b

Ja, det er mye rart, men denne tråden er ganske uskyldig synes jeg. 

Anonymkode: ca85e...632

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...